• Ik ben er een beetje vroeg bij, maar ik wil met het galabal volgend academiejaar eens iets anders doen. Ik wil me namelijk eens opmaken als iemand uit de jaren 50 of 60 omdat ik die tijd gewoon geweldig vind. Nu wil ik eens een mooie jurk kopen van in die tijd, maar ik heb totaal geen idee waar ik die kan vinden. Ik wil namelijk al mooi op tijd iets vinden, want vorig jaar was ik er echt veel te laat bij. Iemand enig idee waar ik zo'n winkel kan vinden. Ik woon in België, maar als je een winkelketen weet of een online shop, ben ik er misschien ook iets mee.

    Alvast bedankt.

    (Vergelijkbaar met de jurk die Baby draagt op het einde van Dirty Dancing. Varianten er op zijn natuurlijk ook goed. Liefst ook onder de 100 EUR)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:35 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Attitude Holland.


    Your make-up is terrible

    Misschien TopVintage.nl?


    “Love is a contradiction.”

    Zucht, same. But soy too fat.

    Assassin schreef:
    Attitude Holland.
    Ik heb al ergens zo'n kleed van op die site, maar ik zoek eentje zonder veel motiefjes op en ietsje zachter van stof.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Flair schreef:
    Misschien TopVintage.nl?
    Wat een schattige kleedjes! Ik ga daar zo een 50's dress kopen. Om random te dragen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.ilovevintage.nl/

    http://topvintage.nl/

    Het klinkt raar maar ook Marktplaats, daar hebben ze ook heel vaak kleren uit de jaren 50 & 60 (:


    Fuck who you want & Fuck who you like

    Ik heb wat in tijdschriften staan, even zoeken hoor, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij is er ergens in gent een vintage/fifties winkeltje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Volgens mij is er ergens in gent een vintage/fifties winkeltje
    : OOOOOOO
    You have my attention. Enig idee waar?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er volgens mij eentje in de H&M gekocht. Hij lijkt een beetje op deze Marylin Monroe-dress, maar hij heeft geen kreukels. Ook halster, maar dan met van dat speciaal spul waardoor je rok van je jurk omhoog komt.
    Ik weet niet of je zoiets bedoelt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Eerder iets in de stijl.


    Het mag niet te gepoeft beneden staan, maar het mag ook niet te strak zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hey, dat was mijn idee al D:
    Ik wil volgend jaar ook een '50 '60 jurk aan. Hoe kan je in mijn hoofd kijken D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Hey, dat was mijn idee al D:
    Ik wil volgend jaar ook een '50 '60 jurk aan. Hoe kan je in mijn hoofd kijken D:
    Het is niet dat ik dit idee van je gestolen heb? ;)
    Ik heb hier al een tijdje interesse in en deed onlangs ook eens een photoshoot van dat jaar. Vond ik best leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het is niet dat ik dit idee van je gestolen heb? ;)
    Ik heb hier al een tijdje interesse in en deed onlangs ook eens een photoshoot van dat jaar. Vond ik best leuk.

    Ik maakte maar een grapje hoor :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Ik maakte maar een grapje hoor :')
    Haha dan nog, je kan het de mensen niet kwalijk nemen als ze dezelfde gedachten hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?