• Hoi allemaal,
    Ik weet al een aantal jaar dat ik paranormaal ben. Een tijdje geleden vertelde mijn moeder me dat ik hoogsensitief ben. Ik ben dus gevoeliger voor emoties en pijn. Ook voel ik de sfeer aan, kan ik niet goed tegen veranderingen en moet je niet te veel op me schelden. Dit alles bij elkaar valt wel mee, maar ineens heb ik er veel meer last van. Tegenwoordig ben ik een beetje bang geworden om een geest te zien. Eerst vond ik het nog leuk en ik wil het heel ontwikkelen, maar dit kan niet als je gek word van jezelf. Laatst vond ik een stukje op internet dat als volgt gaat:'hsp kan zich verder ontwikkelen en paranormaal worden, dit is heel normaal, wat al gevoelig is kan nog gevoeliger worden' hsp betekend hoogsensitief persoon. Heeft iemand misschien ideeën om dit op te lossen? Of heeft er iemand misschien vragen? OF ben je zelf paranormaal, hoogsensitief of allebei?
    Alvast bedankt


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Ten schreef:
    (...)

    I fail. ._. *shoots self*

    Ik dacht, ben ik nou zo fout? Lizz zal dat wel weten toch. And I googled it and I was right :Y).
    Maar mis zijn menselijk en mens zijn is misselijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het proberen af te sluiten. Niet teveel over nadenken. En als het te erg wordt, ga naar een iemand die meer weet van dat soort dingen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lancelot schreef:
    Met mijn rationaliteit en nuchterheid laat ik mijn reactie hier maar op (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lilium schreef:
    Het proberen af te sluiten. Niet teveel over nadenken. En als het te erg wordt, ga naar een iemand die meer weet van dat soort dingen.

    Ik zal het ook niet zomaar iedereen vertellen. Ik ga proberen er niet al te veel over na te denken. Ik wil mijn 'zesde zintuig' graag verder ontwikkelen. Dan moet ik niet bang worden van geesten.


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Hmmm. Veel antwoord kan ik neit geven want zelf heb ik het niet.

    Maar ik heb wel dat ik Aura's kan zien, ik werd er vroeger ook gek van, maar probeerde het af te sluiten, met succes, nu alleen als ik het wil komt het.

    Misschien helpt mediteren? Dat helpt mij wel namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lancelot schreef:
    Met mijn rationaliteit en nuchterheid laat ik mijn reactie hier maar op (cat)


    Dit, maar ik kan het HSP gedeelte wel heel erg goed begrijpen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lancelot schreef:
    Met mijn rationaliteit en nuchterheid laat ik mijn reactie hier maar op (cat)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right