• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone

Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

Regels;

• ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

Let's start (:

[ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]

how dare you speak of grace

Brandon 'Bam' Dylan von Monroe

Fluitend liep ik door de gangen heen. Ik wist dat ik telaat was voor Potions maar dat was professor Slughorn wel van me gewent. hellemaal in het begin van het schooljaar. Hij kon me het niet kwaleijk nemen dat ik gewoon nog even in het ritme moest komen.
    Ik opende de grote deur van het lokaal en moest bukken voor de rondvliegende boeken. Zo laat was ik dus niet. 'Sorry, ik ben er al.' Verondschuldigde ik me en meteen ging ik op mij vaste plaats zitten achterin.

[wie komt er gezellig naar Bam zitten? ;3 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Alexys

Verveeld liep ik door de gangen, en keek rond.
    Ik kwam mijn broer tegen en zoals gewoonlijk knikten we alleen maar en glimlachten wat. Maargoed, welke les heb ik. Oh ja, kruidenkunde. Fijn..
    Ik liep net op tijd de trap op, en vervolgde de weg naar het lokaal.

El Diablo.

ennn wie besluit ook even te gaan spijbelen? x'D. Lizz zit eenzaam in de Common Room :c

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Antz komt je al redden van de verveling]

Anthony 'Antz' Kilian Lestrange
    Na mijn ontbijt besloot ik terug te keren naar de Common Room. Ik was nu toch al veelste laat en zin om nu nog naar de les te gaan had ik niet. Ik slenterde door de gangen en grinnikte toen ik de gehaaste eerstejaar nog net niet over hun gewaden zag struikelen. Bij het portret aangekomen mompelde ik het wachtwoord en stapte de Common Room in. Meteen viel mijn oog op Elisabeth die languit op de bank voor het vuur lag. Moet jij niet naar de les?' vroeg ik terwijl ik haar benen oppakte zodat ik naast haar kon zitten, waarna ik ze weer neerleche, maar dit keer op mijn eigen benen, zodat ze gewoon kon blijven liggen.

[ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:46 ]

Elisabeth
    Net toen ik gaapte, kwam Anthony binnengewandeld. ''Moet jij niet naar de les?'' vroeg hij, en ik voelde hoe hij mijn benen oppakte, ging zitten en mijn benen weer op die van hem neerlegde. Verveeld speelde ik met mijn donkere haarlokken. ''Neh, kruidenkunde.'' zei ik, alsof het één van de meest logische redenen was om niet naar de les te gaan.
    ..Was het ook.
    ''En jij dan?'' grinnikte ik, terwijl ik wat comfortabeler ging zitten en hem vragend aankeek.

Anthony 'Antz'
    Elisabeth begon met haar donkere haarlokken te spelen. 'Neh, Kruidenkunde.' zei ze alsof het de meest logische redenen was. Ik grinnikte even. 'En jij dan?' ik keek haar even aan en zag hoe ze me vragend aankeek. 'Nuh, kruidenkinde.' Herhaalde ik haar grijnzend en ik zetten mijn voeten op het salontafeltje voor me en zakte wat meer onderuit. Ik richte mijn blik weer op het vuur en graapte een keer. Altijd als ik me versliep en plots wakker werd, was ik de rest van de dag moe.

Elisabeth
    Ik giechelde eventjes, en volgde zijn blik weer naar het vuur. ''Moe?'' grijnsde ik, toen ik hem hoorde gapen. Ik was altijd al een persoon geweest die geen moeite had met vroeg opstaan.
    Ik streek met mijn vingers langs mijn onderarm, waar the Dark Mark lag verborgen onder een mouw. Het was een slechte eigenschap, maar ik deed het altijd als ik niet wist wat ik anders kon doen met mijn handen.

[weten Lizz en Antz van elkaar dat ze 'volgelingen' zijn van de dark lord. het lijkt me toch van wel, of niet?]

Ánthony 'Antz'
    'Moe?' grijnsde ze en ik knikte. 'Verslapen.' Gaf ik aan en uit mijn ogghoeken zag ik haar over haar onderarm strijken. Het was me pgevallen dat ze dat wel vaker deed en enkele keer herinerde het me aan het teken dat ook op mijn onderarm stond en automatisch begon ik hetzelfde te doen. Door mijn witte blouse was heel zwak het teken te zien en met mijn vinger tekende ik de lijnen na.

[Wil iemand Alexys meeten??]

El Diablo.

[Hm, in de eerste instantie leek me van wel, maar aan de andere kant zorgt het wel voor wat 'spanning en sensatie', hahahaha]
    Elisabeth
    Ik hield er direct mee op, aangezien ik niet wou dat iemand er iets over te weten zou komen, al helemaal niet dat ik Zijn dochter was. Zijn rechterhand.
    Hij vond me nu 'oud genoeg', en zal me binnenkort voorstellen aan de Death Eaters. Ik wist natuurlijk zo ongeveer wel wie er één was, maar nog lang niet allemaal.
    Ik zuchtte eventjes, en het viel me op dat Anthony mijn bewegingen volgde. Automatisme, nam ik mezelf voor.

[oke, nou als Lizz de Death Eaters nog moet meeten lijkt het me van niet en het is inderdaad wat 'Spenneneder' zo. x'D]

Anthony 'Antz'
    Ik was mijn intresen in het vuur verloren en keek op naar Elisabeth. 'Zullen we naar het meer gaan?' Vroeg ik haar grijnzend terwijl ik me haar al voorstelde in bikini. Het was mooi weer en ik vond het zonden om mijn tijd binnen te besteden als ik ook lekker in het zonnetje kon zitten. ik wiebelde even mijn wenkbrauwen en wachte geduldig op haar antwoord.

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 6:51 ]

Hahahaha, ik moest lachen.
    Elisabeth
    Hij vroeg of we naar het meer zouden gaan, en ik grinnikte door zijn wenkbrauwwiebel. Die actie van hem liet me een beeld vormen van Bam, zonder shirt. Dat idee stond me wel aan. ''Dat.. Klinkt aanlokkelijk.'' grijnsde ik, kwam overeind, haalde mijn benen van de zijne en liep naar de slaapzalen om me om te kleden.
    Eenmaal aangekomen trok ik mijn bikini aan. Uitdagend? Ja, maar niet té. Ik trok er een simpel jurkje over aan, liep terug naar de Common Room en wachtte geduldig op Bam.

Anthony 'Antz'
    '[Dat... Klinkt aanlokkelijk.' grijnsde ze en ze kwam overeind en liep ze naar haar slaapzaal. Ik volgde haar voorbeeld maar was wel zo slim naar mijn eigen te lopen inplaats van die van haar. Niet dat ik het erg had gevonden als ik haar, zichzelf had zien omkleden. Integendeel zelfs. Lizzy was een van de knapste meisje die hier rondliep. Ik verving mijn zwarte skinny voor een simpele zwart swemshort en mijn witte overempt voor een mouwloos wit hempje.
    Ik hield mijn hand even door mijn haar en verliet toen de slaapzaal weer terug naar de common room waar Lizz al stond te wachten. Ze was gewoon sneller als ik. Ik bekeek haar even en glimlachte even aangezien ik wist dat haar bikini onder dit jurkje zat en keek haar grijnzend aan. 'klaar om te gaan mooie damen?' grijnsde ik terwijl ik naar het portret liep en deze als een echte heer voor haar open hield.

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 6:54 ]

Shenae Yue Witchsinner
    Ugh, ik haatte het om een les alleen te zitten. Gelukkig kwam het maar weinig voor. Ik las aandachtig het recept door voor het drankje dat we over drie lessen zouden gaan maken. Het was niet simpel, maar ook niet te moeilijk voor de makkelijke start van het jaar - zeker ook voor de dommelingen onder ons.
    Een gekuch liet iedereen van de klas opkijken naar de deur. Slughorn's zucht klonk geërgerd maar dat veranderde niets aan de geforceerde glimlach van professor McGonagall, Gryffindors afdelingshoofd. Naast haar stond een jongen, wiens ogen onschuld spraken, maar de grote grijns rond zijn lippen verraadde hem.
    McGonagall sprak: "Nathan Crawford, ik zie dit door de vingers! Ik ben het nu eenmaal wel van je gewend."

' Nyctophilia '

Elisabeth
    Ik grinnikte. ''Slijmbal.'' grijnsde ik, terwijl ik door het portretgat stapte, wachtte op Bam die er doorheen liep, en vervolgens samen met hem zwijgend naar buiten liep.
    De warme zonnenstralen begroetten ons, en geen enkel windbriesje was te bekennen.
    Ik snoof de geur op van het verse gras, en na een tijdje gelopen te hebben kwamen we aan bij the Great Lake.
    Ik trok mijn jurkje over mijn hoofd, bond mijn haren in een nonchalante paardenstaart, en voelde met mijn tenen de temperatuur van het water.