• Oké aangezien het leek dat ik een idee stal, wat niet mijn bedoeling was heb ik een nieuw idee.
    De vijf vriendinnen blijven maar de jury leden gaan weg samen met de anderen kandidaten, die kandiditaten veranderen dan in vrienden die ook op die camping rondhangen.

    Nieuw idee:
    Vijf vriendinnen leerden elkaar kennen op een camping in Zuiden Frankrijk toen ze klein waren. Elk jaar opnieuw beleven ze er de zomer van hun leven. Ze hebben er een klein baantje als het bandje dat ’s avonds in het plaatselijke clubhuisje optreed. De zomer 2012 belooft ook weer geweldig te worden maar wat als het toch wat anders gaat dan verwacht? Een groepje jongens beloofd er de boel onveilig te maken. Ze komen uit het Verenigd Koninkrijk, zijn knap en hebben stijl. Het gaat een zomer te worden zoals nooit te voren en wie weet loopt het wel tot iets fantastisch uit.


    Wat heb ik nodig:
    •5 zangeressen/de 5 vriendinnen(ze moeten zeker niet op elkaar lijken, qua karakter of uiterlijk.)
    • Baas/bazin van de camping
    •Enkele vrienden

    Zien om een rolletje in te vullen?
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: (17/18)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Een bekend persoon, beschrijving.)
    Familie:
    Extra: (Hobby's, relatie, toekomstplannen..)
    Titelidee?
    Waarschuwen?

    Alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:04 ]

    Rol: Zangeres
    Voornaam: Manou
    Achternaam: King
    Volledige naam: Manou King. Ze heeft geen tussennamen.
    Leeftijd en geboortedatum: Manou is geboren op 24 januari 1994 en is nu dus 18 jaar.
    Karakter: : Manou is een lieve meid, die je altijd kan vertrouwen. Ze is erg verlegen en bescheiden. Ze loopt niet graag te koop met wat ze heeft, maar gebruikt het liever voor nuttige zaken. Ze heeft een realistische, vernieuwende kijk op de wereld. Ook is Manou erg behulpzaam en wanneer er ergens iets gedaan moet worden, is Manou de eerste die zich ermee bemoeid. Toch is ze niet bemoeizaam, maar gewoon een tikkeltje nieuwsgierig.
    Wel heeft Manou een bitchy kant. Die komt niet vaak te voorschijn, maar als je haar kwaad maakt, dan kan zij jou 10 keer kwader maken. Ze is heel stiekem en kan iedereen erin luizen.
    Uiterlijk:



    Anna Kendrick
    Manou is een beetje een normaal meisje. Blauwe ogen, bruine haren op normale lengte. Je zou kunnen zeggen dat ze een beetje bekakt is, door de haarbanden die ze draagt of de kleur kleren. Maar toch heeft Manou ook een beetje een bitchy uiterlijk, met dank aan haar spitse neus en spitse wenkbrauwen.
    Familie: Manou is de dochter van Louise Nouveau en Johannes King. Louise is 41 jaar en werkt als weddingplanner. Johannes is 44 jaar en werkt als postkantoormedewerker. Manou is de oudste. Ze heeft nog een jonger broertje van 15. Dit is Aiden, waar ze opzich wel een goede band mee heeft.
    Cobie Smulders, Zach Galifianakis & Jimmy Bennett
    Extra: Manou's grote hobby is natuurlijk muziek. Ze speelt al vanaf haar 6e piano en is sinds haar 10e ook bezig met de gitaar, waar ze inmiddels goed mee overweg kan. Het liefst zingt ze ook, terwijl ze begeleid wordt door een gitaar. Manou kan het beste overweg met langzame, akoestische nummers.
    Manou heeft altijd gezegd haar moeder achterna te gaan en ook weddingplanner te worden. Manou heeft iets met bruiloften. Ze vind het altijd helemaal geweldig. Maar nu droomt ze stiekem ook wel van een muziekcarrière.
    Manou is verloofd met Martin Abbring. Ja, je leest het goed, ze zijn verloofd. Ondanks dat de twee 18 en 19 jaar zijn, zijn ze heel zeker van hun relatie. Ze zijn al 2 jaar samen en kunnen niet wachten tot ze het huwelijksbootje instappen.
    Titelidee? -
    Waarschuwen? yes


    Tell me about it, stud.