• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    ''zero het is echt niet erg en je hoeft je er al helemaal niet voor te schamen''
    het is juist goed dat we het nu allemaal weten

    Aedan
    "Wat denk je? Toen ik vroeg of die gast iets met Amy had uitgespookt, antwoordde hij op een dubbelzinnige manier. Ik werd helemaal woedend! Hij moet met zijn poten van haar afblijven, hoor je? En toen." ik staarde weer verwonderd voor me uit, terwijl ik aan me dacht. "Kuste hij me." eindigde ik verward, maar ik ging al snel weer woedend verder. "En toen sloeg ik hem, toen gingen we weer rechtstaan en toen kwam jij. Hoe is het met Amy?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Moet slapen, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Ik kijk Zero na terwijl hij wegrent. 'Ik wou alleen maar helpen..' mompel ik. Ik kijk Jasmine aan en dan kijk ik weer naar Zero. Misschien moet hij maar even alleen blijven.
    'Ga je mee?' Vraag ik aan Jasmine terwijl ik me omdraai om naar de rest te lopen.

    JokerBaby schreef:
    {Moet slapen, bye!}


    {Is goed, tot morgen ;) }

    JokerBaby schreef:
    {Moet slapen, bye!}


    [ Byee! :') slaaplekker! ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:58 ]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik gooi me sigaret weg als die op is en kijk nog even naar de groep die in het park staat. Ik sta op en loop dan via de daken richting huis, als ik daar ben laat ik mezelf op de bank vallen en val al snel in slaap.

    {Ik ga zelf ook ff wat andere dingen doen, tot morgen allemaal}

    Paddo schreef:
    Wayne /AKA/ Zero

    Ik gooi me sigaret weg als die op is en kijk nog even naar de groep die in het park staat. Ik sta op en loop dan via de daken richting huis, als ik daar ben laat ik mezelf op de bank vallen en val al snel in slaap.

    {Ik ga zelf ook ff wat andere dingen doen, tot morgen allemaal}


    [ Tot morgen! Slaap lekker alvast. :') ]

    Pace Saade
    'Met haar is alles goed, maar jij moet dringend wat gaan afkoelen. En daarna je verontschuldigingen aanbieden aan Zero.' zei ik. Ik haatte het als er ruzie was in de crew. Ik stapte rustig weg van Aedan zodat hij zich wat kon bedaren en ging terug naar het stuk dat we als dansvloer gebruikten. Ik sloot mijn ipod aan op de radio en zette een nummer op. Ik begon te dansen en niet veel later begon het wat te regenen. Nu kon ik helemaal mijn ding doen. Gelukkig waren de radio en mijn ipod waterdicht.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:02 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    jasmine eberson

    ''ja misschien moeten we hem maar even alleen laten inderdaad, heeft hij tijd om na te denken''
    ja ik loop met je mee

    Don Smith
    'Hey guys, ik ga maar naar huis... ik ben een beetje moe van deze dag.' Zeg ik terwijl ik mijn pet recht op mijn hoofd zet. Ik zwaai nog even naar de rest en loop dan weg. Als ik thuis ben ga ik meteen naar bed. Als ik lig kan ik niet meer stoppen met denken. Al snel val ik in slaap.

    [ hehe, dan ga ik ook maar weg/slapen, bye! ]

    jasmine eberson

    ''ik denk dat ik dan ook maar richting huis ga, als iedereen gaat slapen, ga ik ook maar morgen weer een nieuwe dag''

    jasmine eberson

    ik roep doen tegen pace en aedan
    maar ik denk dat ze het niet meer horen
    en loop rustig naar huis
    thuis trek ik snel mijn pyjama aan, kam mijn haren poets mijn tanden en ga snel in bed liggen en val rustig in slaap

    Pace Saade
    Als het liedje gedaan was en ik klaar was met dansen, zocht ik al mijn spullen bij elkaar en ging ook richting mijn huis. Ik was er al snel en lag dan ook al snel in mijn bed. Het zou vast nog een tijd duren vooraleer mijn vader thuis was, maar tegen dan lag ik al lang in slaap. Het was dan ook weer een vermoeiende dag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Woo, heb hem even gemist... o.o Kan iemand me bijpraten xd}


    how dare you speak of grace