• Free like a mustang
    Het verhaal:

    Een grote vervallen ranch staat op het punt om afgebroken te worden. In een opwelling koopt de miljonair Martin Varlow deze ranch, omdat hij het zonde vindt dat dit mooie gebouw verloren gaat. Hij weet niet wat hij er mee moet doen en na een aantal smeekbedes van zijn nichtje Michelle Varlow mag zij de ranch overnemen. Een cadeautje omdat ze achttien is geworden. Martin zorgt ervoor dat de ranch naar Michelles believen wordt opgeknapt en als dit eindelijk klaar is nodigt ze een paar vrienden uit om er te komen wonen. Wordt dit een prachtig sprookje tussen de mustangs, of ontstaan er problemen?

    Het gebouw en de omgeving:
    De ranch bestaat uit verschillende delen: Het hoofdgebouw met twee verdiepingen. Er zijn twee slaapkamers (één voor de jongens en een voor de meisjes) en er zijn ook twee badkamers. Er is een woonkamer waar ook een tv staat, een keuken, een eetkamer, een bibliotheek en een zwembad.
    De stallen, er zijn vijfentwintig ruime boxen, een zadelkamerwaarin 25 grote kasten staan, voor ieder paard in de stallen één (om tuig, toiletteerspul etc. in op te bergen), een poetsplaats waar twee tuinslangen zijn aangesloten en haken om je paard aan vast te zetten en op de zolder is een hooischuur waar ook de rieken en scheppen liggen.
    De paddocks en weides, er zijn veel omheinde velden, in sommigen groeit gras (de weides) in andere ligt alleen modder en/of zand (de paddocks)
    Het schuurtje, dit is een extra opslagschuurtje waarin een tractor staat, kruiwagens, stro en andere bodembedekking etc.
    De rijgelegenheden, de ranch beschikt over één dressuurbak, waarin alle letters aanwezig zijn. Bij deze bak liggen springbalkjes etc. de hindernissen kunnen snel en gemakkelijk opgebouwd worden verder kan je natuurlijk heel veel buitenritten maken.
    De ranch ligt in een soort woestijnachtig gebied. Het dichtstbijzijnde stadje ligt op twintig kilometer afstand. Verder is er niet veel vegetatie er groeien vooral grassoorten en struiken


    De regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal één personage per persoon (als je een tweeling maakt mag je ook twee personages, maar dit hoeft niet je kunt de tweeling ook “delen” met iemand anders)
    - Maximaal twee paarden per personage (dit hoef je niet aan het begin al aan te geven, dat kan ook in de loop van het verhaal gebeuren)
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Denk goed na voordat je aan de RPG begint; ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten
    - Als je een relatie wilt voordat de RPG begint met je dit met de maker van het personage waar je een relatie mee wilt afspreken
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan. Als je ineens niet meer online kan komen is het dus handig dit aan te geven)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Houd het personage dat je maakt realistisch (niemand is perfect)
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    - Ik zet alle karakters etc. in een story, dus vermeld ook de link van je plaatjes bij het invullijstje
    - Je hoeft het invullijstje van “paard” niet nu in te vullen als je nog geen paard hebt, dit mag ook in de loop van de story als je een paard krijgt (d.m.v. kopen/ vangen/ etc.)


    Invullijstje:
    Mens:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Seksuele geaardheid:
    Relationele status:
    Geslacht:
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, Ogen, Haar, Gezicht, Kleding):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    Paard:
    Volledige naam:
    Roepnaam/bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Geslacht (merrie/ ruin/ hengst):
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, vacht, ogen, aftekeningen):
    Innerlijk:


    De rollen :
    - Michelle Yvonne Maria Varlow - LaCerise(v)
    - Tayuya Hoshigaki - MoonRaven(v)
    - Vintain Ayden O'Connor - Zayngasm(m)
    - Luna María van den Nou - Amor8 (v)
    - Elena Mae Perret - Brennanzer(v)
    - Nala Rose Garcia - myMOMENTS (v)
    - Sanne claire Smith - nakito (v)


    De story

    Als je nog niet veel ervaring hebt met RPG's of er meer over wilt weten is deze site misschien wel handig (ik heb hem niet zelf gemaakt)

    Gezocht: Nog 1 mannelijke speler i.v.m opzegging van een rol. Als je mee wil spelen kan je het in dit topic of in een pb aan mij melden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gaisford, wil je ook antwoord geven op mijn vraag maybe? ^^


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Wonderway schreef:
    Gaisford, wil je ook antwoord geven op mijn vraag maybe? ^^


    Sure,

    Over die mijn topics berichten toch? ^^

    Komt omdat ze dan kunnen aangeven of ze een notificatie van de berichten willen. Als je een bericht aanmaakt zie je dat standaard staan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Notificatie? :$ Is dat een reactie?

    I feel really stupid now.. maar ik moet gaan ;(


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aha, oké. thanks! ;3


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Amor8 schreef:
    Notificatie? :$ Is dat een reactie?

    I feel really stupid now.. maar ik moet gaan ;(


    Een soort waarschuwing ja, & bubai (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik moet even personage verzinnen, maar ik heb geen inspiratie, lol.


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Mens:
    Volledige naam: Elena Mae Perret
    Roepnaam: Elena
    Bijnaam: Lena
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 30/05/1996
    Seksuele geaardheid: Hetero
    Relationele status: Single
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, Ogen, Haar, Gezicht, Kleding):


    Elena is 1m70 groot en weegt 55 kg. Ze is dus slank gebouwd. Haar ogen zijn lichtbruin, net zoals haar haren. Ook heeft ze een egale huid en volle, rode lippen. Haar kledingstijl is zo een beetje zoals die van elke tiener, een skinny jeans, sneakers en een leuk shirtje.
    Karakter: Elena is een heel lief meisje, maar kans soms erg gemeen zijn als het nodig is. Je kan altijd op haar rekenen en zal ook altijd naar je luisteren. Soms heeft ze het emotioneel wel wat moeilijk. Ook neemt ze niet snel mensen in vertrouwen en ze vertrouwt alles toe aan haar paard waar ze een erg speciale band mee heeft.
    Familie: Elena had nog een tweelingbroer, Maxime, maar hij is omgekomen bij het paardrijden. Ze waren samen aan het rijden toen zijn paard is gevallen en hij eronder lag. Elena heeft haar broer dus voor haar eigen ogen zien sterven. Daardoor is ze veel geslotener geworden.
    Extra: ze heeft het nog een lange tijd moeilijk gehad met paardrijden na het ongeval van Maxime. Ook zijn Elena en Sunny (haar paard) op dezelfde dag in hetzelfde jaar geboren.

    Paard:
    Volledige naam: Sunny Foxy Jac
    Roepnaam/bijnaam: Sunny, Sunnyboy
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 30/05/1996
    Geslacht (merrie/ ruin/ hengst): Hengst
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, vacht, ogen, aftekeningen):



    Sunny is 1m60 groot en weegt 450 kg. Hij is redelijk groot gebouwd voor een Quarter en heeft een palomino vacht en manen. ook heeft hij heldere, bruine ogen.
    Innerlijk: Sunny is erg kalm en betrouwbaar. Hij luistert bijzonder goed, zeker naar Elena. Hij haalt het helemaal niet snel in zijn hoofd iets uit te steken.

    [Is hij een beetje goed?]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:00 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Whow ik ben even een uurtje naar mijn paard en gelijk staat alles vol, even doorlezen en ik ga iedereen antwoord geven ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    @Wonderway owkee, een jongen voor jouw
    @Zayngasm sorry ik keek scheef ^^ ik zal t ff in (m) veranderen
    @Gaisford en nog een jongen erbij c: en bedankt voor het uitleggen aan Amor8 ^^
    @Brennanzer ik zet je erbij
    Zo dat heb ik ff snel gedaan en sorry dat ik weg was c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Haha, ik ga een sullig jongetje maken, heb ik zin in ^^ give me a moment, omg lol mijn hondje vangt een vlieg lol.


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    @Brennanzer wil je even de linkjes van de foto's sturen, dan kan ik ze in de story zetten ^^
    Verder is ie trouwens wel goed c:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Volledige naam: Timothy Floris McAllister
    Roepnaam: Tim of Timothy
    Bijnaam: Heeft hij niet echt, alleen pestbijnamen van vroeger, sul, brilsmurf, nerd, etc.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Geboortedatum: 14 november
    Seksuele geaardheid: Hetero
    Relationele status: Alone
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, Ogen, Haar, Gezicht, Kleding): Timothy is 1.89 en weegt 78 kilogram. Hij is niet echt slungelig maar ook niet gespierd, zijn ogen zijn bruin, zijn haar heel donkerbruin maar het wordt sneller voor zwart aangezien, hij heeft een lichtehuidskleur en word niet snel bruin. Qua kledingstijl kijkt hij naar andere en soms wat zjin moeder koopt.
    Karakter: Timothy is vroeger heel veel gepest geweest en daardoor is hij heel erg teruggetrokken geworden, ook is Timothy verlegen, maar soms kan hij woedeuitbarstingen hebben, hij is veel alleen en vertelt niks tegen andere alleen tegen zijn paard, Aurora.
    Familie: Hij is geadopteerd door een gezin dat geen kinderen kon krijgen, geen broertjes of zusjes en zijn ouders waren plotseling verdwenen, hij is gevonden naast een weg door wandelaars.
    Extra: Hij wil een piercing om zijn imago te versterken.

    Volledige naam: Aurora
    Roepnaam/bijnaam: Aura
    Leeftijd: 4 jaar
    Geboortedatum: 15 mei
    Geslacht (merrie/ ruin/ hengst): Merrie
    Uiterlijk + foto (Lengte, Gewicht, Lichaamsbouw, vacht, ogen, aftekeningen): [urhttp://weheartit.com/entry/27431629]Aurora[/url] is een arabische volbloed met een aparte kleur. Grijs/bruin met donkere tinten er door, ze heeft een wit sokje, rechtvoor. Haar ogen zijn diepbruin en bouw is redelijk gespierd.
    Innerlijk: Aurora is snel, heel snel. Maar in de buurt van Timothy word ze rustig en betrouwbaar. Bij andere kan ze heel onvoorspelbaar zijn.

    zooo :D


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Dankjulliewel =D


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Aw, ik heb zin om t beginnnennn


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.