• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:14 ]

    Nou, doet 'ie goed.
    Maar volgens mij mag je met zoveel tekorten niet eens naar het atheneum.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat hadden wij bij Grieks, iedereen zat gewoon te overleggen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat gebeurde bij ons ook wel eens. Of leraren gingen iets halen van de gang en bleven vervolgens bijna het hele lesuur afwezig.

    Asl ik ooit een kans zou krijgen af te kijken, zou ik 't nog nemen ook. Maar die krijg ik nooit.. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit valt nog mee, wij konden vuurwerk sterretjes afsteken in de les zonder dat het gemerkt werd haha :Y)

    Meh, good old times :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PAPAROACH schreef:
    Asl ik ooit een kans zou krijgen af te kijken, zou ik 't nog nemen ook. Maar die krijg ik nooit.. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    whaha, lol


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sting schreef:
    Nou, doet 'ie goed.
    Maar volgens mij mag je met zoveel tekorten niet eens naar het atheneum.


    Ik ga waarschijnlijk blijven zitten, maar wel naar atheneum c:

    Timor schreef:
    (...)

    Ik ga waarschijnlijk blijven zitten, maar wel naar atheneum c:

    Ah zo. Ach ja, Latijn is ook gewoon een kut vak :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maar toch het is wel af kijken en het is verleidelijk om het dan later nog een keer te doen. Hoewel een lerares ooit tegen mij zei, van spiekbriefjes maken leer je ook want je moet toch alles op zo'n pieklein briefje zien te krijgen


    Physics is awesome

    Dat hebben wij ook altijd met Duits, die leraar is volgens mij echt slechtziend.


    Great minds think alike.

    Hmm, ik zou alleen afkijken als we met de hele klas bezig. Ik heb wel iets van twee keer met een schijn oog een antwoord afgekeken, ik wist het wel maar niet hoe je moest schrijven, but nog steeds afkijken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahha moest laat met ander meisje AK so maken op de gang wij gwn heel chill met een ak boek erbij


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Haha, altijd handig. :Y)
    De leraren die ik voor biologie en economie heb dit jaar zijn ook altijd zo onoplettend als het maar zijn kan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Chill, bij ons zijn ze daar best streng in. Soms moeten we telefoons van te voren inleveren en als je ook maar vooruit kijkt word je al gewaarschuwd. Maar bij minder strenge leraren is het wel easy. In de zomer op je bovenbeen een spiekbriefje maken of op een zakdoek. Of gewoon naast je kijken. (cat)


    Me so good.