• Ik moet voor duits vier hoofdstukken woordjes leren, allemaal ongeveer 90 woordjes per hoofdstuk. Leuk. Dus ik zit zo heel dood alles in WRTS te zetten. Ik ben de hele middag al bezig en eindelijk stond alles er in, toen drukte ik op opslaan en raad eens: Alles is weg =S
    Dus nu mag ik die 400 woordjes opnieuw gaan invoeren. Nu haat ik alles echt even.
    En hebben jullie vandaan nog iets leuks meegemaakt?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Omg, dat is zwaar kut! Maar heb je ze dan niet allemaal in aparte hoofdstukjes gezet?

    Wij hadden vandaag 2 uur softbal. Zegt genoeg denk ik haha.


    Tell me about it, stud.

    Uhm, nee. Maar bij wrts gaat opslaan bij mij altijd goed. Ik heb wel eens gehad dat ik per ongeluk op enter drukte en dan sloeg hij het op maar dan was ik nog niet klaar met invoeren.


    Physics is awesome

    Oeh, da's balen. En ik heb niks leuks mee gemaakt nee. Succes nog! c:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Goldenblatt schreef:
    Omg, dat is zwaar kut! Maar heb je ze dan niet allemaal in aparte hoofdstukjes gezet?

    Wij hadden vandaag 2 uur softbal. Zegt genoeg denk ik haha.

    Nee, ik wilde ze gewoon allemaal in een lijst hebben staan ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dat is balen D:.

    Ik heb vandaag een rot humeur. Iedereen die me plaagde kreeg een geklaag terug(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is er geen klasgenoot die ook Duits heeft en ook wrts gebruikt om te leren want dan kan degene een soort van aparte site maken waarop hij of zij de lijsten met de woordjes kan zetten en waarvan jij die lijsten kan over nemen.


    Physics is awesome

    had je de woordjes van de aparte hoofdstukjes niet apart opgeslagen?

    arme jij....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aahh, dat is balen!
    Dat heb ik ook ooit eens gehad met woordjes Engels. Maar weetje, volgens mij kun je woordenlijsten samenvoegen, toch?

    Ik had vandaag trouwens een superleuke dag, want ik moest vandaag corveeën. Joepie.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Balen. Ik download die woordjes altijd naar wrts en het is binnen vijf minuutjes klaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LaCerise schreef:
    (...)
    Nee, ik wilde ze gewoon allemaal in een lijst hebben staan ^^


    Oh, dan is het nog erger! Succes met het opnieuw typen dan haha!


    Tell me about it, stud.