• Heey!

    ik ben nieuw hier en ik vraag me af of je verplicht bent in het nederlands te schrijven? Mag engels ook? :)


    The Definition of Insanity

    Engels en Duits mag volgens mij ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alles is toegestaan naar mijn idee, lol, kan je alleen niet verzekeren dat je lezers krijgt als je bijvoorbeeld in het Italiaans gaat schrijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je mag toch gewoon in elke taal schrijven? Ik dacht altijd dat er daar geen regels voor waren.

    Meade schreef:
    Alles is toegestaan naar mijn idee, lol, kan je alleen niet verzekeren dat je lezers krijgt als je bijvoorbeeld in het Italiaans gaat schrijven.

    Dit.
    Ik zou het wel leuk vinden in het Italiaans of een andere taal, alleen zou ik er niets van verstaan. Lijkt me wel leuk :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Meade schreef:
    Alles is toegestaan naar mijn idee, lol, kan je alleen niet verzekeren dat je lezers krijgt als je bijvoorbeeld in het Italiaans gaat schrijven.


    haha nee dat zal denk ik inderdaad niet XD maar Jippie! ik kan dus engels gaan schrijven! Thanks voor reactie!


    The Definition of Insanity

    Engelse verhalen worden minder gelezen, maar het mag wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.


    Huisregels, jongens. ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 12:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edit: Sjips, huisregels niet gelezen. :S Niet in het chinees schrijven, jongens! *gaat haastig op zoek naar huisregels*

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:46 ]

    Zoals Ten al zei, even in de huisregels snuffelen, want daar staat het antwoord. (:
    > slotje


    Let the Night embrace you