• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Des te beter voor ons. Een Ronaldo in vorm is moeilijk om tegen te voetballen omdat het hele team op hem gebouwd is.


    *Geen commentaat van Die-hard Portugalfan ;')*

    Hij moet gewoon weer even zijn draai vinden, de arme jongen heeft liefdesverdriet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    2-2 !!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bendtner neeeeeeee. D: ik ga huilen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OnzeJullie ondergang!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    *Geen commentaat van Die-hard Portugalfan ;')*

    Hij moet gewoon weer even zijn draai vinden, de arme jongen heeft liefdesverdriet.


    Ha, i understand (: Jaa, ik heb toch wel een beetje medelijden met hem hoor. Maar het is alsnog gunstig voor ons (A)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Neeee Denemarken, daar gaat onze laatste kans om door te kunnen. Alsjeblieft Portugal, alsjeblieft Ronaldo, scoor nog even!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nooooh. D:


    Your make-up is terrible

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Ha, i understand (: Jaa, ik heb toch wel een beetje medelijden met hem hoor. Maar het is alsnog gunstig voor ons (A)


    Ach, ik ben sowieso geen Hollander in die vorm dat ik intensief Nederland vertegenwoordig. Leuk hoor maar we kunnen ons beter op nuttige dingen richten en het sporten aan echte landen over laten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, ik ben sowieso geen Hollander in die vorm dat ik intensief Nederland vertegenwoordig. Leuk hoor maar we kunnen ons beter op nuttige dingen richten en het sporten aan echte landen over laten.


    lol, is Nederland een nep land dan? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meade schreef:
    Neeee Denemarken, daar gaat onze laatste kans om door te kunnen. Alsjeblieft Portugal, alsjeblieft Ronaldo, scoor nog even!


    Ja,ja, nu hebben jullie hem wel nodig hè.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    lol, is Nederland een nep land dan? :'D


    Geen sport land. Het enige wat we kunnen is schaatsen en laat het daar dan ook bij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    lol, is Nederland een nep land dan? :'D


    Hahaha prcecies.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yeaaaaaaaaaah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja,ja, nu hebben jullie hem wel nodig hè.


    Lol no, ik ben in deze poel er sowieso voor dat Portugal en Nederland door gaan, als Nederland afvalt ben ik voor Portugal of Spanje, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Santos schreef:
    Yeaaaaaaaaaah


    Is er weer gescoord? Me pa heeft hem omgezet. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.