• Heb jij ooit wel eens zo'n moment dat je je kapot lacht om iemand of iets waar je eigenlijk helemaal niet om mag lachen?


    xx Rayé


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ja, maar ik probeer me dan in te houden. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Alleen als ik word aangestoken door anderen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja ik :P

    Maar iedereen heeft dat denk ik wel eens ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moest laatst lachen toen het paard van de grootste bitch van de manege kreupel was. Natuurlijk vond ik het heel zielig voor het paard, prachtig beest, verdient het niet om kreupel te worden, maar de reactie van dat meisje was echt lachwekkend. De hele tijd krijzen: "Godverdomme, kut paard!" en dat soort dingen.


    i put the fun in funeral

    Ja, volgens mij heeft iedereen dat wel eens. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik kreeg de slappe lach toen ik hoorde dat mijn bompa overleden was.
    de dag ervoor had ik nog een discussie gehad met mijn broer namelijkd at hij zeker 100 jaar ging worden ofzo.
    en op zijn begrafenis had ik me ook niet kunnen inhouden :'|


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat heb ik zo vaak, haha.
    Vandaag lachten we nog zo'n jongen uit die een workshop kwam geven want hij had een stijve en dat zag je heeel erg. We lagen helemaal dubbel (':


    Me so good.

    ja gisteren nog. Er is een meisje die mijn vriendinnen en ik echt niet mogen (persoonlijke redenen) en gister hadden we een drama opvoering. En één van mijn vriendinnen haar vader was aan het filmen. Zodra dat meisje opmoest stopte hij. Dat was wel grappig. TOen zaten we in de problemen omdat we stil moesten zijn, maar het was het waard :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ja, vaak genoeg. Meestal houd ik het in.


    Destroy what destroys you.

    Scandal schreef:
    Ja, maar ik probeer me dan in te houden. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oh, ja dat zeker. vaak genoeg.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja, zo af en toe gebeurt dat wel...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MEGADUDE schreef:
    Oh, ja dat zeker. vaak genoeg.


    Tell me about it, stud.