• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone

Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

Regels;

• ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

Let's start (:

[ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]

how dare you speak of grace

Brandon 'Bam'
    'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben kapot.' Merkte Nathan op en een grote gaap verliet zijn mond. ik kon hem geen onelijk geven en automatisch begon ik ook te gapen. 'Anders ik wel.' Ik nam nog een grote hap van mijn appel en teon was hij op. ik keek bedenkelijk naar het klokhuis en keek toen even de klas rond. Iedereen zat diep in zijn boeken, zelfs professor Slughorn. Ik hoefde nit lang na te denken of het klokhuis vloog al door de klas heen, vol tegen iemand zijn achterhoofd.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Nidiot Wie? Hufflepuffer of Gryffindor?]

' Nyctophilia '

Emeliana
    "Oke, wel bedankt." zei Emmy. Ze bleef twijfelend staan maar besloot dan toch verder te praten. "Hoe gaat het met je?" vroeg ze aan Sharone.

kindness is never a burden.

[Hufflepuffer. wie het is mag jij verzinnen. ;x]

Sharone

Ik verslikte me bijna in mijn drinken. Het verbaasde me dat ze opeens met me begon te praten. Ik zag Draco een beetje vijandig naar haar kijken en gaf hem een por. 'Goed.' antwoordde ik kortaf. 'Met jou?' vroeg ik aarzelend. Draco gaf me een waarschuwende blik maar ik negeerde hem.

Nidiot schreef:
    [Hufflepuffer. wie het is mag jij verzinnen. ;x]

[Ik heb gevraagd of KaulitzGurl schrijft vanuit Justin die dan het klokhuis tegen zijn hoofd krijgt. ]

' Nyctophilia '

Justin Drace

Ik voelde een tik tegen mijn achterhoofd. Serieus? Een klokhuis? Ik pakte het klokhuis op en draaide me langzaam om. Natuurlijk, Brandon en Nathan. 'Iets verloren?' vroeg ik grijnzend.

Anthony 'Antz'
    Ik sloeg meteen mijn boek open en probeerde te doen alsof ik druk aan het lezen was, maar mijn nieuwschierigheid was te groot en met een enorme grijns keek ik op. Het was Justin die hem tegen zijn achterhoofd had gekregen en nu grijnzend aan Nathan en mij vroeg of we iets verloren waren. Meteen schoot ik in de lach en stond ik op. 'Ow, daar was die. ja ik was hem al kwijt. Bedankt man.' Lachend nam ik het klokhuis weer van hem over en gaf hem een vriendschappelijk klap op mijn schouder waarna ik lachend weer plaatsnam op mijn plek.

Nathan Crawford
    De jongen wiens hoofd het klokhuis raakte schokte en boog voorover naar de grond.
    "Iets verloren?" vroeg hij grijnzend. Ik herkende hem als Justin Drace, de Hufflepuffer. Hij was een aardige gast. Maar hij is een bleef een Hufflepuffer. Ik schudde lachend mijn hoofd en keek naar Brandon.
    "Wát valt hier te lachen, Crawford?" klonk de harde stem van Slughorn door het lokaal.

' Nyctophilia '

Ryan Adam Dumbledore.

Nog steeds zat ik in de Great Hall, Rosalie was alweer weg. Rosalie, ze was eigenlijk een soort van mijn zus, ze woonde bij mijn grootvader en mij in huis, maar dat wist niemand. Daarom kon ik het zo goed met haar vinden, ook al zat ze een jaar hoger. De Great Hall was aardig leeg. Hoelaat was het eigenlijk? Shit! Ik was weer te laat en ik had geen idee wat ik had. Snel stond ik op en liep de gang door. Ondertussen zoekend naar mijn rooster. Ik keek op of ik iemand van mijn jaar zag en thank god zag ik Emeliana lopen. "Emmy, weet jij wat we hebben dit uur?" Ze knikte. "Lekker bezig Ry, we zijn nu samen te laat. Maar we hebben Kruidenkunde." En lachend liepen we naar Kruidenkunde.

Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

Summer Liz Weasley.

Met een diepe zucht stond ik op van de tafel. "Zie jullie later jongens, ik moet Ginny uit der bed gaan trekken." En grijnzend liep ik naar de Gryffindor Common Room en van daaruit naar de slaapkamer. "Gin! Kom nu serieus je bed uit, anders kom je echt te laat!" En ik trok de dekens van haar af. Vanuit de andere hoek hoorde ik gegrinnik. "Morning Sum. Ze wil er weer niet uit komen?" En grijnzend kwam Anny-Lean naast me staan. "Morning Anny, nee of course niet. Ochtendhumeur you know." En ik keek naar Ginny. "Gin, kom er nu uit gek! Wij gaan alvast, en voor als je je rooster nog niet weet. We hebben het eerste uur Kruidenkunde met Ravenclaw." En samen met Anny-Lean liep ik naar Kruidenkunde.

Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

Elisabeth
    ''Je ziet er leuk uit.'' glimlachte hij. ''Dankjewel.'' antwoordde ik gemeend, en bekeek ook zijn kleding even. ''Jij ook.'' gaf ik toe, en knikte op zijn vraag. Hij hield de deur voor me open, en dankbaar liep ik door. Ik keek een beetje om me heen, en begon toen aan mijn weg naar buiten.

[Kort, sorry :c]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Anthony 'Antz'
    ik glimlachte toen ze zei dat ik er ook leuk uitzag en ze liep langs me heen de deur uit. Uiteraard liet ik mijn oog even vallen op haar lichaam en met een glimlach ging ik naast haar lopen. Zwijgen liepen we door de gangen. Het was enorm rusitg en heel soms zag je wat verdwaalde leerlingen. Het deed me er aan denken dat we eigenlijk les hadden. We meosten dan ook zekker niet buiten langs de kassen komen, waar we kruidenkunde hadden. Daarom liepen we via de anderen kant langs hagrids huisje. 'En al bang?' Grijnzde ik toen het verbodebos nu op struikelafstand lag.

Brandon 'Bam'
    ik zat net terug op mijn plaats toen Slughorn het kabaal opmerkte. enkel gaf hij Nathan de schuld Die op dat moment in de lach schoot. Afwachtend keek ik hem aan en wende mij blik toen weer op de man voor in het lokaal. 'Ik was het Profesor.' Gaf ik toe.

Elisabeth
    ''En al bang?'' grijnsde hij, en ik liet een spottend lachje horen. Als hij wist dat ik Zijn dochter was, piepte hij wel anders.
    Het liet me gelijk denken aan vanavond..
    ''Tuurlijk niet.'' mompelde ik, en duwde een tak opzij zodat ik het Verboden bos in kon lopen. Ik draaide me om. ''Jij wel, zeker?'' grijnsde ik, en keek weer het bos in. Alles was compleet gehuld in het duister, hier en daar klonken wat vreemde geluidjes.

[Pff, ik heb zin in die ontmoeting.. Duurt nog zo lang x'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''