• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [oké, het is wel raar want het enige dat Rachel doet is eten]
    Jesy Brown
    Ik ga naast haar zitten. 'weet je, ik mag dan misschien een bitch zijn, als je iemand nodig hebt om tegen te praten die geen jongen is, ben ik er,' Ik glimlach en pak dan mijn tas omdat ik honger heb gekregen van haar broodje. Ik zie dat ik nog 2 dollar en een appel heb, dus pak ik de appel maar. Die 2 dollar geef ik thuis wel aan mam, dan maar geen echte lunch.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Raxhel
    Ik glimlach, " dankje, ik zag niet in dat Finn zich misschien ook wel klote voelde en het moeilijk had" ik krek even naar de grond. Ik noemde andere wel eens egoïstisch maar zelf was ik dat eigenlijk ook,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik zat al enkele uurtjes doelloos voor me uit te staren terwijl ik nog steeds half in de kofferbak zat.
    Toen ik genoeg had nagedacht, liet ik me op de grond zakken en sloeg ik de koffer hardhandig dicht, zodat ik wist dat hij goed gesloten was.
    Vervolgens draaide ik me om en deed mijn auto op slot terwijl ik met grote passen het gebouw weer inging.
    Wanneer ik het glee lokaal binnenkwam, merkte ik dat het leeg was, waardoor ik de lichten dempte en een muziekje opzette.
    Ik zette me op een stoel en zette mijn handen aan de zijkant van de stoel.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 21:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ( lol er. Ie volgens mij niemand daae
    Wij zijn in een onbekend lokaal)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'weetje, wij vrouwen hebben dat wel vaker, dus het ligt echt niet alleen aan jou. Maar ik heb Finn wel laten inzien hoe het voor jou voelt, dus nu dat jullie elkaar beter snappen, kunnen jullie met een goede oplossing voor allebei komen,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik kijk haar dankbaar aan " dankjewel dat je hem dat hem heb laten begrijpen, hij weet ook dat ik ons kinf gewoon niet kan laten vermoorden of adopteren" ik neem een slokje van mijn drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik begin harder te stoten en ik voel dat het niet lang meer gaat duren voordat ik voor de tweede keer ga komen. Automatisch begin ik Blaine sneller af te trekken en fluister ik zijn naam een paar keer terwijl mijn ademhaling nogal zwaar is.

    [Ben er weer (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begint harder te stoten en ik kreun en hijg harder. Nu begint hij me sneller af te trekken en ik hou het niet lang meer. Ik hoor dat hij me paar keer mijn naam fluistert en ik glimlach daardoor. Ik ga mee met het ritme om ons sneller klaar te laten komen en geniet van dit moment.

    (Yeeey (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Nog net voordat ik klaar ga komen, daar ik hem snel om zodat ik klaar kom op zijn buik. Vervolgens trek ik hem af, zoals hij dat bij mij deed zodat hij ook kan komen.

    Finn

    Ik ga bij Rachel en Jesy zitten en ik grinnik even om Rachel, omdat ze zoveel eet de laatste tijd. Het heeft eigenlijk best wel iets schattig. Hoewel de reden waarom ze zoveel eet niet bepaald leuk is. Nu begin ik ineens ook honger te krijgen, dus ik kijk Jesy en Rachel even aan. Jesy heeft een appel, en Rachel heeft haar broodje al bijna op. 'Zullen we iets in de kantine gaan eten, ik trakteer.' stel ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    Ik kijk hem dankbaar aan. 'echt?' vraag ik een beetje ongelovig. Toch sta ik alvast op en pak mijn tas, klaar om te gaan, omdat ik bijna 100% zeker weet dat hij het meent.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik grinnik om finn.
    Doordat finn over eten begint begin ik toch weer een beetje trek te krijgen.
    Laxhend pak ik zijn hand. " dat belooft wat te qorden" ik geef hem een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij draait me plots om en komt klaar op mijn buik, terwijl hij me nog steeds aftrekt met een geweldige gevoel kom ik ook luid kreunend klaar. Ik trek Kurt vervolgens op me en zoen hem teder en laat hem niet meer los. 'Kurt, ik hou van je' fluister ik tegen hem. Ik hield zoveel van deze jongen en voor de tweede keer hadden we samen seks. En kwamen we twee keer klaar. De volgende keer is het veel romantischer en ga ik hem echt een gevoel geven, dat hij alles voor me betekent en dat ik alleen hem wil.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Aangezien ik toch alleen was, besloot ik achter de piano te zitten om te kijken of ik zelf piano kon spelen.
    Verrassend genoeg, klonken de klanken van de piano mooi samen en melodieus, waardoor ik diep inademde en mijn ogen sloot terwijl ik ter plekke een liedje verzon.

    " 2 a.m., where do I begin?
    Crying off my face again
    The silent sounds of loneliness
    Wants to follow me to bed

    I'm a ghost of a girl that I want to be most
    I'm the shell of a girl that I used to know well

    Dancing slowly in an empty room
    Can the lonely take the place of you?
    I sing myself a quiet lullaby
    Let you go and let the lonely in to take my heart again

    Too afraid to go inside
    For the pain of one more loveless night
    But the loneliness will stay with me
    And hold me 'til I fall asleep

    I'm a ghost of a girl that I want to be most
    I'm the shell of a girl that I used to know well

    Dancing slowly in an empty room
    Can the lonely take the place of you?
    I sing myself a quiet lullaby
    Let you go and let the lonely in to take my heart again

    Broken pieces of
    A barely breathing story
    Where there once was love
    Now there's only me and the lonely

    Dancing slowly in an empty room
    Can the lonely take the place of you?
    I sing myself a quiet lullaby
    Let you go and let the lonely in to take my heart again "



    [Het liedje bestaat zogezegd niet...ze verzint het, ik kon zelf niets bedenken, lol]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik lach even en sta ook op. 'Tuurlijk, tenslotte ben ik jullie allebei iets verschuldigd.' Jesy heeft me natuurlijk geholpen en Rachel.. Nouja, omdat ik bestwel bot tegen haar deed. En omdat ze mijn vriendin is en ik haar graag verwen. Ik loop samen met ze naar de kantine en pak een dienblad. 'Pak wat jullie willen.' zeg ik tegen ze terwijl ik zelf een broodje bacon en ei neem en wat water.

    Kurt

    'Ik hou ook heel veel van jou, Blaine.' fluister ik terug terwijl ik zijn wang streel. Hij betekent zoveel voor me, en ik geef zoveel om hem. Ik ben blij dat we dit gedaan hebben, het was een geweldige ervaring. Ondanks dat het gewoon in een auto was, met Blaine is het overal geweldig. Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne en glimlach daarna. Totdat ik de zuigzoen zie in zijn nek. 'Ojee.' grinnik ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach " dankje" ik neem een broodje met ei, sla kaas en ham.
    Ik loop trug en geef hem een kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan