• RPG THE HUNGER GAMES >> DISTRICT 13





    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    'Ik heb eerlijk gezegt geen idee. Eerst had ik een verdieping met Damon gezien en daarna had ik de hele tijd met je zusje gepraat,' zeg ik. Ik ga naast hem op de grond zitten. 'Moeten we de rest niet gaan zoeken?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik moet gaan. Nederland speelde vanavond trouwens weer echt triest :()


    Happy Birthday my Potter!

    (Dat doen ze altijd)

    vincent:

    Ik knik even. "Was mijn zusje een beetje aardig?" Vraag ik. ik weet hoe mijn zusje kan zijn, verschrikkelijk. Ik beginmet het aaien van mijn hond, nog belangerijker. "Was Blaze aardig?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (waar zijn julie en vincent?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Geen idee eigenlijk. c:]

    Julie
    'Ja, ze is echt lief,' zeg ik zacht. 'Was Blaze aardig?' vraagt hij dan. Vragend kijk ik op van de grond. 'Blaze? Er is hier nooit een Blaze gekomen?' Vol medeleven kijk ik hem aan. 'Misschien is hij ergens in een kamer.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alana

    Ik haalde mijn schouders op ' geen idee' zei ik en voelde aan het water. ' best warm'.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grinnik, en kniel ook neer bij het water.
    'Dus, vannacht bij het zwembad?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Alana

    Ik knikte naar hem en grijnsde breed. ' vergeet niet je zwembroek' grininkte ik en drukte een kus op zijn wang.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grinnik, en til gemakkelijk Alana op.
    'En waar gaan we nu heen' lach ik, en loop naar de lift.


    El Diablo.

    Alana

    Ik begon te giechelen en sloeg mijn armen rond zijn nek. 'waar jij maar heen wilt' zei ik en drukte een lief kusje op zijn mond.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grijns breed, en druk op een knopje.
    Ik zoen haar kort op de mond tot de deur open gaat.
    'Wat is dit, een fotoshoot?' lach ik als ik de camera's enzo zie.


    El Diablo.

    Alana

    Ik keek op toen ik de camera's ook zag en keek naar DAmon.'dit had ik dan niet verwacht' lachte ik


    Nobody is perfect

    Damon

    'Ik wel dan.' grinnik ik.
    Ik kijk wat rond, en leun tegen een muur.


    El Diablo.

    Alana

    Grinnikend liep ik naar de camera's en bekeek ze. 'ik wil met jou op de foto' zei ik lief tegen Damon en keek naar een camera waar een timer op zat.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Iedereen wil met mij op de foto' zei ik nep arrogant.
    Grijnzend liep ik naar haar toe, en lach.


    El Diablo.