Geloven jullie in lange afstand relaties?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Lange afstand relaties
Lange afstand relaties - Liefde, Vriendschap & Familie
-
31 mei 2012 - 20:381 juni 2012 - 8:05
Ik geloof er wel in. Maar alleen bij de juiste mensen, de juiste liefde en als je er allebei je best voor doet.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
1 juni 2012 - 8:05PurpleCandy schreef:
Ja!, als ze niet te lang worden.
Vriendlief woont een halfuur verder en heb al bijna anderhalf jaar
Ik woon een half uur van school. Niet echt LAT.
OT: Ik denk wel dat het kan werken als ze er veel aan doen. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet kunnen:Y)“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
1 juni 2012 - 9:39Tigger schreef:
Neh. Ik geloof niet in relaties waar je meer dan ongeveer een armlengte van elkaar af woont
This means no cake.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
1 juni 2012 - 9:56jup lukt aardig
ik woon in friesland en vriendje lief woont in limburg.
bijna al 9 maandjes samenThe leech lover is just dying to help uw out !
1 juni 2012 - 10:14Ja, tuurlijk, als je er allebei moeite voor doet en als je smoorverliefd op elkaar bent..
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
1 juni 2012 - 10:431 juni 2012 - 10:59Hobbiton schreef:
Ik geloof er wel in. Maar alleen bij de juiste mensen, de juiste liefde en als je er allebei je best voor doet.The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
1 juni 2012 - 10:591 juni 2012 - 11:05Ligt eraan wat voor persoon je bent. Ik ken mensen die het kunnen, maar ik ken ook iemand die daar veel meer moeite mee heeft en daarom besloten heeft geen relatie aan te gaan.
1 juni 2012 - 15:06Ja. Het is misschien lastiger dan een gewone relatie en het kost meer moeite, maar als je er echt voor gaat is het in mijn ogen zeker niet onmogelijk.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
1 juni 2012 - 15:29Nee
Mijn zus heeft die al een aantal keer gehad en het uiteindelijk ging het allemaal uit door de lange afstand
(dan bedoel ik dus China-Nederland, Amerika-Nederland)
Lange afstand dus
Maar het liep ook al bijna mis toen haar vriend in Londen zatL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
1 juni 2012 - 20:33ik heb er een...
60 kilometer is zooooo lang.....Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.
1 juni 2012 - 20:41RainbowShine schreef:
(...)
Ik woon een half uur van school. Niet echt LAT.
OT: Ik denk wel dat het kan werken als ze er veel aan doen. Zelf zou ik het waarschijnlijk niet kunnen:Y)Shit happens but pee happens a lot more.
1 juni 2012 - 20:44Ik denk dat het best mogelijk is, ik bedoel, waarom zou een lange afstand relatie niet mogelijk zijn? Ik zelf geloof er best in, hoewel ik het zelf ook weleens gehad heb en dat ging niet heel goed.
The universal language of art.
1 juni 2012 - 20:47Het kan, want een vriend van mij heeft een vriendin in Peru wonen. In Augustus komt ze dan ook voor de eerste keer naar België. Ik wil haar wel eens ontmoeten. Zelf denk ik niet dat ik het zou aankunnen, maar misschien komt dat omdat ik nu zo goed als samen woon met mijn vriend (we delen samen een kot). Wie weet als hij van VK of ergens anders kwam dat het me ook was gelukt, maar ik betwijfel het, want ik heb redelijk snel een schouder nodig om op te huilen.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?