• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

Kurt

Ik giechel zachtjes en zoen hem snel terug. 'Maar dan missen we Glee, en als we Glee missen kunnen we niet oefenen, en als we niet kunnen oefenen verliezen we straks.' lach ik speels naar hem waarna mijn ogen naar de wekker glijden. We zijn zelfs al te laat, maar het is het allemaal waard om bij Blaine te zijn.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

'Maar dan missen we Glee, en als we Glee missen kunnen we niet oefenen, en als we niet kunnen oefenen verliezen we straks.' lacht Kurt speels. 'Nou en. We zijn goed in zingen en 1 keer Glee missen is niet zo erg' mompel ik. Ik wil gewoon de hele dag niksen en bij hem zijn en van hem genieten. Wie zou ons nu missen, niemand.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt

'Je heb gelijk.' glimlach ik. Ik ga tegen hem aan liggen en laat mijn hoofd op zijn borstkas liggen en sluit mijn ogen. 'Dit is veel fijner dan school.' En ik wil gewoon een keer van Blaine genieten, wat maakt het eigenlijk nou uit dat we een keertje Glee missen? En er is gisteren veel gebeurd dus een rustdagje kan ook geen kwaad.

Blaine Anderson:

'Je heb gelijk.' glimlacht Kurt. Hij gaat tegen mij aanliggen en legt zijn hoofd op mijn borst. 'Dit is veel fijner dan school.' zeg hij. Ik grinnik en laat mijn vingers zachtjes en teder over zijn rug glijden. Ik doe de deken goed om ons heen en besef dat we nog steeds naakt zijn. Ik vind het helemaal niet erg en geef hem zachte kusjes op zijn voorhoofd en hoofd. Wat hou ik toch van hem, ik hoop dat niemand tussen ons komt.

Kurt

Ik kus hem terug en staar daarna dromerig voor me uit. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als vandaag. Ik hou zoveel van Blaine, en hij houdt ook van mij. Hij is het belangrijkste in mijn leven, en ik zou hem nooit pijn doen, echt nooit. Hij is de mijne.

Rachel
    Ik glimlach terug./ "mijn vaders zijn dol op je, je bent hun ideale schoonzoon" grinnik ik. "als hun jogner waren wouden ze met jou trouwen vertelden ze me"ik kijk hem lachend aan en ik ril even.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

Ik zucht gelukkig en kijk naar Kurts gezicht. Zijn neusje is schattig, zijn mond is zo zacht als satijn, zijn ogen zijn zo diep als de zee en zo mooi als de blauwe lucht waar de vogels in vliegen. Waarom besefde ik niet eerder dat ik verliefd op hem geworden ben? Hij maakt mij compleet. Ik dacht dat ik verliefd op Quinn was, ze zou raar opkijken als we weer naar Glee gaan en we zeggen dat we iets met elkaar hebben, terwijl ik eigenlijk 'bezig' was met haar. Ik kan er ook niets aan doen, ik hou eenmaal van Kurt.

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 15:55 ]

Finn
    'Oké, ik denk dat je dat beter voor je kon houden.' schater ik het uit van het lachen waarnaar ik haar verliefd aankijk. 'Je bent perfect.' glimlach ik.

Kurt
    Ik voel dat Blaine naar me kijk en draai mijn gezicht naar hem om en glimlach naar hem. Een beetje benieuwd waaraan hij aan het denken was. Ik laat mijn hand in de zijne glijden zodat onze vingers kruizen met elkaar. Ik kijk naar Blaines krullen en lach even. 'Weet je,' glimlach ik lief naar hem. 'Zonder gel ben je zo schattig.' zeg ik terwijl ik een paar keer achterelkaar met mijn ogen knipper om dit moment te koesteren. Blaine en ik samen hoe we echt zijn. Geen kleding dat ons bedekt en geen gel in zijn haren en geen gezichtsproducten op mijn gezicht. En het voelt geweldig.

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 16:06 ]

Blaine Anderson:

Hij draait zijn gezicht naar mij toe en glimlacht naar me. Ik glimlach terug en ik voel dat zijn handen in mijn handen glijden en dat onze vingers kruizen met elkaar. Ik zie dat hij naar me krullen kijkt, ja mijn krullen. Elke keer is het een erorme werk om mijn haar te doen, dan moet ik liters gel gebruiken om het goed te krijgen. 'Weet je,' glimlacht Kurt lief naar me. 'Zonder gel ben je zo schattig.' zegt Kurt. Ik bloos en kijk hem verliefd aan. 'En jij bent prachtig' zeg ik dromerig en geef hem een lichte kusje om zijn mond die hij nauwlijks voelt, maar toch om kippenvel van te krijgen.

Rachel
    Ik grinnik "ach het is fijn om te weten dat mijn ouders erachter staan" ik grinnik even door zijn reactie "weet ik" grijns ik

Kurt
    Ik begin weer kippenvel te krijgen van zijn kusje en kus hem terug op dezelfde plek. Ik twijfel even maar plaats daarna toch mijn lippen in zijn nek en kus hem daar een paar keer. Ik laat twijfelend zijn hand los en laat hem rusten rond zijn middel, daarna laat ik mijn hand naar boven glijden en streel ik zijn haar. Hij is zo prachtig..

Finn
    'Gelukkig wel, het is altijd goed meegenomen als je schoonouders je mogen.' grijns ik. Ik kijk even naar de gitaar en daarna weer naar Rachel. 'Heb je zin om iets te spelen?' vraag ik waarnaar ik haar stiekem vlug een kusje geef op haar mond.

Rachel
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. "ja tuurlijk verzoekjes?" ik kijk hem even aan en verdrink in zijn mooie ogen.

[zijn ze al getrouwd of niet

Blaine Anderson:

Ik voel dat hij zijn lippen in mijn nek plaats en daar een paar kusjes geeft, waardoor ik kippenvel krijg. Hij laat zijn ene hand mijn hand los en glijd naar mijn middel en dan laat hij hem naar boven glijden en streel hij in mijn haar. Ik zoek zijn lippen en zoen hem vol passie. Ik kon me niet beheersen en liet Kurt op zijn rug liggen en ik boven op hem. 'Sorry, Kurt. Ik verlang gewoon naar je' fluister ik zachtjes en plaats mijn lippen boven zijn sleutelbeen.

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 16:44 ]

Kurt
    Even huiver ik een beetje angstig, maar al snel is dat gevoel weg. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem dichter tegen hem aan. Ik voel hoe mijn hart steeds sneller begint te kloppen en mijn eerdere angst heeft plaats gemaakt voor een raar, warm gevoel in mijn onderbuik. 'Oh, Blaine.' kreun ik zachtjes. Het is oké nu, ik ben er wel klaar voor. Ik voel tintelingen gaan door mijn hele lichaam en geniet er van.

Finn
    Ik pak een stoel en ga tegenover haar zitten.
    'Het maakt mij niks uit, ik wil je gewoon even horen spelen.' glimlach ik.

[Uuuh, nee beter van niet?]

Rachel
    Ik glimlach. Ik dacht ff na. ik begin met spelen Mijn hoofd gaat mee op de maat.