• Ik vind het altijd fijn om foto's of filmpjes van een hoofdpersoon uit mijn verhaal te hebben. Uit die beelden kan ik dan weer inspiratie halen voor mijn verhaal. Voor een verhaal dat ik nu schrijf heb ik een jongen nodig met blond haar en blauwe ogen. Een strakke kaaklijn, niet perfect maar wel knap (: Ook heb ik een jongen met zwart/donkerbruin haar en grijs/blauwe ogen nodig. Weet jij een acteur of model die hier aan voldoet? Laat het me weten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexander Ludwig? Verder komt er niets in me op, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boo Boo Stewart :'D? Eerste wat in me op kwam.



    Zac Efron?


    The odds are néver in our favor.

    Die blond haar blauwe ogen... Maybe Alex Pettyfer? Dan moet je 'm alleen wel nemen toen hij wat jonger was dan nu, want toen was-ie knapper, hihi. ^^
    En die andere, met zwart/donkerbruin haar en grijs/blauwe ogen.. Logan Lerman of Josh Hutcherson?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je moet bij de acteur van the covenant kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je moet bij de acteur van the covenant kijken.


    Steven Straight of zo?


    The odds are néver in our favor.

    Fransisco Lachowski?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Logan Lerman zou misschien wat zijn. Zijn er ook mensen die wat minder bekende acteurs weten? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Meade schreef:
    Alexander Ludwig? Verder komt er niets in me op, haha.

    Oh yes, amen to this.

    xFreedom schreef:
    Fransisco Lachowski?


    Had ik ook al aan gedacht, maar vond hem iets te perfect :'D Toch bedankt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cadentium schreef:
    (...)

    Steven Straight of zo?


    I hve no fucking idea. Ik ga ze even opzoeken.


    Your make-up is terrible

    Meade schreef:
    Alexander Ludwig? Verder komt er niets in me op, haha.


    Ik zou het niet kunnen D: Hij doet me te veel denken aan Cato :'D -Hunger games ftw!-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Chace Crawford



    Toby Hemingway

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:12 ]


    Your make-up is terrible

    Beide niet precies wat ik zoek :3 Wel bedankt!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Parachutes schreef:
    Die blond haar blauwe ogen... Maybe Alex Pettyfer? Dan moet je 'm alleen wel nemen toen hij wat jonger was dan nu, want toen was-ie knapper, hihi. ^^
    En die andere, met zwart/donkerbruin haar en grijs/blauwe ogen.. Logan Lerman of Josh Hutcherson?

    Ohh jaaa Josh Hutcherson! :9~

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:30 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Ohh jaaa Josh Hutcherson! :9~


    Joshie! *kijkt naar zijn eigen username* Maar voor Josh geld hetzelfde als voor Alexander :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."