• RPG THE HUNGER GAMES >> DISTRICT 13





    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik knik glimlachend, en blijf langs haar wang strelen.
    'Je denkt ook echt hetzelfde als mij' grinnik ik.


    El Diablo.

    Alana

    Ik grijns breed 'dus, naar welke verdieping gaan we nu' vroeg ik en keek naar al de knopjes.


    Nobody is perfect

    Damon

    Deze?' zeg ik, en druk op een knopje.
    Het gaat meteen naar boven..


    El Diablo.

    Alana

    Ik pakte zijn hand vast en voelde hoe de lift steeds meet naar boven ging. 'wel veel verdiepingen' zei ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    'uhhuh' lach ik.
    ik leun tegen de muur


    El Diablo.

    Alana

    Ik keek op toen ik het belletje hoorde gaan en de deuren open gingen. Ik grijnsde breed toen ik een zwembad zag. 'wow, dat ze dit hier hebben! ' zei ik enthousiast.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik knik, en grijns.
    'Awesome' grijns ik.


    El Diablo.

    Dawn

    Als ik na een gezellig gesprek met de balie medewerkster bij mijn appartement, 9D, aankom, is het helemaal verlaten. Ik kijk op een klok, maar het is geen etenstijd. Waarschijnlijk hebben zij hun rooster al opgehaald en moesten ze wat doen. Lizzy zit waarschijnlijk op school en mijn vader en broer hebben vast al een taak toegewezen gekregen. Coin pakt alles snel aan.
    Aangezien ik een boodschappenband heb, vind ik een rare tatoeage op mijn arm overbodig. Ik moet de anderen maar eens gaan zoeken en ze zover krijgen om mee te gaan naar die vergadering. Ik zucht, hopelijk willen ze meekomen.


    Happy Birthday my Potter!

    Alana

    'zullen we vanavond gaan zwemmen?' vroeg ik grijnzend en keek hen lief aan.


    Nobody is perfect

    (Wie wil met Dawn naar de vergadering ?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Julie wil wel, Vincent reageert niet meer.... ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    'Ik vind het best' grijns ik.
    Ik leun tegen een muur, en kijk naar Alana.
    'Is er geen vergadering, of dergelijks' mompel ik.


    El Diablo.

    (Ik ben er, wat was je laatste reactie??)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:28 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik dwaal een tijdje over de gangen. Ik heb geen idee waar ik heen ga en zie ook bijna niemand. Waar zouden julie en Vincent zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik keek even om me heen. ""Weet je al of het mooi is hier?" Vroeg ik en ging op de grond zitten. Ik vroeg me af waar de rest was. "Of waar je hier eten kan halen?"


    We've lived in the shadows for far too long.