• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Ik wil Klaas en ik wil hem nu meteen!

    Ga je anders stampvoeten? (cat)

    xVintage schreef:
    (...)

    Daarom als jij je daar beter bij voelt. Moet je vooral blijven bij je eigen keuze.. Je moet wel sterk zijn, omdat Nederlanders toch wel fanatieke fans zijn.. Het zijn de meest toegewijde fans van heel de wereld..


    Tja, daarom. Het wordt ook niet overal geaccepteerd maar als ik het uitleg snappen de meeste het wel en gaan er zelf overnadenken. Best grappig maar bij deze wedstrijd ben ik wel even een Nederlander hoor. Ik geloof dat het echt fifty/fifty is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tijdens de wedstrijd ben ik niet online. Dan ga ik met een berg chocolade op de bank zitten en kijken (:

    Fierte schreef:
    (...)
    Ga je anders stampvoeten? (cat)

    *Pruillipje* Ben ik al aan het doen.. Vind het echt niet leuk..


    ars moriendi

    Fierte schreef:
    Tijdens de wedstrijd ben ik niet online. Dan ga ik met een berg chocolade op de bank zitten en kijken (:

    Same here, minus de chocolade!


    ars moriendi

    Gosh, ben net binnen! Dus 3-2 voor Portugal hé? En zo meteen Duitsland@


    The odds are néver in our favor.

    Fierte schreef:
    Tijdens de wedstrijd ben ik niet online. Dan ga ik met een berg chocolade chips op de bank zitten en kijken (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat kan je normaal vinden behalve als je niet gelukkig bent in je eigen land. Niet van Nederland houdt. Ik ben voor Portugal en Spanje. Beide omdat ik het heerlijke landen vind met, vooral Spanje, goede sportprestaties. Dit was btw al voor het WK 2010. Ik ben opgegroeit met het feit dat Nederland goed is en heb me daar tegen af gezet. Mijn neef heeft me leren voetbal kijken en de liefde voor Portugal aangeleerd, dit zelfde heb ik op mijn tiende bij Spanje gedaan. Je kan je eigen conclusies trekken maar ik heb het niet op Nederland, op elk vlak.

    Ikzelf kan het gewoon niet begrijpen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat mijn liefde voor het Nederlands Elftal echt immens is. Maar ik respecteer je keuze.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ikzelf kan het gewoon niet begrijpen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat mijn liefde voor het Nederlands Elftal echt immens is. Maar ik respecteer je keuze.


    Blij dat je het respecteerd (: toch wel grappig dat ik klaarblijkelijk de enige ben. Maar het ligt minder aan het team, meer aan het feit dat het allemaal de vernederlandst is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Blij dat je het respecteerd (: toch wel grappig dat ik klaarblijkelijk de enige ben. Maar het ligt minder aan het team, meer aan het feit dat het allemaal de vernederlandst is.

    T' gaat er dus eigenlijk meer om dat het Nederland is en niet zo zeer om de mannen die er in spelen, als ik het goed begrijp? =3


    ars moriendi

    Ik heb er zin in!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huntelaar schreef:
    (...)
    T' gaat er dus eigenlijk meer om dat het Nederland is en niet zo zeer om de mannen die er in spelen, als ik het goed begrijp? =3


    Nou deels, momenteel vind ik de samenstelling ook niet leuk. Van Bronkhorst, van der Sar en van Nistelrooij moeten weer terug, ik weet dat dat niet mogelijk is maar dat vind ik prettiger. Het huidige team zijn iets te arrogant naar mijn mening. Van mij apart mogen Robben en Van Persie gewoon weg en Snijder kan ik ook niet uitstaan, zo egoïstisch. Tuurlijk, doelgericht heid is prima maar te bestaat ook. Heel Nederland zal me nu gaan haten maar dit is mijn mening, hahaha. Ach, de sfeer van Nederland is wel geweldig als je achter een team staat maar ja.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou deels, momenteel vind ik de samenstelling ook niet leuk. Van Bronkhorst, van der Sar en van Nistelrooij moeten weer terug, ik weet dat dat niet mogelijk is maar dat vind ik prettiger. Het huidige team zijn iets te arrogant naar mijn mening. Van mij apart mogen Robben en Van Persie gewoon weg en Snijder kan ik ook niet uitstaan, zo egoïstisch. Tuurlijk, doelgericht heid is prima maar te bestaat ook. Heel Nederland zal me nu gaan haten maar dit is mijn mening, hahaha. Ach, de sfeer van Nederland is wel geweldig als je achter een team staat maar ja.

    Tsja, Sneijder is ook mijn minst favoriete om die reden maar wat arrogantie betreft, is Ronaldo dan niet tien keer erger? En die speelt voor Portugal.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Tsja, Sneijder is ook mijn minst favoriete om die reden maar wat arrogantie betreft, is Ronaldo dan niet tien keer erger? En die speelt voor Portugal.


    Nee, bij Ronaldo vind ik het anders. Inderdaad hij is heel arrogant maar het wordt ook enorm uitgemeten in de media. Enorm. Bij Portugal zijn er niet al te veel mensen die zo doelgericht zijn, ja Pepe maar niet veel. Bij Nederland zijn het er drie à vier. Daarbij heb ik ook dingen van Ronaldo gezien die mij wel heel erg aanstaan, zoals zijn omgang met kinderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Tijdens de wedstrijd ben ik niet online. Dan ga ik met een berg chocolade op de bank zitten en kijken (:


    Chips i.p.v. Chocolade
    Thuis i.p.v. Kroeg


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~