• Free like a mustang
    Het verhaal:

    Een grote vervallen ranch staat op het punt om afgebroken te worden. In een opwelling koopt de miljonair Martin Varlow deze ranch, omdat hij het zonde vindt dat dit mooie gebouw verloren gaat. Hij weet niet wat hij er mee moet doen en na een aantal smeekbedes van zijn nichtje Michelle Varlow mag zij de ranch overnemen. Een cadeautje omdat ze achttien is geworden. Martin zorgt ervoor dat de ranch naar Michelles believen wordt opgeknapt en als dit eindelijk klaar is nodigt ze een paar vrienden uit om er te komen wonen. Wordt dit een prachtig sprookje tussen de mustangs, of ontstaan er problemen?

    Het gebouw en de omgeving:
    De ranch bestaat uit verschillende delen: Het hoofdgebouw met twee verdiepingen. Er zijn twee slaapkamers (één voor de jongens en een voor de meisjes) en er zijn ook twee badkamers. Er is een woonkamer waar ook een tv staat, een keuken, een eetkamer, een bibliotheek en een zwembad.
    De stallen, er zijn vijfentwintig ruime boxen, een zadelkamerwaarin 25 grote kasten staan, voor ieder paard in de stallen één (om tuig, toiletteerspul etc. in op te bergen), een poetsplaats waar twee tuinslangen zijn aangesloten en haken om je paard aan vast te zetten en op de zolder is een hooischuur waar ook de rieken en scheppen liggen.
    De paddocks en weides, er zijn veel omheinde velden, in sommigen groeit gras (de weides) in andere ligt alleen modder en/of zand (de paddocks)
    Het schuurtje, dit is een extra opslagschuurtje waarin een tractor staat, kruiwagens, stro en andere bodembedekking etc.
    De rijgelegenheden, de ranch beschikt over één dressuurbak, waarin alle letters aanwezig zijn. Bij deze bak liggen springbalkjes etc. de hindernissen kunnen snel en gemakkelijk opgebouwd worden verder kan je natuurlijk heel veel buitenritten maken.
    De ranch ligt in een soort woestijnachtig gebied. Het dichtstbijzijnde stadje ligt op twintig kilometer afstand. Verder is er niet veel vegetatie er groeien vooral grassoorten en struiken


    De regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal één personage per persoon (als je een tweeling maakt mag je ook twee personages, maar dit hoeft niet je kunt de tweeling ook “delen” met iemand anders)
    - Maximaal twee paarden per personage (dit hoef je niet aan het begin al aan te geven, dat kan ook in de loop van het verhaal gebeuren)
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Denk goed na voordat je aan de RPG begint; ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten
    - Als je een relatie wilt voordat de RPG begint met je dit met de maker van het personage waar je een relatie mee wilt afspreken
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan. Als je ineens niet meer online kan komen is het dus handig dit aan te geven)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Houd het personage dat je maakt realistisch (niemand is perfect)
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    - Ik zet alle karakters etc. in een story, dus vermeld ook de link van je plaatjes bij het invullijstje
    - Je hoeft het invullijstje van “paard” niet nu in te vullen als je nog geen paard hebt, dit mag ook in de loop van de story als je een paard krijgt (d.m.v. kopen/ vangen/ etc.)


    Invullijstje:
    Mens:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Seksuele geaardheid:
    Relationele status:
    Geslacht:
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, Ogen, Haar, Gezicht, Kleding):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    Paard:
    Volledige naam:
    Roepnaam/bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Geslacht (merrie/ ruin/ hengst):
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, vacht, ogen, aftekeningen):
    Innerlijk:


    De rollen :
    - Michelle Yvonne Maria Varlow - LaCerise(v)
    - Tayuya Hoshigaki - MoonRaven(v)
    - Vintain Ayden O'Connor - Zayngasm(m)
    - Luna María van den Nou - Amor8 (v)
    - Elena Mae Perret - Brennanzer(v)
    - Nala Rose Garcia - myMOMENTS (v)
    - Sanne claire Smith - nakito (v)


    De story

    Als je nog niet veel ervaring hebt met RPG's of er meer over wilt weten is deze site misschien wel handig (ik heb hem niet zelf gemaakt)

    Gezocht: Nog 1 mannelijke speler i.v.m opzegging van een rol. Als je mee wil spelen kan je het in dit topic of in een pb aan mij melden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Okeee :) Ook weer stiekem, ik weet, maar het is idd Natural Horsemanship, en dat is idd awesome :D
    Jaloers op al die paardenmensjes, maar trusteeen ;P X


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mens:
    Volledige naam: Nala Rose Garcia
    Roepnaam: Na
    Bijnaam: Roza (maar die laat ze enkel door haar beste vrienden zeggen)
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 8 maart
    Seksuele geaardheid: hetero
    Relationele status: vrijgezel
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, Ogen, Haar, Gezicht, Kleding):


    Nala is maar een kleine 1m 63 groot, ze weeg zo'n 40 kg. Eigenlijk is ze te mager, maar ze is heel precies op haar gewicht en haat verdikken. Ze heeft felblauwe ogen, die op een vreemde manier mooi kleuren met haar rode haren. Ze heeft een klein, hartvormig gezicht. Qua kledij draagt ze steeds merkkleding.
    Karakter: ze is koppig en verwend. Ze is heel precies op haar uiterlijk en is snel gekwetst. Nala heeft geen hoge dunk van haar ouders, maar neemt hun geld toch maar al te graag aan. Raak haar vrienden niet aan, want dan veranderd ze in een onmogelijke bitch.
    Familie: ze is enig kind. Haar ouders zijn stinkend rijk, maar hebben nooit veel tijd voor haar, vandaar dat Nala hen niet echt hoog staan heeft.
    Extra: Ze kan nog niet paardrijden, maar wou enorm graag mee. Haar ouders hebben dan maar snel een paard voor haar gekocht en rijspullen. (nog een bewijs dat ze verwend is) Ze is ervan overtuigd dat ze wel een knappe jongen zal vinden die het haar wil leren.

    Paard:
    Volledige naam: Faith
    Roepnaam/bijnaam: Faith (maar Nala zegt vaak gewoon meisje tegen haar)
    Leeftijd: 6
    Geboortedatum: 9 juni
    Geslacht (merrie/ ruin/ hengst): merrie
    Uiterlijk + foto(Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, vacht, ogen, aftekeningen):


    Faith is een mooie, witte merrie van zo'n 1m 68 groot. Ze is mooi gebouwd: niet te dik, niet te dun en heeft een mooie glanzende vacht.
    Innerlijk: Ze is even koppig als Nala. Ze is een echte dame en wordt graag zo behandeld ook, zegt Nala vaak. Faith is helemaal gek van snoepjes, maar Nala houdt het een beetje in de hand, zodat ze niet de dik wordt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:26 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    zijn we al begonnen?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oeps, dubbel post

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nee, nog niet. LaCerise werkt dit weekend alles bij en er moeten nog personages komen, onder anderen die van mij. Ik heb eindelijk plaatjes en namen, dus karakter probeer ik dit weekend ook nog te doen. (Huiswerk -,-')


    Stop acting normal. It gets bored.

    We beginnen waarschijnlijk maandag pas. (cat)


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    oh, ok!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben nu op de manege, 2 seconden vrije tijd, ik ga proberen alles zo snel mogelijk bij te werken


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Haha, oké. :)


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Okeee ;D
    Ik ben vanmiddag ook bij de paarden geweest ^v^


    Stop acting normal. It gets bored.

    Als ik eens tijd heb zal eens een foto van mijn paarden posten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Cool, moet je doen ;D


    Stop acting normal. It gets bored.

    verschiet er wel niet van hoe dik de grootste is xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    xDxDxD Komt wel goed ;D


    Stop acting normal. It gets bored.

    Onze pony choco:


    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:51 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe