• Dus, sinds ik zomervakantie heb zit ik echt nonstop op de sims 2 8-)
    Oh how I missed that <3
    Ik heb echt een familie met zestien kinderen :'D die hebben ook al allemaal kinderen XD je zou die stamboom eens moeten zien haha.

    Nog meer verslaafden? :P


    Life is hard and then we die

    Ik ben weer bezig met huizen bouwen. :3


    Kom ga je mee verdwalen?

    Geen sims 2, maar sims 3 verslaafd. Ik heb nu zes kinderen die allemaal minstens twee kinderen hebben.

    Nu moet ik wel weer even kappen met spelen :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Owh, dat vond ik ook altijd leuk, vooral om dan ook nog leuke kleding en dergelijke voor ze te downloaden :9~


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg. sims 3 met alle uitbreidingen. Verslavend. Heb er vanochtend nog de hele tijd opgezeten. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Kan daaaaat? Ook met Sims 3?

    Met de sims 2 huisdieren -pc- kan dat, ja. Met de sims 3 weet ik niet.
    Het is gewoon, met veel wolven bevriend worden (er komen er door bepaalde struiken, denk ik) en dan bevriend worden met de opperwolf. Die bijt je en maakt je weerwolf.
    Dat is mij niet gelukt.
    De bovenstaande informatie weet ik door Scandal.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    simsforum.nl/forum, daar zitten echt slimmerds! ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    simsforum.nl/forum, daar zitten echt slimmerds! ;D
    ik vind het simsnieuws forum veel leuker, maar minder informatief.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha omg, ik ben er sinds deze week ook weer eens aan begonnen.. zo verslavend.. Het leukste is als je echt allemaal generaties hebt :'D ! Ik vind Sims 2 trouwens leuker dan 3.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Haha omg, ik ben er sinds deze week ook weer eens aan begonnen.. zo verslavend.. Het leukste is als je echt allemaal generaties hebt :'D ! Ik vind Sims 2 trouwens leuker dan 3.
    Jup, ik ook. Had sims 3 geïnstalleerd, even gespeeld en toen weer gedeinstalleerd. Wat een miskoop.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jup, ik ook. Had sims 3 geïnstalleerd, even gespeeld en toen weer gedeinstalleerd. Wat een miskoop.

    Yep, precies hetzelfde hier, en ik had nog wel verwacht dat het echt zo veel beter zou zijn dan 2. Echt zonde van mijn geld.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jup, ik ook. Had sims 3 geïnstalleerd, even gespeeld en toen weer gedeinstalleerd. Wat een miskoop.

    Wat is er dan zo slecht aan 3, als ik vragen mag? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    xFreedom schreef:
    Omg. sims 3 met alle uitbreidingen. Verslavend. Heb er vanochtend nog de hele tijd opgezeten. x'D.
    \

    ^This. En ik wil die nieuwe uitbreiding van Katy Perry!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Neelie schreef:
    (...)
    Wat is er dan zo slecht aan 3, als ik vragen mag? (:
    Het ziet er veel lelijker uit, het spelen van het spel is irritanter dan voorheen, behalve dat is het spelen ook anders geworden. Het is gewoon niet meer sims.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het ziet er veel lelijker uit, het spelen van het spel is irritanter dan voorheen, behalve dat is het spelen ook anders geworden. Het is gewoon niet meer sims.

    Dus alleen de overschakeling van 1 naar 2 was beter? (:
    Oh ja, wat mis ik de sims 1 vakantie zo hard.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Dus alleen de overschakeling van 1 naar 2 was beter? (:
    Oh ja, wat mis ik de sims 1 vakantie zo hard.
    Ja absoluut, sims 3 is een soort mengeling van sims 2 en 1, de lelijkheid van sims 1, en bepaalde dingen die je zo graag wilde in sims 2 hebben ze dan wel gedaan waardoor je wel geneigd bent om het te kopen :P


    Life is hard and then we die