• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    maar wat bedoel je met pak hem vol op zijn bek?


    { Precies zoals t is, gwn iemand op ze bek pakken }

    Paddo schreef:
    (...)

    { Precies zoals t is, gwn iemand op ze bek pakken }

    {euh, zijn gezicht vastnemen? :S}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Ik zag Pace aankomen, en ik had wel zin in een battle... ook al lagen Aedan en Zero elkaar nu half op te eten.
    'Hey, Pace! Ik daag je uit!' Riep ik opgewekt naar Pace.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {euh, zijn gezicht vastnemen? :S}


    { Zoen ja, ik zei toch da ik voor meid en jonguh wel wat had. Moest alleen voor jongen wel wat aanpassen xD }

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {euh, zijn gezicht vastnemen? :S}


    [hij bedoeld zoenen . :'P]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:35 ]

    Paddo schreef:
    (...)

    { Precies zoals t is, gwn iemand op ze bek pakken }

    [Dan denk ik dus aan kussen :S ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ook al leek ik net zo vol leven te zitten toch sloten mijn ogen vanaf het moment dat mijn lichaam het dekbed raakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ok, dan post ik opnieuw!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    ''heey maar kom op jongens met vechten schiet je niks op he''

    Aedan Price
    Ik keek hem met grote ogen aan en even kon ik niets anders doen dan dat. Toen kwam de woede terug, heviger.
    "Jij kleine!" Ik negeerde de rest en sloeg hem op zijn kaak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paddo schreef:
    (...)

    { Zoen ja, ik zei toch da ik voor meid en jonguh wel wat had. Moest alleen voor jongen wel wat aanpassen xD }

    {Nou het kwam wel erg onverwacht xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoris Emberson.

    "Hee, maar kom op jongens met vechten schiet je niks op hé" Zegt Jasmine dan.
    "Jasmine, het heeft geen zin. Ze luisteren toch niet." Zeg ik en zucht even, terwijl ik me omdraai en op het bankje ga zitten. Daar stop ik mijn fel groene oortjes weer in mijn oren en laat ik mijn handen mee bewegen met de muziek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    '' aedan en zero pleas hou toch op met dat gevecht wat willen jullie hier nou mee bereiken''
    schreeuw ik

    Don Smith
    Nu werd het tussen Aedan en Zero wel heel heftig. Ik rende naar ze toe, maar ik kon alleen maar hopeloos toekijken. Ik had geen idee wat ik moest doen, en sterk was ik niet echt. Als Pace nou maar even snel kwam.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik gooi me hoofd aan de kant maar word net geraakt door zijn vuist, nu was ik het zelf ook zat. Ik gooi hem met een beweging van me af en sta op, ik wrijf even het bloed wat langs mijn lip loopt weg en spuug dan nog wat bloed uit 'Jij wilde weten of er wat gebeurt was, nee. Nu weet je waarom' zeg ik terwijl de woede deels in mijn ogen staat.