• Nou, ik vroeg het me gewoon af..
    Wie is er nog meer fan van Nikita?
    Echt niemand die ik ken is er fan van (op een jongen na, maar goed, daar kan ik iets minder goed mee praten). Dus wie wilt er nog meer uithuilen over het feit dat Nikita is afgelopen en fangirlen over Sean, Michael en Birkhoff? ^^
    Want ik voel me zóóó alleen met niemand om erover te praten. Ik moet gewoon alles kwijt. Ik stort in. *dramatisch muziekje*

    Ohja, voordat ik het vergeet, ik heb ook nog een RPG gebaseerd op Nikita. Dat echt 100% dood is, maar hey, misschien kunnen we er wat leven inbrengen? c:


    klikkerdeklik



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 22:59 ]


    I can't define who I am.

    Ohja. Dit hoort waarschijnlijk niet echt thuis op het spelletjestopic, maar ik wist niet echt waar ik het anders moest neerzetten.


    I can't define who I am.

    Ben dan ook wel een jongen haha, maar ben wel fan van Nikita ja :)
    Ik ben elke aflevering weer benieuwd wat Percy gaat doen, hij is my favorite bad guy haha :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik ken die hele serie niet, sorry.
    Care to explain a bit?


    Til hug og blod.

    Ik heb een aantal afleveringen gezien, maar ik kon het niet echt volgen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    OMJ, yay nog een fan. Ik en een vriendin hebben gister de hele middag lopen zeuren dat Nikita terug moet komen en zijn de serie online over nieuw gaan kijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hier is een fan!
    Ik kan niet wachten op het volgende seizoen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben fan van Alexandra (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheops schreef:
    Ben dan ook wel een jongen haha, maar ben wel fan van Nikita ja :)
    Ik ben elke aflevering weer benieuwd wat Percy gaat doen, hij is my favorite bad guy haha :Y)


    Mehh, precies. Aan de ene kant vind ik hem ook wel lief. Weet niet waarom.


    I can't define who I am.

    Scandal schreef:
    Hier is een fan!
    Ik kan niet wachten op het volgende seizoen. :Y)


    Het is toch al helemaal afgelopen? :o
    OF IS ER NOG HOOP?


    I can't define who I am.

    MyMisery schreef:
    OMJ, yay nog een fan. Ik en een vriendin hebben gister de hele middag lopen zeuren dat Nikita terug moet komen en zijn de serie online over nieuw gaan kijken.


    Waar heb je het teruggekeken? :o Moet je het downloaden? Dat werkt nooit op mijn pc :/


    I can't define who I am.

    Turmoil schreef:
    Ik ken die hele serie niet, sorry.
    Care to explain a bit?


    Ehm, Nikita was een agente van Division, een sport criminele organisatie, maar ze hebben haar man/vriend vermoordt dus nu doet ze er alles aan om ze dwars te zitten.


    I can't define who I am.

    Ja, er komt een nieuw seizoen en je mot wel downloaden, anders vraag ik wel aan die vriendin, want die heeft een site waarvoor je niet moet downloaden


    We've lived in the shadows for far too long.

    loooool, een vriend van me was echt giga verslaafd. De hele zondag zat hij te stuiteren en zodra de afleveringen ophielden voelde hij zich helemaal gedesoriënteerd en leeg, haha. Ik heb één aflevering met hem gekeken en ik lachte me dood om zijn gegil ("Oeh, Amanda in fight! Voor het eerst, Amanda in fight!" ) en toen moest ik z'n huis uit omdat ik 'm afleidde. ._.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:56 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zayngasm schreef:
    (...)

    Het is toch al helemaal afgelopen? :o
    OF IS ER NOG HOOP?

    De laatste aflevering was er weken terug op. Ik dacht dat het de seizoensfinale was.
    Ik kan me niet meer herinneren wat de laatste aflevering helemaal was, maar het had te maken met Nikita die een oude vriendin een land uit ging helpen. Maar die vriendin had eigenlijk de opdracht om Nikita te vangen. Maar onderweg verandert haar opdracht in Alex vangen, maar Alex ontsnapt dankzij Nikita. Nikita verdwijnt weer en Alex gaat met die creep terug naar Division.

    Nu ik het nakijk is dit aflevering 4 van seizoen 2. Dus ze zijn in het midden van een seizoen gestopt? Ik denk dat ze een maand ofzo geleden gestopt zijn. Goh, dan kijk ik liever alle andere afleveringen van seizoen 2 van Nikita dan die heruitzendingen van CSI Miami.Pff

    En ik lees ook dat er een seizoen 3 is.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:16 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn ouders keken het altijd en soms keek ik het mee.
    Ik vind het wel heel leuk, maar je moet wel echt het verhaal blijven volgen, want anders snap je er niks meer van. En dat vind ik best irritant haha.


    Tell me about it, stud.