• Hier mogen jullie reclame voor je story dumpen (:

    Dingen die ik lees:
    Hunger Games verhalen
    Harry Potter verhalen (dus alles in die trant.)
    Onbekende personen verhalen

    Dingen die ik niet lees:
    One direction verhalen
    Justin Bieber verhalen (Ja ik ben een fan, maar ik hou niet van de verhalen erover)
    Twilight verhalen
    Andere boyband verhalen



    Staat jouw verhaal hier niet bij, maar denk je dat ik het echt leuk ga vinden dan mag je het natuurlijk altijd plaatsen.

    Dit topic heb ik gemaakt omdat ik geen reclame in mijn gb en pb wil en dat kan je dus hier neer zetten. Ik kijk hier regelmatig op.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:35 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Blackbird
    Een fanfiction over district 7

    Charte woont samen met haar broer Trelb in het zevende district van Panem. Hun ouders zijn gestorven door een ongeluk met een omvallende boom. Dat is tenminste wat het Capitool wil dat ze denken...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:56 ]


    Huh?

    It`s not your fault that i`m a freak

    Populair, knap en rijk.... Wat wil je nog meer?
    Bonita Luxfort is zestien als ze veranderingen aan zichzelf opmerkt. het maakt het ook niet veel beter als ze ruzie krijgt met haar vriendje, Draco Malfidus. Bonita besluit het heft in eigen hand te nemen en niet meer te zijn wat haar ouders willen dat ze is.

    Ik verstrengel m`n vingers in z`n haar en voel z`n armen rond m`n middel die me dichter tegen hem aantrekken. Z`n handen gaan omhoog en hij trekt de lintjes van het maskertje los en legt het op een tafeltje. Daarna glijden z`n vingers door m`n haar en duwt hij me zachtjes tegen de muur aan.
    Als hij de kus afbreekt kijk ik hem verdwaasd aan en giechel dan waardoor ik een hand voor m`n mond sla. ‘Het spijt me.’ mompelt hij en doet een stap achteruit.
    ‘Ben je gek? Dat was geweldig!’
    Hij kijkt me nu aan alsof ik gek ben. ‘Ik had nooit verwacht dat je me terug zou kussen…’ Harry slaat z`n ogen neer en vind de vloer opeens erg interessant. Met een vertederde glimlach pak ik z`n hand en druk er een kusje op.
    ‘Tuurlijk wel, Ik vind je leuk Harry.’ Hij kijkt met een ruk op en ik voel hoe een blos opkruipt en m`n wangen verhit.




    of een thriller Fumigate
    De zestien jarige Carolina is twee weken alleen thuis in het grote landhuis waar ze woont. Grote feesten zorgen ervoor dat ze zich niet verveeld en niet alleen is. Maar dan wordt iemand vermoord, het feestje loopt compleet uit de hand...
    En niet zonder gevolgen...
    Hoeveel doden moeten er vallen tot de moordenaar krijgt wat hij wil?

    "games on!"


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    http://www.quizlet.nl/stories/90192/im-a-vampire/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Don't try to fix me, I'm not broken

    South Park fanfiction. Overigens wel serieuzer dan de serie haha.


    Searching heavens for another earth

    http://www.quizlet.nl/stories/90291/her-life-changed-in-hell/


    Prinses Katherine is een meisje van 17 jaar dat verloofd is met hertog Lodovico, ze houden van elkaar, zielsveel en ze zoude voor elkaar door het vuur gaan. Lodovico zou sterven om haar te redden want haar leven is belangrijker dan de zijne.
    op 26 april 1271 loopte ze met haar lijfwachten s'avonds terug naar het kasteel, tot dat ze werden aangevallen... haar lijfwachten vochten om het leven van hun prinses te beschermen, maar helaas faalde ze en namen de moordenaars het prinses mee, tot die dag heeft niemand haar gezien, niemand haar gevonden, en ze blijven in de angs en de onzekerheid leven of ze nog leeft of niet.
    Zou de liefde van Lodovico jegens Katherine sterk genoeg zijn om haar te redden.