• Geloven jullie in lange afstand relaties?(cat)

    Zeker wel mogelijk. Ik heb 3,5 jaar een LDR gehad. Moest of ongeveer een uur met de auto of ruim 2 uur met 't openbaar vervoer. En na een relatiestop van een halfjaar gaat het nu weer aardig goed tussen ons. (cat)

    ^
    Ben je nu voor de derde keer met die kerel samen die met een andere chick is vreemdgegaan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Alleen als het zo goed zit dat je elkaar vaak genoeg kan zien.


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor mijzelf werkt het gewoon niet, maar voor anderen misschien wel.
    Mijn zus is nu 3 jaar samen met een Turkse jongen en hij woont sinds januari hier in Nederland, gaat prima.
    Ik denk dat het per persoon verschilt of het wel of niet werkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ook applausje misschien voor Nancy?
    Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Na wat ik heb meegemaakt, nee. Vooral niet in verschillende landen alhoewel het bij sommigen wel lukt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ligt aan de afstand... 300 km, ok, maar 20000 km... dat zou IK niet kunnen, maar respect voor iedereen die dat wel kan :)


    Life is hard and then we die

    Sting schreef:
    Ook applausje misschien voor Nancy?
    Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag :3

    Yes, le ofcourse! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, mijn vriend woont aan de andere kant van Nederland voor mij en het gaat prima zo. Al is het gemis en verlangen wel groot, het is echt zo te doen. De basis? Liefde en vertrouwen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, mijn vriend woont in Rotterdam en ik in Eindhoven. Ik mis hem echt kapot, altijd, maar als er iets is weet ik dat hij er zo snel mogelijk is.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ja. JB en ik hebben een geweldige relatie...
    (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neh. Ik geloof niet in relaties waar je meer dan ongeveer een armlengte van elkaar af woont (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je moet er wel allebei energie instoppen. En in zo'n relatie, zou ik zelf niet volhouden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sting schreef:
    Ook applausje misschien voor Nancy?
    Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag :3

    Inderdaad!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, als je er beiden 100% voor gaat en er beiden veel moeite in stopt, dan werkt dat.


    Never look back, don't doubt tomorrow.