• Meestal zegge ze comment geve is om comment vragen.
    Wat vinden jullie?
    Vinden jullie dat het alleen voor jezelf promoten en een geval van ego? of gewoon uit vriendelijk en beleefdheid??

    ik zelf ben meestal te lui om te antwoorden xD als ik comments krijg bijv. op hyves ofsow ><

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 15:58 ]


    ~Hugz

    Ik vind dat als iemand dat zegt, diegene gewoon bedoeld: 'Ik zet hier gewoon een reactie neer omdat ik zelf meer reacties wil hebben'

    Bedoel je als in reageren op fotos van een ander en reactie terug willen? Als je dat bedoelt, dat vind ik Bullcrap. Ik bedoel ik ga niet op iemand anders zijn/haar foto's, blogs of whatever commenten omdat ik een reactie terug wil. Meestal is het wel zo, dat wanneer iemand een reactie bij me achterlaat ik ga kijken op het profiel van die persoon, en dat wanneer ik een leuke foto zie of iets dergelijks dat ik wel een reactie achterlaat. Maar ik doe het niet met het idee 'Jij hebt mij gecomment dus nu ga ik jou commenten.' Zeg maar soort van. En als je dat niet bedoelde, nouja dan heb je hier dus geen fuck aan ghehehe (krul).

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 16:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Bedoel je als in reageren op fotos van een ander en reactie terug willen? Als je dat bedoelt, dat vind ik Bullcrap. Ik bedoel ik ga niet op iemand anders zijn/haar foto's, blogs of whatever commenten omdat ik in een reactie terug wil. Meestal is het wel zo, dat wanneer iemand een reactie bij me achterlaat ik ga kijken op het profiel van die persoon, en dat wanneer ik een leuke foto zie of iets dergelijks dat ik wel een reactie achterlaat. Maar ik doe het niet met het idee 'Jij hebt mij gecomment dus nu ga ik jou commenten.' Zeg maar soort van. En als je dat niet bedoelde, nouja dan heb je hier dus geen fuck aan ghehehe (krul).
    Uhuh totaly treu! alleen ik ben zelf meestal ook te lui x'D


    ~Hugz

    Als iemand reageert op mijn foto ofzo dan reageer ik niet atlijd terug hoor. Want sommige mensen zeggen ook. Als jij reactie en respect geeft krijg je het terug maar dat doe ik dan al helemaal niet. Ik doe het alleen uit mezelf als ik een foto echt leuk vindt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Als iemand reageert op mijn foto ofzo dan reageer ik niet atlijd terug hoor. Want sommige mensen zeggen ook. Als jij reactie en respect geeft krijg je het terug maar dat doe ik dan al helemaal niet. Ik doe het alleen uit mezelf als ik een foto echt leuk vindt.
    uhuh ook mee eens : O


    ~Hugz

    xCandyCoreXx schreef:
    (...)uhuh ook mee eens : O

    Oh en ik geef ook geen comments met de gedachte nu wil ik er één terug ofzo. Ik krijg er toch wel genoeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Oh en ik geef ook geen comments met de gedachte nu wil ik er één terug ofzo. Ik krijg er toch wel genoeg.
    Hahaha :P op je hyves?
    me 2... ooit es 90 pagina's respect o_o da was toen nie eens de bedoeling >< maarja.. metteen de foto daarna verwijderd. Maar met de gedachte, je zou maar tog alles moeten terugcommenten like hell no!!!!
    dus zoals ik zei toen maar fotoverwijderen...: /


    ~Hugz

    Ik reageer niet altijd terug als ik een comment krijg. Maar ik kijk wel op het profiel van diegene, en ik zie iets wat comment-waardig is, dan reageer ik. Maar ik doe het niet omdat diegene ook bij mij iets gezet heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Silbermond schreef:
    Bedoel je als in reageren op fotos van een ander en reactie terug willen? Als je dat bedoelt, dat vind ik Bullcrap. Ik bedoel ik ga niet op iemand anders zijn/haar foto's, blogs of whatever commenten omdat ik een reactie terug wil. Meestal is het wel zo, dat wanneer iemand een reactie bij me achterlaat ik ga kijken op het profiel van die persoon, en dat wanneer ik een leuke foto zie of iets dergelijks dat ik wel een reactie achterlaat. Maar ik doe het niet met het idee 'Jij hebt mij gecomment dus nu ga ik jou commenten.' Zeg maar soort van. En als je dat niet bedoelde, nouja dan heb je hier dus geen fuck aan ghehehe (krul).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xCandyCoreXx schreef:
    (...)Hahaha :P op je hyves?
    me 2... ooit es 90 pagina's respect o_o da was toen nie eens de bedoeling >< maarja.. metteen de foto daarna verwijderd. Maar met de gedachte, je zou maar tog alles moeten terugcommenten like hell no!!!!
    dus zoals ik zei toen maar fotoverwijderen...: /

    Ja, en op quizlet trouwens ook. Hahaha jezus zo veel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Crumble schreef:
    Ik reageer niet altijd terug als ik een comment krijg. Maar ik kijk wel op het profiel van diegene, en ik zie iets wat comment-waardig is, dan reageer ik. Maar ik doe het niet omdat diegene ook bij mij iets gezet heeft.


    Happiness hit her like a train on a track

    Sommige mensen vragen dat ook echt in een reactie, nou sorry daar kan ik niet tegen en plaats ik express geen reactie. En ik heb een keer iemand er op aan gesproken ._.

    Silbermond schreef:
    Bedoel je als in reageren op fotos van een ander en reactie terug willen? Als je dat bedoelt, dat vind ik Bullcrap. Ik bedoel ik ga niet op iemand anders zijn/haar foto's, blogs of whatever commenten omdat ik een reactie terug wil. Meestal is het wel zo, dat wanneer iemand een reactie bij me achterlaat ik ga kijken op het profiel van die persoon, en dat wanneer ik een leuke foto zie of iets dergelijks dat ik wel een reactie achterlaat. Maar ik doe het niet met het idee 'Jij hebt mij gecomment dus nu ga ik jou commenten.' Zeg maar soort van. En als je dat niet bedoelde, nouja dan heb je hier dus geen fuck aan ghehehe (krul).


    Only losers can act the way you do

    Nou... ik vind dat je alleen op een foto moet reageren als je die foto ook echt mooi vind.
    En als ik een reactie krijg op een foto geef ik niet altijd een reactie terug.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nee, als ik op een foto van iemand reageer meen ik dat ook. Dat doe ik niet omdat ik een reactie terug wil :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.