• Gebasseerd op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134833 kwam ik op het idee dat er misschien een mogelijk zou zijn dat iedereen in taal naar keuze kan schrijven, en dat de taal bij ''genre'' komt. Dan kun je bij het zoeken selecteren welke taal stories/quizzen je wilt en zou het een eerste stap zijn naar een internationaal quizlet!

    Sorry voor de ingewikkelde verwoording, ben nog niet helemaal wakker.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Internationaal Quizlet lijkt me vreselijk, lol. Dan kan ik geen Nederlands meer typen en moet ik heel ingewikkeld Engels gaan doen - met een grote kans dat er allemaal grammaticale fouten inzitten, hell no.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nah, ik vind het Nederlandstalige Quizlet goed genoeg.

    Als er nog meer mensen opkomen als nu, denk ik dat het te druk zal worden of zo en dat zie ik niet zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tegen, er zijn al andere sites waar je ook je verhalen neer kan zetten die internationaal zijn. Ik vind het fijn dat hier vrijwel iedereen in het Nederlands schrijft en het is gewoon mogelijk om in het Engels te schrijven als mensen dat willen.


    Physics is awesome

    Ga naar Wattpad.:W

    Het idee is leuk, maar ik denk dat het ook wel fijn is dat we een "plekje voor onszelf" hebben. Zodat je ook in je eigen taal kunt communiceren en het kunt hebben over dingen die anderen ook begrijpen (ivm cultuurverschillen etc.)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes




    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De huisregels zeggen dat je alleen Nederlands, Engels en Duits mag spreken/schrijven. Dat is zo om een reden. Dus nee, never going to happen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    De huisregels zeggen dat je alleen Nederlands, Engels en Duits mag spreken/schrijven. Dat is zo om een reden. Dus nee, never going to happen 8D


    Nu hou ik echt van de huisregels. Sorry, off topic


    Physics is awesome

    Ik denk niet dat er dan veel lezers zullen zijn, of veel mensen die dan ook daadwerkelijk in verschillende talen gaan schrijven. Dus tegen. Maar het kan toch al niet volgens de huisregels, dus mijn punt in zinloos :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    NO! (N)


    Today will be Girl's Day party with you~

    "Yes," said no one ever in the history of time.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elric schreef:
    Ik denk niet dat er dan veel lezers zullen zijn, of veel mensen die dan ook daadwerkelijk in verschillende talen gaan schrijven. Dus tegen. Maar het kan toch al niet volgens de huisregels, dus mijn punt in zinloos :')

    Ja sowieso dat ook. Plus, niet iedere mod kan een bepaalde taal, dus dan kan men schrijven wat ze wil. (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 12:09 ]


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Ja sowieso dat ook. Plus, niet iedere mod kan een bepaalde taal, dus dan kan men schrijven wat ze wil. (:

    Precies, ook dat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Miam schreef:





    Serieus, ik lig in een deuk. XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yoda schreef:
    De huisregels zeggen dat je alleen Nederlands, Engels en Duits mag spreken/schrijven. Dat is zo om een reden. Dus nee, never going to happen 8D

    Lang leven de huisregels :Y)
    Ten schreef:
    "Yes," said no one ever in the history of time.

    I see what you did there.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 12:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.