• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik bekeek hoe Aedan bewoog, ik slikte mijn angst weg en lachte even. Ik deed mijn oefeningen die ik had gedaan alleen nu wat soepeler, ik maakte een salto achteruit waarvan ik daarna er weer een naar voren deed. Ik lachte toen naar Aedan en doe iets wat normaal niet mag. Ik rende op Aedan af, pakte zijn schouders vast en duwde mezelf omhoog waardoor ik een dubbele salto kon maken en er nog snel een zijwaartse aan kon vastplakken. Ik lande op mijn voeten en merkte dat ik iets verkeerd lande op mijn linker enkel.

    Pace Saade
    Ik luisterde naar Aedan en liep naar het bankja waar Amy zat. Ik ging rustig naast haar zitten en ik rook van meters afstand dat ze dronken was.
    'Ams, wat heb je gedaan met Zero?' vroeg ik haar bezorgd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    Aedan was duidelijk boos, dat was te zien aan de manier waarom hij danste. Gespannen keek ik naar Zero, hij deed allerlei vette trucs.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:12 ]

    [ ik schrijf een beetje stomme stukjes, komt omdat ik niet zo happy ben, lol. ]

    prejudices schreef:
    [ ik schrijf een beetje stomme stukjes, komt omdat ik niet zo happy ben, lol. ]


    { Is niet erg ;) Iedereen heeft zo zijn humeur momenten ;) }

    Amy Price
    "We hebben een drinkwedstrijdje gehouden." grijnsde ik.
    "En hij gooide mijn dopje weg." pruilde ik. "En toen viel het flesje water ook om." ik keek hem enorm zielig aan.

    Aedan Price
    Ik balde mijn vuisten. Hij was goed, maar als hij zijn specialiteit ging gebruiken. Dan kon ik dat ook. Ik begon meteen te poppen.
    Ik danste op een manier dat ik nog nooit gedanst had, helemaal gevuld met woede. Ik eindigde met mijn vuist vlak voor zijn gezicht. Ik vouwde mijn hand open en deed teken dat het zijn beurt was.
    Kom maar op!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Dit was één van de spannendste battles die ik ooit had gezien. Normaal was het vriendschappelijk, maar dit ging er toch iets anders aan toe.
    In gedachte danste ik mee... zonder zenuwen dit keer.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:17 ]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik keek Aedan even aan, ik wist dat die pist werd doordat die zijn ding gebruikte. Ik zuchte even, keek rond mijn omgeving en kreeg een idee. Ik beet de pijn van mijn enkel weg en rende naar de schommel toe, ik greep de paal beet waar de schommels aan hingen en liet mezelf draaien erop. Ik draaide me om zodat ik richting Aedan hing en met genoeg snelheid liet ik mijzelf de lucht in gooien. Ik wist dat dit perfect moest gaan.
    Ik maakte twee zijwaartse salto's, gooide er snel een achterwaartse bij en eindigde met een koprol waardoor ik vlak voor Aedan stond, bijna 2 cm van elkaar vandaan met onze gezichten.

    Pace Saade
    'Amy, je bent strondzat. Ik breng je nu naar huis, daar ga je je roes uit slapên en we zien je morgen wel weer terug, als je nuchter bent.' zei ik vastbesloten en stond recht. Ik ging met mijn ene hand onder haar knieholtes en mijn andere plaatste ik achter haar rug. Zo tilde ik haar op en liep eerst een stukje richting de groep. Ik deed teken naar aedan dat ik haar naar hun huis ging brengen en begon toen in die richting te stappen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ jongens, hoelang gaat deze battle nog duren? lol. ]

    Aedan Price
    Mijn vuisten trilden van woede en ik besefte dat dit niets was wat je met een dancebattle kon oplossen.
    Ik knikte ten teken dat hij gewonnen was, maar greep hem daarna meteen bij zijn kraag.
    "Wat heb je met mijn zus gedaan?" her feit dat ik het zo stil zei, bewees hoe kwaad ik was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    "Nee!" zeurde ik. "De avond is nog jong! Ik wil niet slapen."
    Ik trok mijn neus op. "Mama gaat boos zijn."
    Maar die gedachte was ik al snel vergeten.
    "En we gaan nog niet naar huis, belange niet, belange niet." begon ik luidkeels te zingen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik schrik toen die me bij mijn keel greep maar dat veranderde naar een lachje 'Ik heb gewoon wat fun met dr gehad, meer niet' zeg ik tegen hem en kijk hem recht in zijn ogen aan.
    'Misschien moet jij dat ook is proberen, ze is goed en ik weet het' zeg ik dan na een paar seconden.

    prejudices schreef:
    [ jongens, hoelang gaat deze battle nog duren? lol. ]

    {niet lang meer xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok, besef je wel wat je hem net hebt laten zeggen xD}
    Aedan Price
    Ik gromde woedend en plante mijn vuist in zijn gezicht.
    "Jij blijft met je gore poten van mijn zus af!"

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”