Geloven jullie in lange afstand relaties?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Lange afstand relaties
Lange afstand relaties - Liefde, Vriendschap & Familie
-
31 mei 2012 - 20:3831 mei 2012 - 23:09
Zeker wel mogelijk. Ik heb 3,5 jaar een LDR gehad. Moest of ongeveer een uur met de auto of ruim 2 uur met 't openbaar vervoer. En na een relatiestop van een halfjaar gaat het nu weer aardig goed tussen ons.
31 mei 2012 - 23:11^
Ben je nu voor de derde keer met die kerel samen die met een andere chick is vreemdgegaan?No growth of the heart is ever a waste
31 mei 2012 - 23:13Alleen als het zo goed zit dat je elkaar vaak genoeg kan zien.
Alleen maar tranen van geluk
31 mei 2012 - 23:13Voor mijzelf werkt het gewoon niet, maar voor anderen misschien wel.
Mijn zus is nu 3 jaar samen met een Turkse jongen en hij woont sinds januari hier in Nederland, gaat prima.
Ik denk dat het per persoon verschilt of het wel of niet werkt.We'll still love each other, forever and always. <3
31 mei 2012 - 23:18Ook applausje misschien voor Nancy?
Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag"She was fury, she was wrath, she was vengeance."
31 mei 2012 - 23:49Na wat ik heb meegemaakt, nee. Vooral niet in verschillende landen alhoewel het bij sommigen wel lukt.
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
31 mei 2012 - 23:56Ligt aan de afstand... 300 km, ok, maar 20000 km... dat zou IK niet kunnen, maar respect voor iedereen die dat wel kan
Life is hard and then we die
31 mei 2012 - 23:58Sting schreef:
Ook applausje misschien voor Nancy?
Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag
Yes, le ofcourse! *O*Deep inside, I've never felt alive
1 juni 2012 - 0:20Ja, mijn vriend woont aan de andere kant van Nederland voor mij en het gaat prima zo. Al is het gemis en verlangen wel groot, het is echt zo te doen. De basis? Liefde en vertrouwen
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
1 juni 2012 - 0:44Ja, mijn vriend woont in Rotterdam en ik in Eindhoven. Ik mis hem echt kapot, altijd, maar als er iets is weet ik dat hij er zo snel mogelijk is.
Sometimes your plans don't work out because God has better ones.
1 juni 2012 - 7:07Ja. JB en ik hebben een geweldige relatie...
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
1 juni 2012 - 7:14Neh. Ik geloof niet in relaties waar je meer dan ongeveer een armlengte van elkaar af woont
quidquid excusatio prandium pro
1 juni 2012 - 7:18Je moet er wel allebei energie instoppen. En in zo'n relatie, zou ik zelf niet volhouden.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
1 juni 2012 - 7:59Sting schreef:
Ook applausje misschien voor Nancy?
Ik vind dat echt ongelofelijk knap, mijn vriend zit bij mij op school dus ik zie hem elke dag
Inderdaad!I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
1 juni 2012 - 8:01Ja, als je er beiden 100% voor gaat en er beiden veel moeite in stopt, dan werkt dat.
Never look back, don't doubt tomorrow.