• Heey,
    ik zit met een probleem, het zit dus zo;

    ik heb het pas uit met mijn vriend door ruzie enzo. Maar nu ga ik veel om met de vriend van mijn nicht en daar vriende van. een van die jongens wou mij vandaag vragen. Maar was verlegen. Hij wil dta dus morge gaan doen. Ik heb t dus net 3 dagne uit met mijn andere vriend en hijs depri. Ik kan moeilijk morge ja zegge. Wat moet k nu doen :S

    xKaylee


    Its Now or Never. <3

    Als je die jonge morgen ziet alles uitleggen dat je er nog niet aan toe bent? En dat het net uit is met je ex ofzo. Ik weet niet of je die jonge ook leuk vind, maar dat kan je hem dan toch ook gewoon vertellen? : D


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    OLIVERSYKESx schreef:
    Als je die jonge morgen ziet alles uitleggen dat je er nog niet aan toe bent? En dat het net uit is met je ex ofzo. Ik weet niet of je die jonge ook leuk vind, maar dat kan je hem dan toch ook gewoon vertellen? : D


    ik ben over mijn ex heen. hij kwam nooit naar mij toe ik moest altyd naar hem toe gaan. hij deed geen moeite voor mij. zo kwam t over.


    Its Now or Never. <3

    als je je er niet goed bij voelt hou het bij nee.
    je hebt altijd later nog een kans om met hem te krijgen zoen hem dan plots ofzo. als je er naturlijk klaar voor bent.!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Zeg hem dat je hem wel heel leuk vind enz maar dat je het misschien nog iets te vroeg vind voor die stap?


    Live for something or die for nothing