• Ik ben dus opzoek naar een carnavalspakje/cosplay kostuum :3

Ik had me afgelopen carnaval namelijk voorgenomen komend jaar meer te doen, want ik doe nooit veel met carnaval xd Dus ik denk, als ik nu al een pakje koop, heb ik ook een soort drive om veel te doen komend jaar, wantja ik wil geen geld uitgeven aan iets dat ik misschien 1 keer draag..
    Nou ga ik waarschijnlijk ook nog met een vriendin naar Abunai dit jaar (dat gaat mn eerste jaar worden :3), dus ik dacht, als ik nou iets neem dat ik ook voor Abunai kan gebruiken, sla ik twee vliegen in een klap :]

Maar nu is dus de vraag, welke van deze pakjes/kostuums zou ik kopen? Ik ben aan het kiezen tussen:
    - Nummer 1
    - Nummer 2
    - Nummer 3

Inspiration can hit you any time

Nemmer 1
    die is echt mega leuk !

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

ik heb die kigurumi van Pikachu bij ons ergens in een winkel gezien :3 voor volgens mij 10 euro goedkoper :3
    Ik zou zelf voor pikachu gaan, maar ben ook niet zo dun...1 is ook heel erg mooi :D

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Savant schreef:
    1 of 3

Drie. Punt :')

Destroy what destroys you.

Je moet die pika kigurumi kOpen die heb ik ook bestelt alleen dan voor een goed koper bedrag:l

I'm not short D: I just live in a big world

1 of 2,
    maar 2 is weer een beetje TE..

Dus ik zou voor 1 gaan:Y)

“All those fairytales are full of shit.”

Aragog schreef:
    1 :3.

Tell me about it, stud.

Nummer 1

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Als je één neemt vind ik wel dat je ook van die vette make-up moet opdoen en je haren stylen enzo, dus niet zomaar laten hangen, anders is het nog geen gezicht..
    En 3 is gewoon superschattig en ook wel cool ^^

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Als je één neemt vind ik wel dat je ook van die vette make-up moet opdoen en je haren stylen enzo, dus niet zomaar laten hangen, anders is het nog geen gezicht..
    En 3 is gewoon superschattig en ook wel cool ^^

Ja als ik 1 neem wat ik stiekem al denk zal ik zeker vette make-up opdoen, ik denk zo als die vrouw op de foto, en ik zal kijken of ik mijn haar ook zo hoog opgestoken krijg zodat die diadeem enzo ook goed zit en uitkomt ^^ For sure! :3

Eén. (:

Constantine schreef:
    (...)
    Ja als ik 1 neem wat ik stiekem al denk zal ik zeker vette make-up opdoen, ik denk zo als die vrouw op de foto, en ik zal kijken of ik mijn haar ook zo hoog opgestoken krijg zodat die diadeem enzo ook goed zit en uitkomt ^^ For sure! :3
    \

Als je je haren gewassen hebt schuim erin doen, op zijn kop föhnen, daarna flink touperen met veel haarlak erin (tutorials zijn er genoeg op internet) en voila ;D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)\

Als je je haren gewassen hebt schuim erin doen, op zijn kop föhnen, daarna flink touperen met veel haarlak erin (tutorials zijn er genoeg op internet) en voila ;D

Ik heb mijn haar al eens proberen te touperen (toen had ik het wel gestijlt, normaal heb ik krullen), maar toen ging het helemaal pluizen + ik kreeg mijn haar niet omhoog, onlangs dat ik allemaal van die totorials had bekeken :C

Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb mijn haar al eens proberen te touperen (toen had ik het wel gestijlt, normaal heb ik krullen), maar toen ging het helemaal pluizen + ik kreeg mijn haar niet omhoog, onlangs dat ik allemaal van die totorials had bekeken :C
    \

Je moet niet te zware haardingen gebruiken en vooral haarspray bij de aanzet van je haar. Het is echt niet moeilijk hoor :p En anders maak je gewoon een wilde rare knot op je hoofd 8D

1. No doubt.

Bad decisions make good stories.