• Oké aangezien het leek dat ik een idee stal, wat niet mijn bedoeling was heb ik een nieuw idee.
    De vijf vriendinnen blijven maar de jury leden gaan weg samen met de anderen kandidaten, die kandiditaten veranderen dan in vrienden die ook op die camping rondhangen.

Nieuw idee:
    Vijf vriendinnen leerden elkaar kennen op een camping in Zuiden Frankrijk toen ze klein waren. Elk jaar opnieuw beleven ze er de zomer van hun leven. Ze hebben er een klein baantje als het bandje dat ’s avonds in het plaatselijke clubhuisje optreed. De zomer 2012 belooft ook weer geweldig te worden maar wat als het toch wat anders gaat dan verwacht? Een groepje jongens beloofd er de boel onveilig te maken. Ze komen uit het Verenigd Koninkrijk, zijn knap en hebben stijl. Het gaat een zomer te worden zoals nooit te voren en wie weet loopt het wel tot iets fantastisch uit.

Wat heb ik nodig:
    •5 zangeressen/de 5 vriendinnen(ze moeten zeker niet op elkaar lijken, qua karakter of uiterlijk.)
    • Baas/bazin van de camping
    •Enkele vrienden

Zien om een rolletje in te vullen?
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: (17/18)
    Karakter:
    Uiterlijk: (Een bekend persoon, beschrijving.)
    Familie:
    Extra: (Hobby's, relatie, toekomstplannen..)
    Titelidee?
    Waarschuwen?

Alvast bedankt

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:04 ]

Harries schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar vind je dit toevallig niet een beetje enorm veel lijken op 'Raise Your Voice', een verhaal dat je toevallig ook leest?

Eerlijk gezegd niet. Ik las net een stukje van die proloog en dat gaat volgens mij over iets heel anders dan dit. De enige overeenkomsten die er zijn, is dat de jongens erin voorkomen en dat het om een talentenjacht gaat.

There is nothing more badass than being yourself

HarrysBum schreef:
    (...)

Eerlijk gezegd niet. Ik las net een stukje van die proloog en dat gaat volgens mij over iets heel anders dan dit. De enige overeenkomsten die er zijn, is dat de jongens erin voorkomen en dat het om een talentenjacht gaat.

Je weet dat de talentenjacht het hele idee van het verhaal is en mijn hele verhaalidee nu dus in de soep loopt? :Y)

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 13:56 ]

Just keep your head up. Stick on the ice.

Harries schreef:
    (...)

Je weet dat de talentenjacht het hele idee van het verhaal is en mijn hele verhaalidee nu dus in de soep loopt? :Y)

Nee, eigenlijk niet. Maar concludeer jij nu dat ze jouw idee heeft gestolen?

HarrysBum schreef:
    (...)

Nee, eigenlijk niet. Maar concludeer jij nu dat ze jouw idee heeft gestolen?

Ik concludeer helemaal niks, maar het lijkt er alleen veel op en ik vind het vervelend omdat ik altijd veel tijd en werk in mijn verhaalideeën stop. Ik had er ook geen enkel ophef over gemaakt als ze mijn verhaallijn niet eens kende, maar ze leest het verhaal ook al heeft ze het misschien onbewust gedaan. Maar, ik houd hier over op en zoek het wel weer uit, want ik heb geen zin in hopeloze discussies omdat ik ergens mijn mening over geef. (cat)

Harries schreef:
    (...)

Ik concludeer helemaal niks, maar het lijkt er alleen veel op en ik vind het vervelend omdat ik altijd veel tijd en werk in mijn verhaalideeën stop. Ik had er ook geen enkel ophef over gemaakt als ze mijn verhaallijn niet eens kende, maar ze leest het verhaal ook al heeft ze het misschien onbewust gedaan. Maar, ik houd hier over op en zoek het wel weer uit, want ik heb geen zin in hopeloze discussies omdat ik ergens mijn mening over geef. (cat)

Ik oordeel ook niet hoor, of iets dergelijks... Ik zeg alleen dat ik het niet op elkaar vind lijken.
    Bovendien zeg je zelf dat je veel tijd in je ideeën stopt (dat geloof ik ook), maar ik heb ook al zo veel quizzen gezien die over een talentenjacht (met 1D erin) gaan.

HarrysBum schreef:
    (...)

Ik oordeel ook niet hoor, of iets dergelijks... Ik zeg alleen dat ik het niet op elkaar vind lijken.
    Bovendien zeg je zelf dat je veel tijd in je ideeën stopt (dat geloof ik ook), maar ik heb ook al zo veel quizzen gezien die over een talentenjacht (met 1D erin) gaan.

Ja 1 of 2, maar ik vind verhalen heel wat anders dan quizzen. Ik bedoel -even buiten dit onderwerp- het ook vreemd dat mensen er geen verhalen van maken, maar oké. Mijn punt is dat ik bang ben dat mijn verhaal in duigen gaat vallen, omdat het misschien lijkt alsof ik HAAR ideeën ga 'stelen/gebruiken' terwijl dat bijvoorbeeld helemaal niet mijn bedoeling is geweest of ik allang ideeën had gehad. Ik heb met iedereen namelijk al ideeën en daar valt ook liefde onder, dus het begint al gauw op elkaar te lijken. Ik vind het gewoon jammer, want bij mijn vorige verhaal gebeurde ook precies hetzelfde. Ik wil haar helemaal niet duidelijk maken dat ze het moet stoppen of heeft gestolen, ik wil alleen even weten of ze het onbewust van mijn idee heeft gehad of dat het heel anders wordt.

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:07 ]

Harries schreef:
    (...)

Ja 1 of 2, maar ik vind verhalen heel wat anders dan quizzen. Ik bedoel -even buiten dit onderwerp- het ook vreemd dat mensen er geen verhalen van maken, maar oké. Mijn punt is dat ik bang ben dat mijn verhaal in duigen gaat vallen, omdat het misschien lijkt alsof ik HAAR ideeën ga 'stelen/gebruiken' terwijl dat bijvoorbeeld helemaal niet mijn bedoeling is geweest of ik allang ideeën had gehad. Ik heb met iedereen namelijk al ideeën en daar valt ook liefde onder, dus het begint al gauw op elkaar te lijken. Ik vind het gewoon jammer, want bij mijn vorige verhaal gebeurde ook precies hetzelfde.

Ik snap je punt. Dat heb ik ook. Ik heb ook al veel ideeën voor nieuwe verhalen, alleen ik ben te lui om eraan te beginnen (heb ook te weinig tijd). Het is dan zo stom als je een verhaal ziet wat er ook een beetje op lijkt.
    Maar goed, ik moet nu Frans leren.;s Praat anders met elkaar over jullie ideeën? (I know, niet het beste idee, maar ik weet niets anders)

HarrysBum schreef:
    (...)

Ik snap je punt. Dat heb ik ook. Ik heb ook al veel ideeën voor nieuwe verhalen, alleen ik ben te lui om eraan te beginnen (heb ook te weinig tijd). Het is dan zo stom als je een verhaal ziet wat er ook een beetje op lijkt.
    Maar goed, ik moet nu Frans leren.;s Praat anders met elkaar over jullie ideeën? (I know, niet het beste idee, maar ik weet niets anders)

Ja, dat lijkt me in ieder geval ook het beste zodat we niet elkaar ideeën met elkaar mixen en dus twee haast dezelfde verhalen krijgen. En ik ben vrij trots op dit idee en de ideeën die er nog in voor moeten komen, dus ik wil het wel graag zo opgelost hebben als Basingstoke het daarmee ook eens is. Succes met je Frans leren (Y)

Harries schreef:
    (...)

Ja, dat lijkt me in ieder geval ook het beste zodat we niet elkaar ideeën met elkaar mixen en dus twee haast dezelfde verhalen krijgen. En ik ben vrij trots op dit idee en de ideeën die er nog in voor moeten komen, dus ik wil het wel graag zo opgelost hebben als Basingstoke het daarmee ook eens is. Succes met je Frans leren (Y)

Thank you!(:

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:35 ]

Harries schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar vind je dit toevallig niet een beetje enorm veel lijken op 'Raise Your Voice', een verhaal dat je toevallig ook leest?

Nee dat was eigenlijk echt niet de bedoeling, ik maar er wel wat anders van dan. Het spijt me

Oké aangezien het leek dat ik een idee stal, wat niet mijn bedoeling was heb ik een nieuw idee.
    De vijf vriendinnen blijven maar de jury leden gaan weg samen met de anderen kandidaten, die kandiditaten veranderen dan in vrienden die ook op die camping rondhangen.

Nieuw idee:
    Vijf vriendinnen leerden elkaar kennen op een camping in Zuiden Frankrijk toen ze klein waren. Elk jaar opnieuw beleven ze er de zomer van hun leven. Ze hebben er een klein baantje als het bandje dat ’s avonds in het plaatselijke clubhuisje optreed. De zomer 2012 belooft ook weer geweldig te worden maar wat als het toch wat anders gaat dan verwacht? Een groepje jongens beloofd er de boel onveilig te maken. Ze komen uit het Verenigd Koninkrijk, zijn knap en hebben stijl. Het beloofd een zomer te worden zoals nooit te voren en wie weet loopt het wel tot iets fantastisch uit.

Basingstoke schreef:
    Oké aangezien het leek dat ik een idee stal, wat niet mijn bedoeling was heb ik een nieuw idee.

Nieuw idee:
    Vijf vriendinnen leerden elkaar kennen op een camping in Zuiden Frankrijk toen ze klein waren. Elk jaar opnieuw beleven ze er de zomer van hun leven. Ze hebben er een klein baantje als het bandje dat ’s avonds in het plaatselijke clubhuisje optreed. De zomer 2012 belooft ook weer geweldig te worden maar wat als het toch wat anders gaat dan verwacht? Een groepje jongens beloofd er de boel onveilig te maken. Ze komen uit het Verenigd Koninkrijk, zijn knap en hebben stijl. Het beloofd een zomer te worden zoals nooit te voren en wie weet loopt het wel tot iets fantastisch uit.

Oké, mag ik even zeggen dat deze verhaallijn me serieus heel erg leuk lijkt om te lezen? Je mag me trouwens ook wel even waarschuwen als je 'm gaat schrijven, want ik ben echt wel benieuwd. :Y)

Harries schreef:
    (...)

Oké, mag ik even zeggen dat deze verhaallijn me serieus heel erg leuk lijkt om te lezen? Je mag me trouwens ook wel even waarschuwen als je 'm gaat schrijven, want ik ben echt wel benieuwd. :Y)

Hahaha is goed, ik ben blij dat je het een leuk idee'tje vindt (;

Klinkt als een leuk verhaal.
    Ik hoef geen rol, maar zou je wel willen waarschuwen?
    Hopelijk begin je snel.

-