• RPG THE HUNGER GAMES >> DISTRICT 13





    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik glimlach als de foto is gemaakt en bekijk hem 'leuk' zei ik en liet hem aan Damon zien.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grinnik en kijk ook naar de foto.
    'Maar alles met jouw is leuk' lach ik.


    El Diablo.

    Alana

    Ik grijnsde breed naar hem. 'je laat me blozen damon' zei ik toen ik begon te blozen.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Weet ik toch' lach ik.
    Ik leun tegen een muur, en bestudeer de camera even.


    El Diablo.

    Alana

    Ik maak wat foto's van Damon 'je ziet er nu heel sexy uit' grinnikte ik en maakte nog meer foto's.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik zie er altijd sexy uit' grijns ik.
    Ik kijk naar Alana en lach.


    El Diablo.

    Alana

    Ik rolde lachend met mijn ogen 'en je bent ook heel erg zelfverzekerd' zei ik. 'ergens anders heen gaan?' stelde ik voor en wees naar de lift.


    Nobody is perfect

    Vincent:


    Ik schudde mijn hoofd. "De hond, Blaze." Ik wees even naar Blaze en ging liggen. "Blaze is geen persoon." Ik dacht even na,wat voor een rare naam het zou zijn voor een mens.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik loop wat rond en hoor dan eindelijk bekende stemmen. Het zijn gegarandeerd Julie en Vincent.
    'Julie, Vincent? Waar zijn jullie?'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik grinnik, 'is goed' lach ik.
    Ik open de lift en wacht op Alana.


    El Diablo.

    Alana

    Ik kwam ook in de lift en keek naar de knopjes 'waar zulen we heen gaan?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Verdieping 4?' zeg ik.
    Ik druk op een knopje en we gaan weer naar beneden..


    El Diablo.

    Alana

    Ik knikte en keek naar Damon. 'gaan we vandaag echt alle verdiepingen langs? ' lachte ik en prikte in zijn 6-pack.


    Nobody is perfect

    Damon

    'Als we dat doen zijn we over een paar dagen nog bezig' lach ik.
    Ik streel wat langs haar wang, en grijns.


    El Diablo.

    Alana

    Ik grinnikte en knikte 'dart is waar' zei ik en hoorde het belletje van de lift dat we op verdieping 4 waren.


    Nobody is perfect