• Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen, door Wake Me Up When September Ends-Bullet In A Bible.
    Vanaf 4:00 hou ik het echt niet meer droog. Zo mooi en zo zielig.
    Fuck wanneer leer ik nou eens dat ik hier niet naar moet luisteren.

    Sowieso is dit een vet mooi lied,alleen ik kan hem nooit luisteren zonder te huilen.
    En jullie?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 15:57 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen ik het de eerste keer hoorde zat ik ook te huilen, en het blijft een prachtig liedje.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Het blijft inderdaad prachtig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Steampunk schreef:
    Toen ik het de eerste keer hoorde zat ik ook te huilen, en het blijft een prachtig liedje.

    Dat had ik niet(ik was ook pas 10?).Maar sinds ik weet dat het over zijn vader gaat...
    O Fuck ik zit hier echt bijna te janken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als een super green day fan is dit ook een fan mijn favo nummers ;D


    Obviously.

    Zo mooi. <3

    Toen ik BB had gekocht, en ik zag hem voor de eerste keer ging ik letterlijk bijna dóód van het huilen. Het was zó emotioneel, zijn stem brak, hij huilde bijna zelf, het was echt gewoon prachtig om te zien hoeveel emotie er in dat ene nummer zat...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Toen ik BB had gekocht, en ik zag hem voor de eerste keer ging ik letterlijk bijna dóód van het huilen. Het was zó emotioneel, zijn stem brak, hij huilde bijna zelf, het was echt gewoon prachtig om te zien hoeveel emotie er in dat ene nummer zat...

    Bijna? Hij huilde.
    Echt he,ik snap niet hoe hij dat voor mekaar heeft gekregen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zweer je Green Day heeft fantastische en diepe nummers.
    Deze staat samen met 21 Guns en Boulevard of Broken Dreams in mijn top:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tranquillity schreef:
    Het blijft inderdaad prachtig


    They fell in love, didn't they?

    Ik hou van Green Day en het is zo'n mooi nummer <3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Steampunk schreef:
    Toen ik het de eerste keer hoorde zat ik ook te huilen, en het blijft een prachtig liedje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wel, maar het is een van de beste nummer van GD.
    Ik vind het zo vet, ze begonnen als hardt rock bandje en toen werd het punk rock en nu zijn ze gewoon GD. Geen gezeik xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Het blijft gewoon een mooi nummer. hoe vaak je het ook luisterd. op momenten zit ik er nogsteeds om te janke


    Only those who listen can hear