• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt ook omhoog naar het raam en begint ook te lachen. Hij laat zijn hand omhoog gaan en zet zijn hand in het beslagen raam zodat er een hand afdruk komt te staan. 'Sorry, dat heb ik altijd al eens willen doen. Net zoals die seks scene uit de Titanic.' grinnikt Kurt. Hij kijkt me verliefd aan en laat zijn armen om mijn middel glijden zodat hij me kan vasthouden. Ik druk nog een kus op zijn voorhoofd en laat mijn hand door zijn haren gaan en met mijn andere streel ik zachtjes over zijn rug. 'Kurt, ik wil altijd bij je zijn. Als er ooit wat weer gebeurd, dan moet je gewoon denken. Dat ik ik van je hou en je nooit meer kwijt wilt. Ik hou gewoon zoveel van je, als ik je kwijt raak, dan ben ik niets meer, zonder jou kan ik niet meer leven. Je bent de liefde van mijn leven, Kurt' zeg ik verliefd en sluit mijn ogen en geniet van dit moment. Ik kan niet zonder hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( met de ausities coor die school dat rach faalt en beiste)
    Rachel
    ". Doe nu maar dan kunnen we de rest van de dag gewoon samen zijn" ik kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( afijn cry komt nu dus ik ga janken zo kan niet egen het nummer)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik draaide me weer om naar hem en leunde tegen de piano aan.
    "Dat ik een uilskuiken ben," Glimlachte ik bedenkelijk en keek hem aan. "Ik voel me eenzaam...maar duw toch iedereen van me af waardoor ik me rot voel."
    Ik trok mijn wenkbrauwen sarcastisch op.
    "Slaat toch nergens op?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik knikte maar, en keek haar aan.
    'Denk het' mompel ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Er viel een ongemakkelijke stilte, waardoor ik ongemakkelijk naar de grond keek.
    "Hoe is het met je wond?" Vroeg ik zachter dan ik had gedacht en keek langzaam op. "Doet het nog pijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Wauw, Blaine.' zeg ik ontroerd terwijl ik weer tranen in mijn ogen voel branden. Ik knipper met mijn ogen om mijn tranen binnen te houden. Hij weet me ook iedere keer opnieuw weer te ontroeren. Ik ben sprakeloos, hoewel ik hem zoveel zou willen vertellen. 'Blaine, hetzelfde geld voor mij.' zeg ik met een prop in mijn keel. 'Ik kan ook niet leven zonder je, e-en ik ben ook niets zonder je. Je maakt me echt helemaal compleet en je geeft me zoveel zelfvertrouwen. Je bent de enige op de hele wereld die me dit gevoel kan geven en dat zou zo blijven, voor altijd.' zeg ik gemeend waarna er toch een traan over mijn wang heen rolt, uit geluk.

    Finn

    'Oké,' zeg ik. 'Waar wil je het bespreken, ik volg wel.' zeg ik waarna ik weer een grote hap neem van mijn broodje en haar afwachtend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na en gelijk schoot de brzemkast me ye binnen.
    " oke niet lachen" ik trok hem aabnzijn hNd mee naar de bezemkast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Niet echt' zeg ik, en kijk kort naar de grond.
    Ik tik maar wat met mijn voet.


    El Diablo.

    Finn

    Ook al zei Rachel dat ik niet moest lachen, toch kon ik het niet laten om in lachen uit te barsten. 'Sweet, sweet memories.' zeg ik lachend als we in de bezemkast staan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knipoog even.
    Gelijk word ik weer serieus als ik er aan denk waarvoor we hier zijn.
    Ik besluit het gelijk te vragen.
    " finn waarom zou jij voor abortus kiezen?" ik keek hem vragend aan. Ik liet niet zien dat het woord me al pijn deed.
    Hij moest gewoon dingen uitleggenen ik wn dankwamnhet goed


    ( valt bijn in slaap hier)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wauw, Blaine.' zegt Kurt ontroerd en hij knippert met zijn ogen. 'Blaine, hetzelfde geld voor mij.' zegt hij een beetje schor. 'Ik kan ook niet leven zonder je, e-en ik ben ook niets zonder je. Je maakt me echt helemaal compleet en je geeft me zoveel zelfvertrouwen. Je bent de enige op de hele wereld die me dit gevoel kan geven en dat zou zo blijven, voor altijd.' zeg Kurt gemeend waarna er een traan over zijn wang rolt. Ik kijk hem lief aan en veeg met mijn duim zijn traan weg. 'Kurt, ik zal altijd blijven zeggen, dat ik niet zonder je kan en niet kan leven zonder jou. Kurt jij maakt mij ook helemaal compleet. Ik zal altijd blijven zeggen tegen je dat ik van je hou, Kurt. Alleen maar van jou' zeg ik en krijg ook tranen in mijn ogen en zoen hem teder en ruw tegelijkertijd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik maakte een klein sprongetje omhoog zodat ik op de piano kwam te zitten en wiebelde met mijn voeten.
    "Bespeel je eigenlijk instrumenten?" Ik vouwde mijn handen in mijn schoot en keek hem afwachtend aan. "Of zing je alleen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Euhm, beetje gitaar' zeg ik, en ik lach kort.
    'En triangel' grinnik ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "De triangel hé?" Lachte ik en sloeg mijn benen over elkaar. "Dan moet je wel erg getalenteerd zijn."
    Onbewust ging ik even met mijn tong over mijn lippen.
    "Speel eens wat." Grijnsde ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.