• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Aragog schreef:
    Elisabeth
    ''En al bang?'' grijnsde hij, en ik liet een spottend lachje horen. Als hij wist dat ik Zijn dochter was, piepte hij wel anders.
    Het liet me gelijk denken aan vanavond..
    ''Tuurlijk niet.'' mompelde ik, en duwde een tak opzij zodat ik het Verboden bos in kon lopen. Ik draaide me om. ''Jij wel, zeker?'' grijnsde ik, en keek weer het bos in. Alles was compleet gehuld in het duister, hier en daar klonken wat vreemde geluidjes.

    [Pff, ik heb zin in die ontmoeting.. Duurt nog zo lang x'D]


    {Vanavond toch? Maar, Draco wordt toch ook iets van DeathEather of niet? Dan kan ik misschien Alexys en Sharone en Draco bij meeting doen? Just say.}


    how dare you speak of grace

    [Eh ja is goed, ze weten het dus allemaal niet van elkaar, right? ;D.
    Kan die meeting niet wat eerder? Lol, ik ben ongeduldig voor dit soort dingen, aangezien het nog ochtend is ;c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Lizz liet een spottend lachje horen en duwde wat takkenopzei zodat ze het bos in kon lopen, maar al snel draaide ze zich om. 'Jij wel, zeker?' Grijnsde ze. en op mijn buurt liet ik een spottend lachje horen, als zij wist dat ik de zoon van Bellatriz was en een Death eater zou ze wel anders piepen. en ik dacht even aan vanavond.
    'Ja enorm!' Grinnikte ik spottend en ik liep haar snel achteraan. ik Stopte mijn handen in de zakken van mijn baseball jacket en ging naast haar lopen. 'ALtijd leuk, zo'n boswandeling' Grijnzde ik.

    [Ik ook! we kunnen het ook na schooltijd doen?
    maar hoe gaan ze er eigenlijk heen. ik bedoel ze kunnen niet verschijnselen ofzo. ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {NHEEE! Waarom mis ik nouw net het begin van deze rpg.. (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [je kan gewoon inspringen. het is nog ochtend en mensen zijn naar de les of zijn aan het spijbelen x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TheRumIsGone schreef:
    {NHEEE! Waarom mis ik nouw net het begin van deze rpg.. (no_chears)}

    Cathy heeft ook nog niks gedaan in deze RPG -wbw-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Gelukkig.. Wie heeft er zin om te praten met James en/of Jake? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ze kunnen via de haard van Snape, of via de bezem. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    {Gelukkig.. Wie heeft er zin om te praten met James en/of Jake? (wbw)}

    Hehe, Cathy. :'D. Alleen zit ze wel in Gryffindor. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hehe, Cathy. :'D. Alleen zit ze wel in Gryffindor. :3


    {Dat maakt niet veel uit, wil Cathy James of Jake.. Of gwn alletwee? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisabeth
    Ik lachte.
    Ik kwam hier vaak, gewoon om te rusten. De meeste mensen zouden deze plek niet uitkiezen om op zichzelf te komen, maar ik wel.
    Er klonk een vreemd dierengeluid, maar het liet me niet op of om kijken. Naarmate we dieper het bos in kwamen, hoe donkerder en mistiger het werd. Door de hakken kreeg ik een beetje pijn aan mijn voeten, en ik ging op een omgevallen boom zitten. ''Gezellig, hè.'' grinnikte ik, doelend op de omgeving.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ze kunnen via de haard van Snape, of via de bezem. :3]

    [owjah tuurlijk, hellemaal niet aan gedacht ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Dat maakt niet veel uit, wil Cathy James of Jake.. Of gwn alletwee? (wbw)}

    James had ze geclaimt, toch? Dan wordt het een haat-liefde relatie, me gusta.
    Eh, kies jij maar. Ik maak wel een post waar je op kan inschrijven ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cathy Snape
    ''Fuck, fuck, fuck!'' siste ik toen ik op mijn wekker keek, en met een hard kabaal viel ik uit mijn bed. Geweldig, verslapen. En niet zo'n beetje ook.
    Ik besloot dat het toch geen zin meer had, en ik wist zeker dat mijn vader hier niet blij mee zal zijn. Wat maakte het ook uit..
    Ik deed het gebruikelijke; douchen, omkleden, en ging richting The Great Hall.
    Eenmaal aangekomen, zag ik dat de Gryffindor tafel helemaal leeg was. Zuchtend ging ik zitten, en knabbelde op mijn gemakje aan een croissantje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Lizz ging op een boomstam zitten. 'Gezellig, hè.' Grinnikte ze en ik lachte even, waarna ik naast haar ging zitten. Ik keek even rond en haalde toen mijn schouders op. 'Gezellig niet, zweervol wel.' Merkte ik grinnikend toe.
    Ik keek even naar mij paarse vans die nu al meer bruin zagen van de modder en toen naar de hakken van Lizz. 'Zo, jij dacht vast. -ik trek mijn wandelschoenen aan.' ik knikte even naar haar schoenen en keek haar toen grijnzend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''