• Eigenlijk ben ik best wel erg.. Ik heb al 8 jaar een crush op een jongen bij mij op zwemmen :3
    En eindelijk praten we met elkaar_O_ En m'n vriendinnen vinden me nu schattig -.-
    Maar om dit nuttig te houden, zijn er onder jullie ook mensen die iemand al heel erg lang leuk vinden? En hebben jullie ook contact met elkaar? Of is het zelfs al een relatie?

If a writer falls in love with you, you can never die

Erger, iemand vind mij leuk en ik hem niet(cat). Hij is een vriend van mij, maar allen een vriend en niet meer D: -Hij is ook behoorlijk lelijk en ik word soms een beetje bang van hem-

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik ben meer dan twee jaar verliefd geweest op dezelfde jongen, en daar heb ik uiteindelijk een relatie mee gehad, maar toen bleek hij toch niet zo leuk te zijn als ik altijd had gedacht :')
    But, nice for you :'D

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:44 ]

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Telt 3 jaar, 6 maanden en 19 dagen als lang? *O*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik vind al het hele schooljaar een jongen in mijn klas leuk, maar pas sinds drie weken praten we echt met elkaar. Hij is alleen nogal een player, dus ik weet niet of hij me echt leuk vindt of dat ik gewoon één van de velen ben ;s

The truth may be orange!

Ten schreef:
    Telt 3 jaar, 6 maanden en 19 dagen als lang? *O*

Ja :3

If a writer falls in love with you, you can never die

jup na een half jaar om elkaar heen gehangen te hebben, heb ik nu bijna een maand officieel een vriend c:

Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

Ja, ik heb heel lang een crush op iemand gehad die bezet was en ik eigenlijk ook niet wou. Ik was zo blij toen dat gevoel over was

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Timor schreef:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sinds ongeveer een jaar, iemand op Aikido...
    Alleen heb ik hem al eeuwen niet meer gezien, alleen op school soms. Volgens mij vindt hij mij maar vreemd... =(

Bowties are cool

Timor schreef:

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik heb van mn zesde tot mijn elfde een crush gehad op mijn beste vriend toen, totdat we verschillende niveaus op de middelbare school gingen doen. Vanaf toen heb ik hem eigenlijk nauwelijks gesproken. Ik heb laatst wel twee keer over hem gedroomd :') dunno why.

Zijn moeder en mijn moeder zijn beste vriendinnen, en ik ben een lange tijd niet op school geweest, en zijn moeder was laatst bij ons op bezoek en toen vertelde ze dat haar zoon (/mijn ex-beste vriend) mij weer gezien had op school : D ik vond dat wel lief, dat hij dat aan zn moeder vertelde. Het doet me wel wat, het voelt voor mij alsof hij nog iets om me geeft. (:

Destroy what destroys you.

Timor schreef:

RainbowShine schreef:
    Erger, iemand vind mij leuk en ik hem niet(cat). Hij is een vriend van mij, maar allen een vriend en niet meer D: -Hij is ook behoorlijk lelijk en ik word soms een beetje bang van hem-

Dit. Behoorlijk ergerlijk!
    En natuurlijk heb ik ook een crush op mijn Viking. :3

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik heb een crush op een dikke schattige chinees als je je hier wat bij kan voorstellen. SOOO ADORABLE!(krul)

Shit happens but pee happens a lot more.