• f(x) is een van mijn favoriete groepen en ze hebben net een nieuw lied uitgebracht, Electric Shock. Ik luister hun nieuwe mini-album al een paar dagen aan een stuk door en ik kwam er net achter dat Electric Shock dus door Nederlanders is gemaakt! Stiekem vind ik dat best wel vet.

    Nederlandse producers scoren wereldwijde Kpop-hit



    Geweldig nieuws over de Nederlandse topproducers van Future Presidents. De mannen hebben een track geschreven en geproduceerd voor de Koreaanse meidengroep f(x) die momenteel keihard de internationale hitlijsten bestormt. Dit is zeker geen kleinigheid.

    Electric Shock is de grote comeback single van f(x). De clip werd binnen een dag al meer dan een half miljoen keer bekeken op Youtube. De gelijknamige EP staat zelfs bij ons in Nederland in de iTunes charts, en in de VS en Canada op 1 in de electronic iTunes charts. In Japan staat de EP op 2 en de single in diverse charts nu al op 1.

    Wereldwijd popsucces voor onze eigen Future Presidents, daar zijn we heel trots op!
    Update: binnen 30 uur is de clip al meer dan 2 miljoen keer bekeken, en staat wereldwijd op 1 van meest bekeken videoclips. Zelfs 3FM schijnt ‘m inmiddels gedraaid te hebben.

    - bron

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:34 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Woah? Echt?! Dat is cool. Trots op ons kikkerlandje ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bad ass is ons kleine Nederland toch weer. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Yay voor het kikkerlandje Is blij dat BIGBANG-MONSTER ca. 3 miljoen keer bekeken is in 1 dag


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Yay voor het kikkerlandje Is blij dat BIGBANG-MONSTER ca. 3 miljoen keer bekeken is in 1 dag

    Omg ja, BIGBANG is echt hardcore als 't om views gaat omg. BLUE had er ook iets van 2 miljoen in nog geen 24 uur.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    OMG. Ik luister nu dit liedje en ik vind 'em echt mooi C:


    Pretty is just a pretty word.

    Ach, zo slecht zijn wij niet. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Even tussendoor: EEN VAN DIE MENSEN DROEG EEN SHIRT VAN AC/DC. (yeah)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    SEXYSTYLESx schreef:
    Bad ass is ons kleine Nederland toch weer. :Y)


    Tell me about it, stud.

    *leest eerste woorden*
    f(x)... denkt: hup, we beginnen met de wiskunde! Functies! Yeah. D:

    OT: best wel cool, ja.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SEXYSTYLESx schreef:
    Bad ass is ons kleine Nederland toch weer. :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan m nu niet luisteren ;c
    Dus abo ^^


    Inspiration can hit you any time

    Die K-pop altijd..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Die K-pop altijd..

    Yep, muziek en vooral kpop is nou eenmaal mijn interesse. Won't stop posting about it. :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Elric schreef:
    Woah? Echt?! Dat is cool. Trots op ons kikkerlandje ^^

    Is er misschien een volledige Engelse demo? Lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.