• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Elisabeth
    Hij zette een stap naar me toe, en ik knipperde verrast met mijn ogen. Ik voelde hoe hij een plukje haar achter mijn oor streek, en zijn fluisterende woorden hadden tijd nodig om tot me door te dringen; ''Misschien wel het knapste meisje wat hier rondloopt.''
    Nadat hij dat had gezegt, ging hij in het gras zitten. Ik sloeg mijn ogen neer. Meende hij dat?
    Ik vloekte binnensmonds toen ik net besloot om ook het water uit te gaan, maar me besefte dat hij mijn arm niet mocht zien.
    Ik zwom naar de kant, wendde mijn onderarm van hem af en sloeg mijn handdoek om me heen. Ik ging naast hem zitten.
    ''Meende je dat?'' vroeg ik zachtjes aan Antz, maar wel met een speelse grijns rond mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexys

    Ik grinnik kort.
    'Ik zei dat ik een laatste jaars was omdat ik dacht dat ik wat léuks zou krijgen' lach ik.
    Ik gooi de puntmuts achter me, en kijk rond.


    El Diablo.

    Anthony 'Antz'
    Lizz zwom ook naar de kant en kwam naast me zitten, nadat ze haar handdoek om haar heen had geslagen. 'Meen je dat?' haar stem was zachtjes, maar er zat wel een speelse grijns rond haar lippen. Ik keerde mijn hoofd naar haar toe en mijn grijns verving ik door een glimlach. 'ik meen het.' bevestigde ik haar. Ik draaide mijn hoofd terug en keek naar mijn voeten die door het water heen bewogen. 'en als ik het zeg moet het natuurlijk wel waar zijn, Want als iemand hier smaak heeft ben ik het wel.' Grinnikte ik om mezelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hoe laat is het in de RPG?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [vroeg want volgens mijn zit iedereen nog in het eerste lesuur.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hehe, oké ;D]
    Elisabeth
    Ik lachte zachtjes. ''Dan voel ik me vereerd.'' zei ik, op een licht bekakte toon, en keek toen weer glimlachend naar het sprankelende water. ''Heb je al ontbeten?'' vroeg ik Antz, aangezien hij zich had verslapen en ik mijn maag voelde knorren. Ja, ik at veel; ik was blij dat ik niet snel aankwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emeliana Selina Lovegood
    Emmy stond op en liep het kasteel binnen. Ze ging naar de common room van Ravenclaw waar ze naasr Cho Chang in de zetel plaatsnam. "Hoi, Cho." mompelde ze. Cho glimlachte. "Hoi Emmy. Wat denk je? Word het een fantastisch schooljaar?" vroeg ze. Emmy knikte wat afwezig. "Weetje waar Luna is?" vroeg Emeliana zachtjes. Marietta Edgecombe moeide zich nu ook in het gesprek. "Ik denk dat ze in de Great Hall is." zei ze. Emeliana stond op en bedankte de meisjes. Ze liep naar de Great Hall en liet haar ogen door de zaal glijden.

    [Emmy is bored. Wie wil d'r meeten?]


    kindness is never a burden.

    Anthony 'Antz'
    'Dam voel ik me vereerd.' zei Lizz op Eem iets bekakte toon en ik grinnikte even. 'Heb je al ontbeten?' Vroeg ze nadat ik haar buik hoorde knorren. 'Ja, maar jij duidelijk nog niet.' grinnikte ik en ik stond op om me lichtjes af te drogen en ik trok mijn shirtje weer aan. 'Kom.' ik ging achter Lizz staan en pakte haar bij haar middel waardoor ik haar zo omhoog trok. 'we gaan eten voor je halen.' grijzende ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Poeh schreef:
    Emeliana Selina Lovegood
    Emmy stond op en liep het kasteel binnen. Ze ging naar de common room van Ravenclaw waar ze naasr Cho Chang in de zetel plaatsnam. "Hoi, Cho." mompelde ze. Cho glimlachte. "Hoi Emmy. Wat denk je? Word het een fantastisch schooljaar?" vroeg ze. Emmy knikte wat afwezig. "Weetje waar Luna is?" vroeg Emeliana zachtjes. Marietta Edgecombe moeide zich nu ook in het gesprek. "Ik denk dat ze in de Great Hall is." zei ze. Emeliana stond op en bedankte de meisjes. Ze liep naar de Great Hall en liet haar ogen door de zaal glijden.

    [Emmy is bored. Wie wil d'r meeten?]


    [Als je naar grote zaal gaat zitten daar Sharone+Alexys+Draco]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:37 ]


    how dare you speak of grace

    Elisabeth
    Ik lachte toen hij me via mijn middel optilde. ''We gaan eten voor je halen.'' grinnikte hij, en ik knikte instemmend. Ik trok mijn jurkje over mijn hoofd, en liep samen met Anthony naar de Great Hall.
    We gingen aan de Slytherin tafel zitten, en ik schepte mijn bord vol met vanalles. Zwijgend begon ik te eten, en zuchtte opgelucht. Ik haatte het gevoel van honger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    [Als je naar grote zaal gaat zitten daar Sharone+Alexys+Draco]


    [Oke. Thanks (x]


    kindness is never a burden.

    [Zitten ze samen?]


    kindness is never a burden.

    Anthony 'Antz'
    Ik had mijn had onder mijn kin geplaatst en leunde zo op de tafel. Mijn hoofd had ik naar Lizz gedraaid en grijnzend keek ik toe hoe ze alles naar binnen werkte. Ze had vast echt honger gehad want ze zuchte opgelucht. 'ja, is het lekker.' grijnsde ik en besloot zelf ook nog maar een broodje te nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Emeliana Selina Lovegood
    Emeliana zuchtte verveeld toen ze haar zus niet opmerkte. Ook de vrienden van Luna zag ze niet. Aan de tafel van Slytherin zag ze de Malfoy zusjes en broer. Zonder het zelf te beseffen liep ze met kleine huppelpasjes naar de tafel. "Excuseer maar weet iemand waar ik Luna kan vinden?" kwam ze meteen to the point.


    kindness is never a burden.

    Elisabeth
    Ik lachte. ''Het is heerlijk.'' grinnikte ik, terwijl ik mijn laatste croissantje naar binnenwerkte.
    Ik nam een slokje pompoensap, en keek toe hoe Anthony nog een broodje naar binnenwerkte.
    ''What's next?'' vroeg ik hem, aangezien ik niet de hele dag wou niksen.
    Een idee schoot me te binnen, en mijn ogen begonnen te twinkelen. ''Zullen we naar het verboden bos?'' vroeg ik hem uitdagend, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''