• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar Jesy. " ik was denk een beetje teveel gestrest" ik kijk weer even naar Finn en daarna naar de kantine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij schrikt eventjes en zet zijn nagels in de bank en sluit zijn ogen. Ik kijk hem even bezorgd aan. 'Het doet geen pijn.' zegt Kurt ook hees en opgewonden. Zachtjes begin ik te stoten, waardoor ik harder kreun en kijk hem verlangend aan. Het was verschrikkelijk opwindend om in Kurt te zitten en te stoten. Ik sluit genietend mijn ogen en mijn hele lichaam tinteld.

    (Oké, als het echt té wordt, moet je het zeggen en ja, ik maak me zorgen om je, dalijk krijg je een trauma door mij ofzo. XD Dat wil ik niet! -.-)


    One Who Travels A Higher Path.

    ( andere naam)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine begint zachtjes te stoten, en ik begin nog opgewonderder te worden, doordat Blaine in me zit en stoot. Ik begin het heel erg warm te krijgen en sneller te hijgen. Ik krijg rillingen over mijn hele lichaam en ik kreun verlangend. 'Blaine, d-dit is geweldig.' mompel ik opgewonden.

    Finn

    'Het is okè, ik ben het afgelopen uur ook nogal gestrest geweest. En dan is het nog zacht uitgedrukt.' zeg ik. Ik denk even terug aan vanmiddag toen ik zo flipte in het ziekenhuis.

    [Nee echt, ik kan er echt tegen.En geloof me, ik krijg niet zo snel traumas ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik zucht even. " ik ga even iets gezonds halen voor ik nogmeer ongezonds binnenkrijg naast de zak snoep na". Ik glimlach even en snel loop ik naar de kantine. Met een broodje kaas loop ik terug en naast Finn begin ik gelijk te knabbelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine, d-dit is geweldig.' mompelt Kurt opgewonden en kreunt. Ik begin nu harder te stoten en kreun zachtjes en mompel zijn naam elke keer. Dit is geweldig en ik hou het niet lang meer. Ene hand ligt nog steeds onder zijn onderrug om steun te bieden en de andere glijd naar zijn erectie en begin daar te wrijven.

    (Oke, is goed. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine begint harder te stoten en ik hoor hem telkens mijn naam mompelen waardoor ik het bijna niet meer heb. Zijn andere hand glijd naar mijn erectie en hij begint daar te wrijven. Ik ben al zo opgewonden dat er niet heel veel meer nodig voor is om mij tot mijn hoogtepunt te laten komen.

    Finn

    Ik glimlach even naar haar, en ze begint aan haar broodje kaas te knabbelen. Ik ga uiteindelijk maar op een tafel zitten en kijk even naar haar buik. Er is vrijwel nog niks te zien. Gelukkig..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Halverwege het broodje voel ik een steek in mijn buik.
    Ik krimp inmekaar en ik voel weer de misselijkhwid door me heen steken.
    Ik geef snel het broodje aan Finn en ren naar de toiletten, ik weet niet of het de meisjes toilet zat maar ik knielde snel voor de toilet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik loop snel achter Rachel aan, en wacht weer voor de deur op haar. Wat vreselijk is dit voor haar, zeg. Ze zou zich wel klote moeten voelen. Ik ga weer tegen de muur aanleunen om te wachten totdat ze klaar is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat ik begin te komen en ik laat me nog een keer diep in hem stoten. Ik ga vervolgens uit hem en kom dan kreunend klaar, mijn goedje komt op Kurt's buik terecht. En ik trek hem nu af, zodat hij ook kan klaarkomen. Intussen hijg ik en kijk hem nog steeds verlangend aan. Ik wou hem nu nog meer en kijk intussen gretig over zijn perfecte lichaam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik begin weer over te geven en dit keer was het meer dan normaal.
    Het overgeven en de steken kwamen omstebeurt en ik kreunde even pijnlojk.
    Dit beloofde wat te worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine komt klaar en trekt mij af zodat ik ook kan komen. Het duurt niet erg lang totdat mijn spieren zich samen trekken en ik schokkend en hard klaar kom. Voldaan sluit ik even mijn ogen en glimlach daarna hijgend naar Blaine. Dat was geweldig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt komt nu ook schokkend en hard klaar. Hij sluit even zijn ogen en glimlacht naar me en hijgt dan. Ik glimlach verliefd naar hem en kijk hem nog steeds verlangend aan. Ik knijp plagerig op zijn bil. 'Kurt, dat was geweldig. Nu wil ik je alleen maar meer' zeg ik verlangend en zoen hem vol op zijn mond. En laat mijn handen zijn lichaam verkennen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine!' gil ik lachend nadat hij me plagend in mijn bil geknepen heeft. Hij zoent me weer volop mijn mond en verkent met zijn handen mijn lichaam. Blaine heeft blijkbaar nog steeds zin en ik grinnik even en bijt hem daarna plagend in zijn lip. Daarna plaats ik mijn lippen in zijn nek en zuig ik zachtjes.

    Finn

    Omdat het zo lang duurt loop ik de toiletten in, omdat ik mezelf afvraag of het wel goed gaat met Rachel. 'Rach, waar ben je?' vraag ik terwijl ik een paar hokjes open duw om te kijken of ze daar is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor tijdens de steken Finn ik geef nogmaals overgegef en op de grond ineen krimp ik in mekaar en ik mompel zacht " de een na laatste" tranen staan in mijn ogen vande pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan