• RPG THE HUNGER GAMES >> DISTRICT 13





    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    'Een hond? Er is volgens mij nooit een hond gekomen.' Dan hoor ik geluid in de verte. 'Julie, Vincent, waar zijn jullie?' klinkt de bekende stem van Dawn. 'Ik denk dat we moeten gaan.' Ik trek Vincent overeind. 'We komen!' roep ik terug.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    Lachend stap ik uit en kijk rond.
    'Wat hebben we hier?' grijns ik.


    El Diablo.

    Rich

    Ik zit op de rand van mijn bed. Ik kijk voor me uit, hopend dat niemand mij nu zal zoeken. Ik ben moe en hen hoofdpijn dus beslui ik om te gaan douchen. Ik stap onder de souche en de warme stralen voelen fijn aan. In de arena heb ik me nooit kunnen douchen. Daarna pak ik schone kleren en kleed me aan. Ik besluit maar ok wat rond te lopen en ik wil dat niemand mij tegen komt heb geen zin om te schreeuwen. "Julie , vincent!" hoor ik Dawn schreeuwen. Zij zijn dus ook aangekomen, maar ik moet hier weg, strajs komt Dawn. Ik ren de andere kant op weg van het geschreeuw en ga tegen een willekeurige muir aan zitten. Ik ben kapot, dood moe en ik heb een hekel aan dit district! Het liefst zou ik nu willen schreeuwen maar er komt alleen maar een gesmoorde kreet uit mijn mond.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    'Een eetzaal, waarschijnlijk voor de hogere mensen' zei ik en ging aan een tafel zitten. Het zag er heel leeg uit.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grinnik, en plof naast Alana neer.
    'Dus, en nu?' lach ik.


    El Diablo.

    Dawn

    Als ik Julie hoor, ren ik gelijk op het geluid af. Ik kom slippend tot stilstand voor hun neus en kijk ze dan een paar seconde lang aan. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    'Vincent!' Ik geef Vincent een knuffel. 'Julie!' Ik geef Julie een knuffel. 'Ik ben blij jullie levend en wel te zien.'


    Happy Birthday my Potter!

    Alana

    Ik haalde mijn schouders op 'geen idee, wat wil jij gaan doen?' vroeg ik en speelde wat met een servetje die op tafel lag.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik lach wat, en kijk rond.
    'Voedselgevecht kan niet, er is geen eten' mompel ik droogjes..


    El Diablo.

    Alana

    Ik begon te lachen 'voedselgevecht zou erg vies zijn' zei ik en glimlachte.
    'zullen we terug gaan?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Is goed' glimlach ik, en sta op.
    Ik pak haar hand, en wacht..


    El Diablo.

    Alana

    Ik liep met hem mee en drukte op de lift 'wat gaan we doen als we terug zijn?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Waar terug?' vraag ik, en kijk haar aan.
    Ik lach maar wat..


    El Diablo.

    Alana

    'op onze verdieping' grinnikte ik en rolde lachend met mijn ogen.


    Nobody is perfect

    (Het zou leuk zijn als er wat minder one liners waren ;p
    Maar zullen we nu ffies een vergadering afspreken of zo? )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik wacht zeg maar op een reactie van Julie en Vincent -_-)


    Happy Birthday my Potter!