• Hier mogen jullie reclame voor je story dumpen (:

    Dingen die ik lees:
    Hunger Games verhalen
    Harry Potter verhalen (dus alles in die trant.)
    Onbekende personen verhalen

    Dingen die ik niet lees:
    One direction verhalen
    Justin Bieber verhalen (Ja ik ben een fan, maar ik hou niet van de verhalen erover)
    Twilight verhalen
    Andere boyband verhalen



    Staat jouw verhaal hier niet bij, maar denk je dat ik het echt leuk ga vinden dan mag je het natuurlijk altijd plaatsen.

    Dit topic heb ik gemaakt omdat ik geen reclame in mijn gb en pb wil en dat kan je dus hier neer zetten. Ik kijk hier regelmatig op.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:35 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    I'm from where the Magic is - Albus Potter
    &
    Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood
    zijn Harry Potter fanfics.

    Dancing in the Moonlight is met onbekende personen.
    Verder staat er nog heel erg veel in mijn Schrijvers ID, ook veel afgelopen verhalen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.

    Captured by Curses
    Onbekende personen, Horror, Fantasy

    I Rule the World || Gellert Grindelwald
    HP Fanfic.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Gateway en Clava, ik heb ff geen tijd voor plaatjes maar goed, ze staan bij mijn pro. moet weg


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    http://www.quizlet.nl/stories/86294/road-to-far-far-away/


    L. O. V. E. is just another word I've never learned to

    Ik heb :

    Last Words
    ^net geactiveerd, nog geen hoofdstukken
    &

    Our Family History.
    ^vrij nieuw


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Our love can handle anything~~Draco Malfoy

    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    ~~~~~~~~~~~~~~~xxXxx~~~~~~~~~~~~~~~



    ~~~~~~~~~~~~~~~xxXxx~~~~~~~~~~~~~~~


    A rose garden, lighted by the morning sun glittering in the dew drops. Filled with the songs of birds and butterflies flying around. Two souls, souls of two different people. The young Draco Malfoy and Rose Somerled. Knowing nothing of each other, a private life, with its problems loose from each other. Their paths cross,a secret,connected together, but not knowing.


    ~~~~~~~~~~~~~~~xxXxx~~~~~~~~~~~~~~~




    ~~~~~~~~~~~~~~~xxXxx~~~~~~~~~~~~~~~.

    2 jaar na de second Wizard war, heeft Draco zijn leven weer volledig opgebouwd. Hij is een succsesvol zakenman op het Ministerie, en lijkt alles voor elkaar te hebben, en alles te begeren wat zijn hartje wil. Het enige wat onbreekt in zijn plaatje is een vrouw. Zijn ouders krijgen dit echter voor elkaar, om hun zoon uittehuwelijken aan Rose Somerled, rijke erfgename. Althans, in het verleden. Rose ouders lijken failliet te gaan, en komen daardoor in geld nood. Hun enige optie, is hun bloedmooie dochter Rose. Elk word verteld dat ze worden uitgehuwelijkt, aan wie word niet verteld. Rose denkt echter dat ze is uitgehuwelijkt aan de ergste klootzak op aarde, terwijl Draco denkt dat zijn bruid verwaand en verwend is. Beide weten niets van elkaar, weten niets van elkaars bestaan. Tot op die ene dag, in de Rozentuin..



    •The Rose Garden•


    *Soundtrack
    *Love story with an unexpected twist
    *Kietel de Kudoknop, vind ie leuk (:
    *By: DracoxApple






    Ik weet nog niet wanneer het start, en of ik het alleen ga schrijven of samen met iemand anders.(:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 8:24 ]


    The expert in anything, was once a beginner.



    "She ruïned my love"
    "She hates me and so do i, i hate her"
    "She took my boyfriend"
    "I'll destroy their love because she did with mine"


    - Vervolg op: Something about you
    - Kan apart gelezen worden
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Onbekende personen
    - Klik op het plaatje voor de story


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    What would you do? If everyday tears would flow out of your eyes. If there was no-one who would éver understand you. If you couldn't tell anybody, about the rapes which became a daily routine for you.


    #Foto is aanklikbaar
    #Bevat 16+ stukken
    #Totaal Nederlands
    #Geschreven door: Wonderway en Tamsin
    #Soundtrack


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Een story waar ik aan meeschrijf!

    Love Battle|| Draco Malfoy/ Seamus Finnigan


    It's never gonna happen, Guys.

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:12 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Heey misschien is deze story wat voor jou?
    http://www.quizlet.nl/stories/82203/save-our-souls/
    Ik schrijf hem samen met een vriendin, het gaat over onbekende personen.
    (flower)


    My sword is a tool of justice - Raiden MGS

    Mijn story gaat over een meisje Emke, ze is 14 jaar en woont in Antwerpen. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar, Ella. Haar hobby’s zijn tekenen en met kleine kindjes bezig zijn. Haar leventje is zoals dat van elke tiener, met ups-and-downs. Maar het krijgt een hele andere wending als ze opeens plots gaan verhuizen…

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley