• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:18 ]

    Hahaha, je naam word echt heel goed weergeven (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehh, schatje, het is Heleos... Gezien er onder op het plaatje een spiritus asper op de epsilon staat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Hahaha, je naam word echt heel goed weergeven (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tss, en we zouden nog wel een pokémon naam doen. Nee, nee, dit ga ik onthouden.

    Haha, nee, het is een leuke naam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohja. Ik heb het gewoon in lettertjes vertaalt. :3

    En daarbij is het niet het woord ervoor, maar de god Heleos, de god van het medelijden. Dus ook geen genade. Hm... Better do your research better next time.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    En daarbij is het niet het woord ervoor, maar de god Heleos, de god van het medelijden. Dus ook geen genade. Hm... Better do your research better next time.

    Moet je zo terecht wijzend en vernederend doen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Moet je zo terecht wijzend en vernederend doen?


    Ik verneder haar niet, zo ervaar jij het misschien maar zo is het niet bedoeld. 'T is gewoon vervelend om overal op het internet van die fouten te zien in het Grieks.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    En daarbij is het niet het woord ervoor, maar de god Heleos, de god van het medelijden. Dus ook geen genade. Hm... Better do your research better next time.

    En de god Heleos bestaat niet eens volgens google. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En de god Heleos bestaat niet eens volgens google. (cat)

    Klik.
    Hoewel ik het wel met je eens ben.


    Cool, neat, swell -Cry

    Leela schreef:
    (...)

    Ik verneder haar niet, zo ervaar jij het misschien maar zo is het niet bedoeld. 'T is gewoon vervelend om overal op het internet van die fouten te zien in het Grieks.

    That's the internet, hunny :'D


    Let it come and let it be

    Blablabla hierboven ;d

    Leuke naam ;D En door dat zinnetje in dat plaatje moet ik denken aan Buzz.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ocresta schreef:
    (...)
    Klik.
    Hoewel ik het wel met je eens ben.

    Dat is Helios niet Heleos.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Google liegt tegen mij (clown)

    Complexity schreef:
    (...)
    That's the internet, hunny :'D


    Lol, net als die keer dat Wikipedia beweerde dat Darth Vader in Startrek zat x_X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!