• Haaaai,

    Ik zoek een bepaald badpak zo eentje als Amanda Seyfried draagt in Mamma Mia, iemand enig idee waar ik zo'n soort badpak kan kopen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bikini's vindt ik nooit fout staan hoor?
    Sorry, maar wat is dat nu voor gelul.
    Het is zomer, het is warm, je gaat zwemmen, dus draag je bikini.
    Simpel als dat.
    Ik vind het juist zonde als je van die onzekere meisjes hebt, die hartstikke mooi zijn en dan zo'n omabadpak aantrekken. Dat vind ik pas fout staan.


    Tell me about it, stud.

    Forks schreef:
    (...)

    Ik vind het soms juist heel mooi. [: Ik vind bikini's soms ontzettend fout staan bij mensen.
    Dus dat Ik vind sommige mensen die teveel van zich laten zien opzich s.......

    Goldenblatt schreef:
    Bikini's vindt ik nooit fout staan hoor?
    Sorry, maar wat is dat nu voor gelul.
    Het is zomer, het is warm, je gaat zwemmen, dus draag je bikini.
    Simpel als dat.
    Ik vind het juist zonde als je van die onzekere meisjes hebt, die hartstikke mooi zijn en dan zo'n omabadpak aantrekken. Dat vind ik pas fout staan.


    Als zij dat nu mooi vindt? --'

    Geen idee waar je het kan vinden maar ik vind zo'n badpak ook heel mooi ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als zij dat nu mooi vindt? --'

    Geen idee waar je het kan vinden maar ik vind zo'n badpak ook heel mooi ^^


    Dat zeg ik toch ook niet, dat ze het niet mooi mag vinden? -.-'

    Ik zeg alleen dat ik het bullshit vind dat mensen hier gaan zeggen dat bikini's fout zijn. Lol.
    Monokini's. Die kunnen wel heel ordinair zijn.


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch ook niet, dat ze het niet mooi mag vinden? -.-'

    Ik zeg alleen dat ik het bullshit vind dat mensen hier gaan zeggen dat bikini's fout zijn. Lol.
    Monokini's. Die kunnen wel heel ordinair zijn.


    Oeps, ik had de reacties op de 1e pagina nog niet gelezen :X dan geef ik je wel gelijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je het qua figuur kunt hebben, zou ik liever een bikini nemen. Ik vind badpakken zo oudewijvig. Maar als je het zeker weet, even op Zalando kijken? Of in de duurdere lingeriezaken, daar hebben ze in de zomer vaak badpakken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Goldenblatt schreef:
    Bikini's vindt ik nooit fout staan hoor?
    Sorry, maar wat is dat nu voor gelul.
    Het is zomer, het is warm, je gaat zwemmen, dus draag je bikini.
    Simpel als dat.
    Ik vind het juist zonde als je van die onzekere meisjes hebt, die hartstikke mooi zijn en dan zo'n omabadpak aantrekken. Dat vind ik pas fout staan.


    Ik vind het belachelijk dat elk mens zich in een bikini wurmt, omdat dat het van de zogeheten ''society'' wordt verwacht. Alsof er een taboe is om voor je 40e een badpak te dragen, gadverdamme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch ook niet, dat ze het niet mooi mag vinden? -.-'

    Ik zeg alleen dat ik het bullshit vind dat mensen hier gaan zeggen dat bikini's fout zijn. Lol.
    Monokini's. Die kunnen wel heel ordinair zijn.


    Dat zeg ik niet, ik zei dat ik soms bikini's fout vind staan, daarin maak ik geen onderscheid in varianten en uitvoeringen, met uw welnemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch ook niet, dat ze het niet mooi mag vinden? -.-'

    Ik zeg alleen dat ik het bullshit vind dat mensen hier gaan zeggen dat bikini's fout zijn. Lol.
    Monokini's. Die kunnen wel heel ordinair zijn.


    Sommige mensen vinden dat nu enmaal fout staan bij sommige mensen. Dat is een mening. Jij hebt je mening ook gezegt, there's no reason to call someone else's opinion 'bullshit'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom maken mensen er op het moment zo'n punt van of een badpak slechter is of niet dan een bikini?
    Het gaat toch om wat zij wilt? Ik snap de meningen, en zo, maar serieus, help haar gewoon even (:
    Verder, zou ik het mijn god niet weten, sorry.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Cloelia schreef:
    Als je het qua figuur kunt hebben, zou ik liever een bikini nemen. Ik vind badpakken zo oudewijvig. Maar als je het zeker weet, even op Zalando kijken? Of in de duurdere lingeriezaken, daar hebben ze in de zomer vaak badpakken.

    Hoeft niet hoor :Y)



    Dit soort badpakken vind ik persoonlijk erg mooi, en is niet per se voor oude vrouwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ten schreef:
    (...)

    Sommige mensen vinden dat nu enmaal fout staan bij sommige mensen. Dat is een mening. Jij hebt je mening ook gezegt, there's no reason to call someone else's opinion 'bullshit'.


    Oké, ik geef toe. Dat was misschien niet zo slim. (A)
    Maar toch verbaasd het mij keer op keer hoe, eeeehm... preuts (? lol) mensen hier soms zijn haha.


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Oké, ik geef toe. Dat was misschien niet zo slim. (A)
    Maar toch verbaasd het mij keer op keer hoe, eeeehm... preuts (? lol) mensen hier soms zijn haha.


    Om mensen nu meteen preuts te noemen omdat ze hun lichaam niet showen? :/ Dat vind ik een beetje beledigend. ik vind juist dat veel mensen tegenwoordig teveel showen en half-naakt over straat gaan.

    Maar nee, was inderdaad niet slim.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Even on-topic :
    Bij de h&m hebben ze ook badpakken. Misschien zie je daar een leuke?


    Tell me about it, stud.

    Haha ik draag normaal nooit badpakken btw


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead