• Sorry mensen ik wil dit even kwijt.

    Mijn vriendinnen en ik hadden een vriendin en ze was heel irritant enzo. Ze stompte in buiken ofso en dat doet gewoon pijn, daar zeiden we dan ook wat van, maar ze deed het gewoon verder! en schept de hele tijd op over sporten en van 'hoeveel diploma's heb jij? ik 12' en dan dat de hele tijd zeggen. ze lijkt wel een kind van 5, en ze is 13 ;o. naja. Dus eerst 1 vriendin van haar, niet super aardig meer tegen haar doen. Gaat ze negeren! Dus wij doen dat ook! Maar we vonden eigenlijk dat ze wel recht had op de waarheid. en toen smste die vriendin kom online zij vraagt ernaar! dus wij op m'n vriendins acount enzo. En wij het uitleggen en word ze helemaal dus en alles! en dan opeens zit er zo'n ander kind ik het gesprek :S. Zij was 16 dus een stuk ouder. Gaat ze helemaal ons uitschelden en dat wij niet zo stom moeten doen! wij dachten echt van wtf!. dus wij zo tegen die vriendin die we nu dus haten. waarom doe jij zo zielig om haar erbij te halen?;o En toen zijden we van naja wij gaan ofline. en toen zei ze aah ga maar laf ofline gaan ;o. Dus wij boos worden. en zeggen van; jij moet nu echt is normaal doen! en toen schold ze ons uit voor kk hoeren val dood! en mijn ene vriendin waar ze het tegen zei is net van kanker af! zo zielig en wij waren boos op haar! en echt ik kan haar nu wel slaan ik ben zo boos op haar! naja toen zijn we zo'n beetje ofline gegaan. en ze heeft niet echt vriendinnen meer buiten die 16 kind ;o. En gaat ze in haar msn naam zetten'; ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen. ik dacht echt wtf! zij is toch neit normaal?;o hebben jullie zoiets al is gehad?

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Pfff. Wat een situatie zeg.En schelden met kanker tegen iemand die er net vanaf is, is echt zielig.Zowiezo mensen die daar mee schelden, zijn zielig.Maarja, in buiken stompen is ook niet normaal --' Heeft ze misschien een achterstand, waarvan jullie niks weten? Dat ze 13 is maar zich gedraagt, als een 5jarige.Misschien dat dat het is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nou ehm... nooit zo erg maar wel een keer meegemaakt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Uhm, vaaag. Heel vaag. Maar nooit eigenlijk gehad nee.


    -

    Ik snap ergens wel dat ze boos is. Zulke dingen via MSN zeggen vind ik ook not done.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik snap ergens wel dat ze boos is. Zulke dingen via MSN zeggen vind ik ook not done.

    Daar ben ik het mee eens.
    Maar die vriendin zit ook zéker fout.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Voiceless schreef:
    Ik snap ergens wel dat ze boos is. Zulke dingen via MSN zeggen vind ik ook not done.
    Ja, ik geef het eerlijk toe, wij zaten ook fout! Maar zij begon er over, van waarom wij zo deden. en we wouden het over, maar toen ze zo begon te doen!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Jesus christ wat een zeikerij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog nooit zo erg nee.
    Sorry dat ik het zeg hoor maar wat een kut wijf is dat. Zo doe je niet.
    Als ik jouw was zou ik gewoon geen aandacht maar aan haar besteden. Zulke mensen zijn dat niet waard.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat een stomme bitch, nou, laat d'r dan maar lekker dat in d'r msn naam zetten. Ik zou niks meer met d'r te maken willen hebben.
    Vooral voor die vriendin die kanker had vind ik 't heel erg! Zoiets zeg je toch niet? En dan al helemaal toch niet tegen haar?!


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    Wat een stomme bitch, nou, laat d'r dan maar lekker dat in d'r msn naam zetten. Ik zou niks meer met d'r te maken willen hebben.
    Vooral voor die vriendin die kanker had vind ik 't heel erg! Zoiets zeg je toch niet? En dan al helemaal toch niet tegen haar?!
    Ja, daarom voor haar kwam dat best wel hard aan. echt wel zielig voor haar


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    huh, was dat chanelfa of esmee?
    chanelfa tog???
    stomme rbecca...
    Xx xN


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Sterre101 schreef:
    huh, was dat chanelfa of esmee?
    chanelfa tog???
    stomme rbecca...
    Xx xN

    Chanelfa van kanker ja ;(

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co