• Haha, ja hoor!
    Ik heb net de meest geweldige schoenen van haar gekregen, terwijl ze gezegd had dat ik ze niet mocht omdat ze te hoog waren.
    Roept ze me plots vanuit de keuken om te gaan helpen, staan mijn schoenen mooi op de keukentafel. Hihi, en nu ben ik heel erg happy!
    Ik loop er al de hele tijd mee rond om te 'oefenen'. Haha.
    Nu voel ik me toch wel lekker freaky bezig :')

    Voor de niewsgierigen onder ons; http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11703/en/zara-S2011/61144/197557/PEEP-TOE%2BWITH%2BTASSELS

    Hebben jullie laatst nog wat gekregen of zelf gekocht waar jullie echt gek op zijn? : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi =3


    Your make-up is terrible

    oke, die zijn best wel vet :')
    nee, ik heb de laatste tijd niks gekocht ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    *kwijl*


    Shoganai i ne~

    Omg die schoenen zijn mooi :O
    (Schoenenfreak)


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Omg die schoenen zijn mooi :O
    (Schoenenfreak)

    Haha, ik dus ook :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wauww =D

    Wooooh, dat is inderdaad niet niks. Maar ze zijn wel suuuper!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ze zijn wel mooi :'D Maar niks voor mij ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooie schoenen
    En ja, mijn boekensteunen. Klinkt raar maar geloof me na een paar keer een boek op je kop ben je daar heel blij mee.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Mooie schoenen
    En ja, mijn boekensteunen. Klinkt raar maar geloof me na een paar keer een boek op je kop ben je daar heel blij mee.

    Haha, dat kan ik wel geloven ja ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    echt mooi!
    ik heb pas geleden een heel leuk truitje gekocht met een hele leuke ketting die er bij past :)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Die schoenen van jou zijn vet ;3
    mijn moeder vindt dat ik niet hoger mag dan 7 cm ofzo, maar ik wordt bijna 14 dus dan vind ik dat ik hogere mag (;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Die schoenen van jou zijn vet ;3
    mijn moeder vindt dat ik niet hoger mag dan 7 cm ofzo, maar ik wordt bijna 14 dus dan vind ik dat ik hogere mag (;

    Haha. Ik ben pas aan mijn 15e hakken beginnen dragen. Vanaf dan mocht ik pas en dat was nog geen 7 cm. Maar nu mag ik de hoogte zelf bepalen ;p En hoe hoger, hoe liever :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kreeg vorige week het nieuwe Ed Hardy Hearts & Daggers parfum van me vader :3


    dream, dare, fly!

    Jaloers!
    Die zijn zo vet! :3


    Even a white rose has a black shadow.