• De stelling van vandaag luidt:
    Wanneer mensen niet bereid zijn aan zichzelf te werken verdienen ze geen (maatschappelijke) hulp als ze bijvoorbeeld in de problemen zitten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ligt er aan hoe of wat


    "Ignite, my love. Ignite."

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mee eens, want die mensen zijn vaak niet bereid aan zichzelf te werken en echt hun best te doen voor hun leven. Dus ik vind niet dat ze er dan recht op hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    You where there, while i thought nothing would last forever.

    nerveus schreef:
    Mee eens, want die mensen zijn vaak niet bereid aan zichzelf te werken en echt hun best te doen voor hun leven. Dus ik vind niet dat ze er dan recht op hebben.

    Mee eens maar met uitzondering van dingen als n handycap en overtuigt zijn dat niemand m aan wil nemen, dan mag die dat wel :Y)

    Dan zou ik zelf ook niet geholpen mogen worden. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    Daar ben ik het mee eens :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    They fell in love, didn't they?

    Als ze bewust niet bereid zijn, dan ben ik het eens.
    Als ze wegens een mentaal trauma ofzo het niet kunnen, ben ik oneens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Als ze bewust niet bereid zijn, dan ben ik het eens.
    Als ze wegens een mentaal trauma ofzo het niet kunnen, ben ik oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    YoYoYoghurt schreef:
    Hangt er vanaf wat het voor persoon is, als het zo'n junky is ben ik ermee eens, maar als het een ouder is die losse handjes heeft vind ik dat diegene bijna hulp móét krijgen.


    effort never betrays you

    Mee eens, als ouders onder toezicht van jeugdzorg bijvoorbeeld geen hulp accepteren, moeten de kinderen gewoon uit huis worden geplaatst.
    Bij junks zou ik gaan voor gedwongen afkicken, vaak zorgen drugs ervoor dat je bepaalde dingen mentaal niet goed verwerkt en het onderdrukt gevoelens.
    De rest kan lekker wegrotten, als je in de schulden zit en je wil er niks aan doen omdat je bijvoorbeeld vindt dat het niet jouw schuld is, kan je lekker mislukken in de maatschappij :Y)