Lottie is twintig jaar oud als ze aan het tweede jaar op de Universiteit in Londen begint. Ze heeft vorig jaar al een groepje meisjes leren kennen en ze zijn met z'n allen bevriend geworden. Ze delen dan ook een huis op het campus, net zoals vele anderen.
Door de leerlingenraad wordt er een zangwedstrijd georganiseerd. Om er meer leerlingen op af te laten komen, hebben ze er een prijs aan vast hangen die voor iedereen wel interessant zal zijn. Het is namelijk zo, het huis dat wint, krijgt een nog niet genoemd bedrag om hun huis mee op te knappen - gezien er de laatste jaren veel geklaagd werd over de toestand van de huizen. Als je huis er al wel goed uitziet, zoals bij sommige, mag je het geld gebruiken voor een nieuwe koelkast, poultafel of jacuzzi. Zolang het maar gebruikt wordt voor het huis.
Lottie stemt er meteen mee in dat ze mee moeten doen met de zangwedstrijd, omdat ze echt haar huis wil opknappen, maar van haar vriendinnen is er maar één die eigenlijk meteen mee in stemt. De rest zit het niet zo zitten. Met moeite krijgt Lottie uiteindelijk toch iedereen mee en geven ze zich op, terwijl lang niet iedereen er zo zeker van is.
Ondertussen gaat het zware schoolleven door, er komen belangrijke toetsen. Ook wordt Lottie gevraagd om als koppelaarster te spelen voor één van haar vriendinnen en krijgt ze slecht nieuws van huis uit.
Nou dit is mijn fantastische samenvatting, die ik net snel heb gemaakt toen mijn computer vast liep en alles weg was. Het is niet het meest originele verhaal, maar ik vind het wel leuk om te schrijven. (: Nu zoek ik wat rollen en hoop dat jullie die voor mij willen invullen. Ik kies niet de eerste, maar de beste! De universiteit is over het algemeen voor vrij rijke mensen, maar ook daar zit verschil in. Niet iedereen woont in een paleis van een huis en heeft honderd auto's staan. Dus niemand is echt arm, maar zorg dat er een kloof zit tussen sommige mensen. (:
Rollen.
Vijf meisjes voor het huis. Verschillende types, verschillend uiterlijk en verschillend qua rijkdom. Eén van hen is Spaans.
Lottie Heather Elizabeth Hastings, Ariana Isabella Nieva Sanchez, Verena Kristina O'Toole, Adain Elin Thomas, Mallory Juliette Luna Iverson, ?
Allergrootste bitch van de school.
Anastacia Petronella Boevé.
Grootste player van de school.
Jongen op wie een van de meisjes verliefd is. Voor in het huis van de voetballers.
Zoon van de directeur van de universiteit. Een player, maar wel met een goed hart. Zal later verliefd worden op een van de meisjes.
Leerlingen voor andere huizen. Zoals rijke bitches, jongens die alleen maar zuipen en feesten, de echte sporters, nerds. Dit mogen er veel zijn. (:
Christina Elizabeth Longsdale, Parker Timothy Matthews, Logan Fell, Fredward William Livingstone, Louis Ricardo Rodriguez.
Informatie.
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum: 20/21.
Nationaliteit: De meeste komen gewoon uit Engeland, maar hiermee bedoel ik vooral uit welke stad?
Karakter: Niet iedereen is perfect, iedereen heeft minpunten.
Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving zou fijn zijn. Emma Stone is bezet.
Studie/opleiding: Niet iedereen fotografie of mode.
Familie: Hierbij ook een foto van het huis doen of een omschrijven, en laten weten hoe rijk ze zijn.
Extra: Hobby's, relatie, toekomstdroom. Dat soort dingen.
Titel?
Waarschuwen?
[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:30 ]
Big girls cry when their hearts are breaking