• so , ik heb nu een halfjaartje een tumblr waar ik het echt goed mee doe. veel followers , veel vrienden enzo.. maar ik heb het er niet meer naar mijn zin. Ik ga er waarschijnlijk mee stoppen en als ik terug kom , dan doe ik het zeker wel anders..

    anyway , wie zit hier op tumblr en wat vinden jullie van tumblr op dit moment ?


    sorry als dit verkeerd staat [forum] , je kan het rustig verplaatsen. (:


    Danmarks Dynamite.

    Op dit moment?


    The odds are néver in our favor.

    Het ligt echt aan wie je volgt, want ik kan me echt ergeren aan sommige mensen van tumblr, maar als ik ze niet volgt merk ik er toch niets van :')
    Ik vind sommige fans van een bepaald iets wel super vervelend als ik via tags zoek, maarja daar moet ik maar mee leven :Y)


    As travars

    Knight schreef:
    Op dit moment?



    hahaha , dat kan natuurlijk ook !


    Danmarks Dynamite.

    Tumblr had mijn account verwijderd toen ik bijna op 1000 followers zat.

    Knight schreef:
    Op dit moment?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ooit een poging gedaan er mee te beginnen, maar ik snap er echt geen fuck van. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vain schreef:
    Tumblr had mijn account verwijderd toen ik bijna op 1000 followers zat.


    wow , dat is vaag ! ö


    Danmarks Dynamite.

    Knight schreef:
    Op dit moment?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Knight schreef:
    Op dit moment?

    Dit, alleen met weinig followers :c


    Shoganai i ne~

    Pretty boring.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik snap het simpelweg niet..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Leuk, geweldig, great.
    Maar ik vind het irritant als mensen dingen posten of herposten zonder credits erbij te zetten. Al die vriendinnetjes van m'n zusje doen dat en scheppen dan heel hard op met hun notes en followers. Ze hebben die dingen allemaal niet eens zelf gemaakt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik snap niet wat je doen moet... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aurorae schreef:
    Ik snap het simpelweg niet..


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik snap er geen bal van :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.