• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Ik doe nog een paar posts, en dan zoek ik mijn bedje op :').
    Ik ben er morgenochtend rond elf uur weer, en jij? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Elisabeth
    Ik grinnikte. ''Slijmbal.'' grijnsde ik, terwijl ik door het portretgat stapte, wachtte op Bam die er doorheen liep, en vervolgens samen met hem zwijgend naar buiten liep.
    De warme zonnenstralen begroetten ons, en geen enkel windbriesje was te bekennen.
    Ik snoof de geur op van het verse gras, en na een tijdje gelopen te hebben kwamen we aan bij the Great Lake.
    Ik trok mijn jurkje over mijn hoofd, bond mijn haren in een nonchalante paardenstaart, en voelde met mijn tenen de temperatuur van het water.

    -onderaan de pagina belandt-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik moest me inhouden toen ik Lizz enkel nog maar in haar bikini zag staan. Maar wat wilde je ook met zo'n lichaam en dan
    Ook nog zo'n bikini. Snel trok ik mijn hempje uit en ging ik achter haar staan. 'voel jij eens of het koud is.' verluisterde ik in haar oor waarna ik haar een klein zetje gaf en ze in het water viel. Meteen sprong ik er achteraan en maakte een bommetje. Zodra ik weer bovenkwam schudden ik met mijn hoofd zodat alle waterdruppels die in mijn haar zaten in het rond vlogen en keel ik om me heen om te kijken waar Lizz was gebleven.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 6:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik gilde toen hij me een zetje gaf, en ik in het koude water belandde. Lachend kwam ik weer boven, en zag dat Bam met zijn rug naar me toe stond. Hij keek zoekend om zich heen, en stilletjes zwom ik naar hem toe. Ik pakte hem rond zijn middel beet. ''Boe.'' riep ik grinnikend, en haalde mijn hand door zijn natte haren.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik schok oprecht toen er opeens boe in mijn oor werd geroepen, en twee handen verlieten mijn middel weer en werden door mijn natte haar gehaald. Meteen draaide ik me om en keek in de ogen van een grinnikende Lizz. 'die had ik verdient zekker.' grijnsde ik terwijl ik nu ook een hand op middel legde en met de andere mijn haar probeerde te fatsoeneren, omdat ze et waarschijnlijk weer door de war had gehaald. Niet dat het veel zin had nu het nat was maar het ging om het idee.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 6:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga slapen, ik reageer morgenochtend! ;D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ja ik ook morgen weer om 7 uur werken ;c slaapze ;3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kom net terug van SnowWhite :). Begin post langden kwaad]
    Carmen Savena Riddle
    Ik kijk naar mijn rooster. Ik had ongeveer hetzelfde als mijn lieve zuster Lizz. Ik kon het goed met haar vinden. Gelukkig we waren niet als de meeste zusjes, maar we begrepen elkaar. Ik zucht en ga rechtop zitten op mijn bed. Ja ik was lui. Ja ik verliep me erg vaak. Ik zucht even en kijk op de klok. Kruidkunde. Ugh wat hadden we er aan? Ik wou niet weer doven oren zoals een aantal jaargeleden. Jeej. Ik zucht en ga weer in mijn bed liggen. Wauw. Dit was een stuk beter. Als ik zo ie zo al de eerste 10 minuten gemist heb van de les sta ik op en doe mijn kleding aan. Niet die lelijke mantels, maar wat sexier en strakker. Zodat het mooi zou zijn. Ik loop de Common Room binnen en plof op een bank. Heerlijk dit. Lekker bij het vuur. Geen les. Geweldig.

    Alexander Duce Grey
    Ik fluit in mijn vingers en zie Safrina opspringen uit het niets. Ik nam nooit de trein en aangezien ik een dag telaat was. Bepaalde omstandigheden. DE (DeathEather) omstandigheden. Mijn ouders zeiden dat een familielid overleven had. Ik klim op haar rug en ze stijgt al op. 'Moet je weer naar Hogwarts?' Vraagt ze nieuwschierig terwijl we hoog in de lucht vliegen. Het water slaat in mijn gezicht. Safrina was een snelle draak. Ze land neer op Hogwarts vlakbij de beuk en krimpt en land weer op mijn schouder als ik vanhaar af ben. Ik loop aangekleed en al, al mijn spullen waren er, nAr binnen. Ik zucht en kijk op mijn rooster. Geen les. Dan DaDa. Goede ochtend.

    [Wie wil morgen ochtend een van hun meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hahaha weetje ik heb mijn karakters door elkaar gehaald. Het moet antz zijn inplaats van Bam x'D nouwja even aanpassen m doorgaan of er nooit iets gebeurt is ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    Ik sloeg mijn beste vriend tegen zijn bovenarm en mokkend nam hij naast me plaats. Nathan opende verveeld en vooral nog slaapdronken zijn boeken open en las de eerste paar zinnen. Achter ons begonnen zijn vrienden al druk tegen hem te praten en binnen no time was Nathan al weer afgeleid. Ik zuchte. Dit kon toch niet waar zijn? Ik haalde een hand door mijn haar en leunde op mijn hand.
    "Zwaar hoofd?"
    "Ja, Nath. Van jou."


    ' Nyctophilia '

    [Ik verplaats dat voorstel-ding met de Death-Eaters naar de avond in de RPG, kay? :3]
    Elisabeth
    ''die had ik verdient zeker.''' grinnikte hij, en ik knikte overtuigend. ''Ja, min of meer.'' grinnikte ik, en ging kopje onder om een beetje onder water te zwemmen. Even later kwam ik een eindje verderop weer boven, veegde wat haar uit mijn gezicht en keek naar het prachtige uitzicht.
    Het water schitterde in de heldere zonnestralen, vogels floten vrolijk, en de bergen waren zelfs nog in de verte te zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sharone

    Ik keek even om toen Nathan binnen kwam met McGonagall, maar focuste daarna weer op de opdracht. Die ik eigenlijk helemaal niet had meegekregen... what the hell moest ik doen? Er stond een klein plantje voor me, het had duidelijk een gezicht. Ik gaf het voorzichtig een klein tikje en het begon als een gek te krijsen. In een reflex bedekte ik mijn oren, net als iedereen in de ruimte en stond op. 'Sorry!' Ik rende naar buiten een paar trappen op die net kwamen aanvliegen en stopte toen hijgend. Waar was ik eigenlijk? Oh, Common Room van Slytherin.


    how dare you speak of grace

    {Wie Sharone meeten? (:}


    how dare you speak of grace

    Sharon Amarinte Lestrange

    'Hoi Sharone.' Ik kan het goed met haar vinden vanwege een soort van dezelfde naam. Ik sta op en pak mijn wand uit mijn zak. Ik tover een spiegel en bind mijn rode haren in een paardenstaart. Ik pak een speld uit mijn zak en schuif die erbij. Klaar voor nu. Ik laat de spiegel verdwijnen en steek mijn wand weer weg. Ik loop naar buiten, langs Sharone. Ik ren zo'n beetje door de gangen. Wat had Sharone uitgespookt dat ze hijgend in de common room stond? Dan zie ik McGonnigal. 'Hoi!' zeg ik zo vrolijk mogelijk. 'Sharon, wat leuk je weer te zien.' 'Ja. De Gryffindors hebben vertelt wat ik hen ook heb vertelt neem ik aan?' 'Ja, ik vind het heel jammer. Maarja, alles voor je familie toch?' 'Inderdaad.'

    [is het een beetje goed?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sharone

    Nadat Sharon haar haren had opgestoken liep ze weer weg. Ik leunde even tegen de bank voor de haard aan en liep toen ook de Common Room uit. Daar stond Sharon met McGonagall te praten. Ik besloot er maar niet in mee te gaan en liep naar beneden naar de grote zaal waar er mensen, ik kende ze niet, bezig waren met tafels dekken en eten klaarzetten. Het ontbijt zou zo wel beginnen. 'Goedemorgen Nick.' zei ik tegen Nearly Headless Nick die een beetje rond zweefde tussen de tafels door. Het zal hier zometeen vast wel volstromen met leerlingen, van het eerste jaar ook. Ik had er nog niet zo veel zien rondlopen, maar was heel benieuwd hoe klein ze dit jaar waren. Ik zuchtte, het laatste jaar voor mij alweer, wat zal er dit jaar gebeuren? Toen kwam Draco, helemaal alleen zonder vrienden de grote zaal binnenlopen. Hij liep gericht naar me toe, wat me een klein beetje afschrikte door de overvrolijke blik in zijn ogen. 'Goedemorgen zusje.' 'Dat ik kleiner ben zegt niet dat ik je zusJE ben.' Hij liep naar me toe en gaf een kus op mijn voorhoofd. Ik keek hem een beetje ongelovig aan. 'Sorry, tweeling zusje.' 'Waarom ben jij zo vrolijk?' 'Oh, gewoon zomaar.' Ik trok één wenkbrauw op en ging toen naast hem zitten aan de tafel van Slytherin. Er kwam een soort dwergmannetje aanlopen. 'Laatste jaars?' vroeg hij hijgend. 'Ja.' antwoordde ik en Draco tegelijk. Echt zo'n tweelingen ding. Ik zuchtte. Het mannetje gaf ons allebei een soort puntmuts van een grote stapel die hij bij zich droeg en liep gelijk weer verder. Dammit. Zo'n hoed stond mij natuurlijk helemaal belachelijk.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:38 ]


    how dare you speak of grace