• Nou, ik vroeg het me gewoon af..
    Wie is er nog meer fan van Nikita?
    Echt niemand die ik ken is er fan van (op een jongen na, maar goed, daar kan ik iets minder goed mee praten). Dus wie wilt er nog meer uithuilen over het feit dat Nikita is afgelopen en fangirlen over Sean, Michael en Birkhoff? ^^
    Want ik voel me zóóó alleen met niemand om erover te praten. Ik moet gewoon alles kwijt. Ik stort in. *dramatisch muziekje*

    Ohja, voordat ik het vergeet, ik heb ook nog een RPG gebaseerd op Nikita. Dat echt 100% dood is, maar hey, misschien kunnen we er wat leven inbrengen? c:


    klikkerdeklik



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 22:59 ]


    I can't define who I am.

    OMG, ik zie nu op Wikipedia dat er 5 seizoenen zijn! *fangirling*


    I can't define who I am.

    Ohnee. Dat is de oude Nikita..


    I can't define who I am.

    Corsara schreef:
    loooool, een vriend van me was echt giga verslaafd. De hele zondag zat hij te stuiteren en zodra de afleveringen ophielden voelde hij zich helemaal gedesoriënteerd en leeg, haha. Ik heb één aflevering met hem gekeken en ik lachte me dood om zijn gegil ("Oeh, Amanda in fight! Voor het eerst, Amanda in fight!" ) en toen moest ik z'n huis uit omdat ik 'm afleidde. ._.


    Dat doe ik dus ook. Maar dan in m'n hoofd. c:


    I can't define who I am.

    Scandal schreef:
    (...)
    De laatste aflevering was er weken terug op. Ik dacht dat het de seizoensfinale was.
    Ik kan me niet meer herinneren wat de laatste aflevering helemaal was, maar het had te maken met Nikita die een oude vriendin een land uit ging helpen. Maar die vriendin had eigenlijk de opdracht om Nikita te vangen. Maar onderweg verandert haar opdracht in Alex vangen, maar Alex ontsnapt dankzij Nikita. Nikita verdwijnt weer en Alex gaat met die creep terug naar Division.

    Nu ik het nakijk is dit aflevering 4 van seizoen 2. Dus ze zijn in het midden van een seizoen gestopt? Ik denk dat ze een maand ofzo geleden gestopt zijn. Goh, dan kijk ik liever alle andere afleveringen van seizoen 2 van Nikita dan die heruitzendingen van CSI Miami.Pff

    En ik lees ook dat er een seizoen 3 is.


    Ja, ik lees het nu ook. Gelukkig, ik was zo sad. :$


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    (...)

    Ja, ik lees het nu ook. Gelukkig, ik was zo sad. :$

    Ben je van NL? Dan komt seizoen 3 waarschijnlijk sneller dan her in BE want nu zijn ze midden in seizoen 2 gestopt. Dus eerst de rest van de afleveringen en dan pas seizoen 3, als ze al niet herbeginnen met seizoen 1. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ben je van NL? Dan komt seizoen 3 waarschijnlijk sneller dan her in BE want nu zijn ze midden in seizoen 2 gestopt. Dus eerst de rest van de afleveringen en dan pas seizoen 3, als ze al niet herbeginnen met seizoen 1. -.-


    Wat gemeen :o Bij welke aflevering zijn ze dan gestopt?


    I can't define who I am.

    *steekt vinger op*
    ikke!
    ik heb alles gezien,maar moet de laatste paar nog kijken. we hebben ze opgenomen. ik vind sean zo lief, samen met alex:9~


    Miep

    BIG FAN RIGHT HERE! Nikita rocks :Y)
    Moest echt bijna janken toen het seizoen voorbij was, nu moet ik weer een half jaar Hawaii five O kijken voordat Nikki weer terug komt .. O.o


    I'll lick the poison from right off your kiss

    wormtail schreef:
    *steekt vinger op*
    ikke!
    ik heb alles gezien,maar moet de laatste paar nog kijken. we hebben ze opgenomen. ik vind sean zo lief, samen met alex:9~


    ME TOOO. Ookal wil ik Sean eigenlijk voor mezelf.


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    (...)

    ME TOOO. Ookal wil ik Sean eigenlijk voor mezelf.


    van mij:9~
    haha.


    Miep

    Zayngasm schreef:
    (...)

    Wat gemeen :o Bij welke aflevering zijn ze dan gestopt?

    Aflevering 4 van seizoen 2 was de laatste die ik gezien heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Britsanity schreef:
    BIG FAN RIGHT HERE! Nikita rocks :Y)
    Moest echt bijna janken toen het seizoen voorbij was, nu moet ik weer een half jaar Hawaii five O kijken voordat Nikki weer terug komt .. O.o


    Weetje, ik was zo dom.
    Percy was dood, en toen kwam er reclame. Toen deed ik de tv uit want ik dacht dat het voorbij was. Ik lag in bed en toen bedacht ik me ineens; wacht eens even.. Criminal minds kwam niet eens...
    Dus ik deed snel de tv aan en het was nog bezig t__t
    Heb het laatste stuk dus grotendeels gemist.


    I can't define who I am.

    Scandal schreef:
    (...)
    Aflevering 4 van seizoen 2 was de laatste die ik gezien heb.


    Maar.. de laatste is aflevering 22 ofzo o__o


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    (...)

    Maar.. de laatste is aflevering 22 ofzo o__o

    Zeg dat tegen de mensen van SBS. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm, bij ons is het op Veronica.
    Maar poor you.


    I can't define who I am.